UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Oltais lähetetty ruotsinkielinen biisi
Mulla toive, kun en kaikkia tunne näistä bändeistä.
Voisko joku laittaa yhden kipaleen jokaiselta , mutta parhaan näiltä valituilta tänne kuunneltavaksi.
Mulla ei oo ajatusta mikä on kenenkin paras.
Kunnes ne biisit julkaistaan.
Kiitos.
Mun mielestä vironkielinen biisi olisi upea ele virolaisia kohtaan
Nää kaikki biisit on ihan kuraa. Mihin on kadonneet kaikki aidosti taitavat ja lahjakkaat artistit ja muusikot? Miks pitää edustaa kuralla?
Ei ollut kyllä muuta odotustakaan tälle vuodelle Suomelta kuin se, että päästäis viisuissa finaaliin. Eli Cyan Kicks valittava, ei muilla oo pahemmin mahiksia edes sinne. Ens vuonna sit vähän kovemmalla setillä, eikös niin Yle??
Vierailija kirjoitti:
No ei kiitos, tässä etitään Suomen viisuedustajaa. Virolainen voi mennä esittää biisin viroksi Eesti laul -kisaan. Ymmärtäisin ton ehkä jos tyyppi ois puoliks suomalainen puoliks virolainen Suomessa asuva ihminen, mutta kun ei oo edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi Euroviisuihin? Jos olisi suurimmaksi osaksi suomeksi ja osaksi viroksi niin sit voisi toimia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Windows95man Malmöön. 🤣🤣
Joo hauska vitsi hhehehe. No ei oikeesti. Viime vuonna oli jo vitsiä tarpeeks, tosin se oli oikeesti hyvä ja toimiva biiseineen ja Käärijöineen. Tänä vuonna jotain ihan muunlaista.
Pitääkö vääntää puukkoa haavassa😭
Nyt tulee yle 1 kaikki biisit, kannattaa katsoa esittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt kiinnostais kuulla ne 400 muuta lähetettyä biisiä, oliko noi oikeesti parhaat sieltä vai kuuluisimmat
Yksi hylätyistä ainakin on ehdolla Virossa eli Brother Apollo biisillä Bad Boy. Hyvä biisi jonka musavideo tosi hauska ja onnistunut.
Toistaiseksi paras kuulemastani. Ikävä kyllä ei siis nyt ole mukana UMK:ssa. Toki se hyvä musavideo myös vaikuttaa, joten ehkäpä nuo UMK-biisitkin niiden myötä lopulta paranee.
Onko yhden biisin nimi oikeasti "Paskana"? Inhottavaa, eikä vissiin edes sallittua viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Karmea juontajakolmikko 😈
Tulee mieleen yksi siskopedin sketsi :D teendä nyt itseriittoisen pyörähdyksen
Siis onko totta että joku vironkielinen biisi tänä vuonna ehdolla Umk:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee yle 1 kaikki biisit, kannattaa katsoa esittely.
Eikä tule biisit. Pelkästään esiintyjät paljastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Karmea juontajakolmikko 😈
En tunnistanut Pilvi Hämäläistä muuten kuin äänestä.
Jos ei muuta saada tältä viisuvuodelta niin Käärijä on ainakin ystävystynyt Hollannin viisuedustajan kanssa, tyyppi oli jopa syksyllä yhdellä Käärijän Euroopan kiertueen konsertilla bäkkärillä. Heidän vastavuoroisesta somekäyttäytymisestään päätellen en ihmettelisi yhtään jos he päätyvät tekemään jotain huumorisomevideoita yhdessä keväällä.