UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winman tuli hakemaan mut kuntolaitteellaan Käärijän pauloista. Vihdoin olen vapaa menemään eteenpäin😂
Mahtavaa! olet vapautunut kahleista, itseäni vielä pidättelee.
WIn95 ei ole vapautunut kuin lahkeista. Biisin nimi olisi pitänyt olla No pants!
:P
-winner-
Siinä biisissä mua ärsyttää jut toi pellemäisyys. Itse kappale on ihan jees.
Vihdoinkin sitä vähän innostui tän vuoden viisuista. Kiitos Win95manin.
Viime vuonna oli paidaton riehuja. Tänä vuonna housuton riehuja.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä windowsmanin hehkutusta alkuunkaan. Tuollaista musa oli joskus ysärillä, jos en väärin muista ja ymmärrän kyllä että ysäri on ja on ollut jo jonkin aikaa nosteessa, mutta itselleni todella kulunutta. Biisi on samaa tasapaksua ja yllätyksetöntä teknohumppaa alusta loppuun. En ole vielä kertaakaan jaksanut kuunnella biisiä kokonaan, useista yrityksistä huolimatta. Viime vuonna oli monta hyvää, tänä vuonna ei tähän mennessä vielä yhtä ainutta.
Et ole ainoa joka ei ymmärrä hehkutusta.
Kaikki hehkutusviestit tosin tulevat aina peräjälkeen ja ovat hyvin samanlaisia kirjoitustyyliltään. Veikkaan, että täällä on pieni joukko lähipiiriläisiä kehumassa liukuhihnatyönä kaveriaan (tai itseään). Ja ehkä jokunen 40-50v nostalgiamamma.
Tunnustan että oon tuon ka
Minä oon syntynyt -90. Juuri sen ikäinen että tullut kuunneltua eurodancea (ja eka tietokone tietysti Windows95). Miksi tämä ei toimisi mulle? Sitten taas ilmeisesti olen liian vanha ymmärtämään, miksi herkässä kappaleessa lauletaan paskasta. Vähän teinimäistä? Tulen äänestämään Windowsmiestä. Minkäs sille mahtaa että parempaakaan ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotuksia ensi yön Sinin biisille? Minulla ei oikein mitään, klippi ei ainakaan vakuuttanut sanoituksensa puolesta.
Tuli mieleen Keiran viimevuotinen biisi.
No joo Windowsman on ihan hauska, mutta mielestäni ei tarpeeksi erityinen. Jos tuo olisi vaikka Slovenian biisi, niin ajattelisitteko että vitsi miten hyvä biisi Slovenialla on, äänestänpä Sloveniaa tänä vuonna? Mä en ainakaan.
Waldo pääsi finaalin jumboksi ysäri-teknopopilla vuonna 2009. Tää windows ei edes yhtä tarttuva.
Harmittaa sekin kun viime vuonna koko umk oli täynnä biisejä, jotka olis voinut viisuihin lähettää. Nyt ei ainakaan vielä tunnu löytyvän yhtäkään.
Win-man on ok, varmaan asiantuntija raati arvostaa vaikeaa melodiaa.
Suomenkielinen ei menesty tänä vuonna. Ei mikään suutaan vääntelevä voi luoda kuulijoihin kontaktia. Näin se on.
Kuulkaa kun viime vuotinen tai viime vuonna on kerrassaan sama kuin ennenvanhaan.
Vierailija kirjoitti:
No joo Windowsman on ihan hauska, mutta mielestäni ei tarpeeksi erityinen. Jos tuo olisi vaikka Slovenian biisi, niin ajattelisitteko että vitsi miten hyvä biisi Slovenialla on, äänestänpä Sloveniaa tänä vuonna? Mä en ainakaan.
Live ratkaisee paljon. Jos se on yhtä hauska ku video, niin voisin äänestääkin.
Tajusitteko,että tossa videolla on ne Windowsin taustakuvat,ku se "matkustaa" crosstrainerilla?
Siis nerokasta :D
Musta tuntuu,että tästä tehty eniten jopa reaktioita...
Mulle tää huutaa euroviisuja!
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna mietittiin osaako Käärijä laulaa. Tänä vuonna mietitään osaako H. Piispanen laulaa. Jos osaa, tää tulee olemaan SICK 🔥
Miten tämän winmanin saa lavaesiintymisen? Vai KI kautta. siinä olisikin jotain. Keinotekoista Intelligenssiä mukaan.
Ei kai tämä tässä muodossa maailmalle lähde.
No miten todellisuudessa on Piispasen laulutaito? En osaa arvostella kun tältä koneelta tulee huonosti äänet.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi kisoissa ja miellyttäisi mua voisin äänestääkin. Jos kävisin vielä baareissa tai discoissa,(kuten ennen vanhaan sanottiin) niin joraisin takuulla. Itse olen syntynyt kasarilla ja nautin tästä parodia puolestakin (siis tavallaan parodioi myös niitä poikabändejä) ja jos menee live hyvin saatan äänestääkin.
Mä tosin rakastin sitä euroviisuleffaakin, vaikka se ei kaikille auennut. Ne biisit siinä (parodiat) olis oikeasti olleet hyviä euroviisubiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Waldo pääsi finaalin jumboksi ysäri-teknopopilla vuonna 2009. Tää windows ei edes yhtä tarttuva.
Waldolla floppas live esitys. Eikä siin ollut huumoria. Se oli sitä paitsi tyylinä sen ajan musaa.
ESC Tomin reaktio Windows95maniin: