Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
281/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK pitää/piti pressitilaisuuden tässä aika äskettäin median edustajille uudesta seitsikosta. Nyt saisi alkaa tippua niitä nimiä jo, en itse pysty menojen takia katsomaan tämäniltaista ohjelmaa.

En usko, että media vuotaa nimiä ennen virallista julkistusta. Vuodot tulevat muuta kautta, jos ovat tullakseen. Itse uskon, että tässäkin ketjussa esillä ollut lista pitää paikkansa ainakin useimpien artistien kohdalta. Cyan Kicks ja Sara Siipola ovat käsittääkseni varmuudella mukana.

Vierailija
282/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyan Kicksin biisistä suurin osa vuotanut jo julkisuuteen: https://twitter.com/epsuhlon/status/1745067866066485544

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/epsuhlon/status/1745067866066485544

Tässä pätkä CK:n biisistä. Alku ainakin puuttuu. Mut jes, parannusta Hurricaneen, mielenkiintoinen tuossa keskivaiheilla etenkin! Kyllä tällä lähtisin viisuihin tänä vuonna, en usko että loput tän vuoden UMK-tyrkyistä mätsää omaan makuun alkuunkaan.

Vierailija
284/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK pitää/piti pressitilaisuuden tässä aika äskettäin median edustajille uudesta seitsikosta. Nyt saisi alkaa tippua niitä nimiä jo, en itse pysty menojen takia katsomaan tämäniltaista ohjelmaa.

En usko, että media vuotaa nimiä ennen virallista julkistusta. Vuodot tulevat muuta kautta, jos ovat tullakseen. Itse uskon, että tässäkin ketjussa esillä ollut lista pitää paikkansa ainakin useimpien artistien kohdalta. Cyan Kicks ja Sara Siipola ovat käsittääkseni varmuudella mukana.

Sexmane ja MG + nublu kans 99% varmuudella mukana, kun ne vinkit niin tarkasti täsmää. harmi...

Vierailija
285/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/epsuhlon/status/1745067866066485544

Tässä pätkä CK:n biisistä. Alku ainakin puuttuu. Mut jes, parannusta Hurricaneen, mielenkiintoinen tuossa keskivaiheilla etenkin! Kyllä tällä lähtisin viisuihin tänä vuonna, en usko että loput tän vuoden UMK-tyrkyistä mätsää omaan makuun alkuunkaan.

X-käyttäjä oli lisännyt tililleen puuttuvan alkuosan:

https://twitter.com/epsuhlon/status/1745073379256701225

Vierailija
286/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan muitakin kuin nämä hehkutetut CK ja sexman ja nublu. Katsotaan jos olisi vieläkin parempaa.

Mikä lie raati valinnut, musiikkimakunsa mukaan, ei kansan.

Vierailija
287/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tota biisiä ainakaan hävetä tartteis! On paljon parempi melodia ja muutekin mielenkiintoisempi kappale kuin hurricane.

Kuitenkin toivon vielä et joku muu artisti tois jotain uutta ideaa pöytään ja olishan se kiva jos lähettäis taas suomenkielisellä biisillä euroviisuihin (sitä ulkomailtakin taidetaan toivoa Suomelta)

Vierailija
288/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kohta mun kaikki aika menee siihen et katon ulkomaalaisten reaktiovideoita UMK-biiseihin :D Tänään se taas alkaa..

Vierailija
289/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu masentumaan artisteista, koska kääirjä osoitti, että biisi on se mikä ratkaisee. Yksi bängeri riittää. Sitä toivoen!

Vierailija
290/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo biisi huono ole, mutta ei kyllä erikoisempi. Kertosäe kuulostaa todella tutulta ja yritän miettiä mitä biisiä muistuttaa. Mut joo, ei tuota kyllä euroviisuihin.

Vierailija
291/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuommoiset biisivuodot oikein tapahtuu? Ei kai joku työtekijä YLE:llä anna niitä jollekin twitter-käyttäjälle. En tajua.

Vierailija
292/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kuulemma vuotanut! Kuka hölösuu on ylellä töissä ?? viisukuppilassa väitetään, että äänetkin kuulu kaikista biiseistä, eikai voi olla totta :O

Vierailija
293/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen nettisivujen tarinoissa oli jonkun aikaa näkyvissä UMK-edustajien esittelyt. Koko vuodettu lista pitää paikkansa.

Vierailija
294/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen nettisivujen tarinoissa oli jonkun aikaa näkyvissä UMK-edustajien esittelyt. Koko vuodettu lista pitää paikkansa.

Ihan anaalista! Hirveä lista!!

Vierailija
295/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä törmäsin listaan tänään viisukuppilassa, mutta jos ymmärsin oikein se on ollut tiedossa jo viikkoja? ja nimenomaan ei ylen mokan takia vaan joku vuotanut. Toivon, ettei biiseistä pätkiä kuitenkaan kuulunut oikeasti kun joku kirjoitti, ettei napannut :(

Vierailija
296/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin kuulemaan pätkät muista paitsi MG&N ja Sexmanesta. Voi plääh ei tullut bängerifiilistä kyllä niistä mistään 

Vierailija
297/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilan porukasta joku oli ehtinyt kuulla Ylen sivuilta pätkät kaikista biiseistä. Hänen mielestään ainoastaan Cyan Kicks ja Sara Siipola iskivät heti. Nyt artistien esittelyjä eikä biisejä ei näy enää siellä. Itse ehdin nähdä ainoastaan esittelyt.

Vierailija
298/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisukuppilan porukasta joku oli ehtinyt kuulla Ylen sivuilta pätkät kaikista biiseistä. Hänen mielestään ainoastaan Cyan Kicks ja Sara Siipola iskivät heti. Nyt artistien esittelyjä eikä biisejä ei näy enää siellä. Itse ehdin nähdä ainoastaan esittelyt.

Ylempänä on CK:n väitetty biisi twitterissä pitkänä versiona ja ei tuo häävi ole. Muista en itse tiedä. 

Vierailija
299/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä törmäsin listaan tänään viisukuppilassa, mutta jos ymmärsin oikein se on ollut tiedossa jo viikkoja? ja nimenomaan ei ylen mokan takia vaan joku vuotanut. Toivon, ettei biiseistä pätkiä kuitenkaan kuulunut oikeasti kun joku kirjoitti, ettei napannut :(

Kyllä kuuli pätkiä, kaikki olivat jonkun hetken kuultavissa. Ei vakuuttanut.

Vierailija
300/20622 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää. Viime vuosi olikin liian hyvää ollakseen totta 😭

Ketju on lukittu.