Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Naimisissa olevilla miehillä on kolminkertainen riski liikalihavuuteen naimattomiin verrattuna

Vierailija
13.03.2025 |

Naimisissa olevat miehet ovat noin kolme kertaa todennäköisemmin liikalihavia kuin naimattomat, paljastaa tuore tutkimus.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi: Poikamies tulee illalla kotiin, vilkaisee mitä on jääkaapissa ja menee sänkyyn. Ukkomies tulee illalla kotiin, vilkaisee mitä on sängyssä ja menee jääkaapille.

Vierailija
2/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi laajentaa koskemaan myös vakaassa parisuhteessa olevia miehiä. Minulla on kolme exää ja jokaisen jälkeen olen laihduttanut rajusti. Nyt ei ole kaunotarta ja BMI on 17,6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mies passivoituu. On oma ruoanlaittaja, ja mieshän syö ne ruoat. Täälläkin monet kirjoittaa, että mies syö kahdeksi päiväksi varatun ruoan kerralla, syö lasten vanukkaat, rääpii hyydykekakut... 

Vierailija
4/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa mies passivoituu. On oma ruoanlaittaja, ja mieshän syö ne ruoat. Täälläkin monet kirjoittaa, että mies syö kahdeksi päiväksi varatun ruoan kerralla, syö lasten vanukkaat, rääpii hyydykekakut... 

Täälläkin asuu tuollainen mies, joka syö kuuden hengen vuoallisen ruokaa yhdellä istumalla ja paketin jäätelöä jälkkäriksi.

Vierailija
5/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi laajentaa koskemaan myös vakaassa parisuhteessa olevia miehiä. Minulla on kolme exää ja jokaisen jälkeen olen laihduttanut rajusti. Nyt ei ole kaunotarta ja BMI on 17,6.

Miksi siis olet laihduttanut suhteiden jälkeen? 

Vierailija
6/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti totta. Mun vaimo ainakin on fiideri. Ite kun olen ruokalustani vastuussani syon 2 kertaa paivassa. Vaimo kun on vastuussa, niin 4 kertaa

Vierailija
7/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin asuu tuollainen mies, joka syö kuuden hengen vuoallisen ruokaa yhdellä istumalla ja paketin jäätelöä jälkkäriksi.

Miehet on syöttösikoja. Harvassa on myös fyysisesti raskaat työt. Miehistä tulee lihavia sihteereitä.

Vierailija
8/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Syitä on monia

- naisen läsnäolo rentouttaa miestä. naisella korkeampi estrogeeni ja tämä on siksi luonnostaan rennompi ja vaatimattomampi, testosteroni aiheuttaa sinkoilua, ym.

- mies ei elä suoritusmoodissa kun kuvittelee, että on jo saavuttanut kaiken mitä elämässä on saavutettavaa

- muitakin mielihyvän lähteitä kuin urheilu

Vierailija
9/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä mies on yksin vaikkapa mökillä, niin hän pärjää koko päivän paketilla makkaraa ja sinapilla. Kotona syödään taas kaksi lämmintä ateriaa (minun laittamaa), haetaan voikkuleipää kahvin kylkeen, iltamakkarat ennen maatemenoa ja jos yöllä täytyy nousta vessaan, niin piipahdetaan samalla vaivalla jääkaapilla. 

Vierailija
10/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo sama koske myös toista osapuolta. Molemmat lihovat parisuhteessa koska viettävät aikaa kotona ja syövät.

Vierailija
11/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oleva mies elää pidempään.

Vierailija
12/12 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meillä mies on yksin vaikkapa mökillä, niin hän pärjää koko päivän paketilla makkaraa ja sinapilla. Kotona syödään taas kaksi lämmintä ateriaa (minun laittamaa), haetaan voikkuleipää kahvin kylkeen, iltamakkarat ennen maatemenoa ja jos yöllä täytyy nousta vessaan, niin piipahdetaan samalla vaivalla jääkaapilla. 

Siis laittaako joku 2 lämmintä ateriaa päivässä! Varmaan tosi harvinaista. Tietysti jos ottaa pakasteesta ja vain sulattaa ja lämmittää. Aamupuuroa ei lasketa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän