Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marinin naamiot on riisuttu ja todelliset arvot paljastui

Vierailija
03.10.2023 |

Marinista on tullut kulutuksen ihannoija joka esittelee itseään kalliissa ja hienoissa koruissa, vaatteissa ja laukuissa ja lentelee ympäri maailmaa. Näinkö ihmisen arvot muuttuu hetkessä kun ensin puhuu ilmastonmuutoksesta ja vihreistä arvoista ja kun ura kansanedustajana on ohi niin heti sen jälkeen ihannoi kulutusta ja matkustelee joka on haitaksi ilmastonmuutokselle.

Kommentit (2912)

Vierailija
1521/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä misogynia on yhtä väsynyt argumentti kuin persuista huutelu.

Kuka tahansa miespoliitikko olisi joutunut eroamaan jo monta kertaa, jos olisi käyttäytynyt kuten Marin.

Itse arvostan monia naispoliitikkoja. Marin ei lukeudu heihin.

Se ei ole ollenkaan väsynyt argumentti vaan aivan osuva. Vai oletteko pistäneet pystyyn ketjun miespoliitikosta, jossa raivoatte hänen lentomatkoistaan esim. meppinä, kyselette hänen isyytensä ja lastensa perään, mietitte koska hän on viimeksi saanut pesää, ruoditte painon, hampaat, vaatteet, rintalihakset, perseen, munat, kenen kanssa hän mahdollisesti nai tulevaisuudessa, mikä on mt-diagnoosi, syytätte rikoksista, oletatte että hän koko elämänsä toimii hyveellisenä kansakunnan isänä ja ajattelee kaikesssa vain kansan etua? Muuten on petturi ja paheellinen ja pinnallinen mieslortto.

Niin.

Älkää nyt viitsikö.

Älä itse viitsi. Marinia inhotaan etenkin hänen tekemiensä valtavien virhearvioiden takia. Sillä ei ole mitään tekemistä hänen sukupuolensa kanssa.

Älä itse viitsi. Marin ei ole tehnyt mitään valtavia virheitä. /quote]

Onpas: Sössityt koronatukineuvottelut, Suomi maksaa 7,2 miljardia, saa 2 miljardia

Lahjoitti tekstiviestillä Uniperin Saksalle, oli liian kiire maistella proseccoja, ettei ehtinyt ottaa enempää osaa

Otti 40 miljardin velkataakan, jolla Suomen velka kasvoi 59 prosentista 82 prosenttiin.

Meni lupaamaan hävittäjiä Ukrainalle neuvottelematta lainkaan hallituksen tai kenenkään kanssa.

jne. jne. jne...

Kaikki tuo kertoo, ettet ole tajunnut noista asioista yhtään mitään. Jos Marinin kriisiaikoina ottamat 40miljardin velat olivat virhearviointi (joita silloinen oppositiokaan ei vastustanut) niin miten arvioisit nykyisen hallituksen vielä suuremmat velanotot.

Miten arvioisit sitä, että Tanska ja Ruotsi lyhensivät lainojaan koronan aikaan sekä sitä, että lainojen korot ovat nousseet hurjasti?

Niinpä. Marinin mokailu tulee meille kalliiksi.

Tanskassa ja Ruotsissa demarit olivat niin pitkään vallassa, että raha-asiat olivat hyvällä mallilla. Marin sai oikeistohallitusten jäljiltä 110miljardin velkataakan. Mutta mitä sanot Riikan ja Petterin 11,5miljardin vuotuisesta velanotosta?

Onpa mielenkiintoinen lähestymistapa. Jos velkaa on 110 miljardia, niin tottahan sitä pitää heti kasvattaa 40 mlljardilla lisää? Ilmeisesti tämä on sinun asenteesi, joten sinuna olisin hiljaa Orpon velanotosta. Sehän on ihan linjassa tuon kanssa.

Vierailija
1522/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eläkeläinen,enkä todellakaan ole sannafani.Olrn syntynyt erittäin köyhiin ja vaikeisiin olosuhteisiin sodan jälkeiseen suomeen.Jo alakouluikäisenä jouduin kantamaan vastuuta perheestä ja toimeentulosta.Isä oli yksinhuoltaja,sairas ja kykenemätön huolehtimaan meistä 2 alikäisestä lapsestaan.Minä huoledin myös isoäidistäni,päivällä ja yöllä.Elettiin ksikkinaisessa kurjuudessa ja köyhyydessä,jota ei voi sanoin kuvailla.Ksikesta huolimatta pystyin hankkimaan ammatin itselleni kovan pankkilainan turvin,ja olen aina maksanut kaikki kuluni opiskeluni ja elämiseni.Yhteiskunta,eikä kukaan muukaan auttanut meitä millään tavalla.Siksi inhoan sydämestäni Marinia,joka kertoo olleensa köyhä,vaikka hänellä oli 2 huolehtivaa vanhempas,on saanut opiskella,äiti on auttanut lapsenkin hoidossa.Nyt elää elämää suihkuseurapiireissä,halveksii meitä" boomereita",miksi hän meitä nimittää.Puhuu ajavansa köyhien asias,mutta jätti kaikki tärkeät asiat hoitamatta tämän hallituksen niskoille.Kaikesta näki jo pääministeriaikana,että mukava elämä ja itsensä esille tuominen,raha ja asema olivat hänelle tärkeintä.

Voi reppanaa - toivottavasti selviät jotenkin tuosta kateudestasi. Edellinen hallitus oli köyhän puolella, mutta tämä nykyinen hallitus on sellainen kauhistus, että etköhän sinäkin sen kohta huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa miespoliitikko olisi joutunut eroamaan jo monta kertaa, jos olisi käyttäytynyt kuten Marin.

Mikä Marinin teko politiikassa olisi johtanut miespoliitikon eroon?

Kysytkö ihan tosissasi? :D

Pari mainitakseni: case 'kesärata22' ja tekstarilla hoidettu Uniper- fiasko sekä kännissä riekkuminen baarissa ilman virkapuhelinta.

Oletko syntynyt eilen vai onko miespoliitikkojen ja heidä bro-jenginsä juhlimiset kautta historian sulle ihan vieras juttu? Meillä on ollut ja on ministereinä, meppeinä ja kansanedustajina vakavasti alkoholisoituneita miehiä.

Meillâ oli pitkään presidenttinä täysin dementoitunut mies.

Demarit ovat juuttuneet 70-80-lukujen taitteeseen. :D

Ilmankos SDP on imagoltaan niin tunkkainen.

Ikävä kyllä persut rikoksineen ovat 50-luvulta.

Niinpâ.

Vierailija
1524/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mies tekisikään Marineja, siis kääntäisi selkäänsä vasemmistoaatteelle yhdesssä yössä.

Mutta todettavissa on, että vasemmistolaisuutta ja viherarvoja tiiviisti puolustavasta tulee äärisuuntaan kääntynyt rikkauksia ja julkisuutta tavoitteleva, mistään välittävä henkilö.

Samoin on muutamista pasifisteista kehittynyt täysin vastakkaisia arvoja puolustavia henkilöitä.

Hyvä vitsi 😂 suurin osa rikoksista on miesten tekosia, joten en nyt alkaisi sitä mainostaa.

Missä sanontaan, että vasemmiston tai demareiden pitäisi olla köyhiä? En edelleenkään tajua, miksi näin suuri poru ja ulina Marinin työstä ja osaamisesta muotinäytökseen? Ei nyt mielestäni ole kovin kummallista.

Eli teillä demareilla on ihan normaalia ja yleistä, että ette edes yritä elää itse niiden periaatteiden mukaan mitä saarnaatte? Ihan mielenkiintoista ja paljastavaa.

P.S. Tajuat kai, että pilaat aktiivisesti puolueesi imagoa?

En ole demari, mutta ihmetyttää teidän kokkareiden ja persujen loputon pakkomielle Marinista. Luulisi riittävän tekemistä siellä hallituksessa ihan oikeiden ongelmien kanssa, mutta ilmeisesti ei taidot riitä, niin käytetään aika täällä entisen pääministerin panetteluun.

Se on säälittävävyyden huippu - katkeran ja epäonnistuneen imago.

Vierailija
1525/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, nautitaan tuoreesta viihdyttäjästä!

Vierailija
1526/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mies tekisikään Marineja, siis kääntäisi selkäänsä vasemmistoaatteelle yhdesssä yössä.

Mutta todettavissa on, että vasemmistolaisuutta ja viherarvoja tiiviisti puolustavasta tulee äärisuuntaan kääntynyt rikkauksia ja julkisuutta tavoitteleva, mistään välittävä henkilö.

Samoin on muutamista pasifisteista kehittynyt täysin vastakkaisia arvoja puolustavia henkilöitä.

Hyvä vitsi 😂 suurin osa rikoksista on miesten tekosia, joten en nyt alkaisi sitä mainostaa.

Missä sanontaan, että vasemmiston tai demareiden pitäisi olla köyhiä? En edelleenkään tajua, miksi näin suuri poru ja ulina Marinin työstä ja osaamisesta muotinäytökseen? Ei nyt mielestäni ole kovin kummallista.

Eli teillä demareilla on ihan normaalia ja yleistä, että ette edes yritä elää itse niiden periaatteiden mukaan mitä saarnaatte? Ihan mielenkiintoista ja paljastavaa.

En ole demari, mutta ihmetyttää teidän kokkareiden ja persujen loputon pakkomielle Marinista. Luulisi riittävän tekemistä siellä hallituksessa ihan oikeiden ongelmien kanssa, mutta ilmeisesti ei taidot riitä, niin käytetään aika täällä entisen pääministerin panetteluun.

Luuletko oikeasti, että hallituksen jäsenet tai heidän avustajansa kirjoittelevat täällä?

Ehei, se on demareiden säälittävää kenttää se.

t. Kokoomuslainen

Vierailija
1527/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ollenkaan väsynyt argumentti vaan aivan osuva. Vai oletteko pistäneet pystyyn ketjun miespoliitikosta, jossa raivoatte hänen lentomatkoistaan esim. meppinä, kyselette hänen isyytensä ja lastensa perään, mietitte koska hän on viimeksi saanut pesää, ruoditte painon, hampaat, vaatteet, rintalihakset, perseen, munat, kenen kanssa hän mahdollisesti nai tulevaisuudessa, mikä on mt-diagnoosi, syytätte rikoksista, oletatte että hän koko elämänsä toimii hyveellisenä kansakunnan isänä ja ajattelee kaikesssa vain kansan etua? Muuten on petturi ja paheellinen ja pinnallinen mieslortto.

Niin.

Älkää nyt viitsikö.

Älä itse viitsi. Marinia inhotaan etenkin hänen tekemiensä valtavien virhearvioiden takia. Sillä ei ole mitään tekemistä hänen sukupuolensa kanssa.

Onpas: Sössityt koronatukineuvottelut, Suomi maksaa 7,2 miljardia, saa 2 miljardia

Lahjoitti tekstiviestillä Uniperin Saksalle, oli liian kiire maistella proseccoja, ettei ehtinyt ottaa enempää osaa

Otti 40 miljardin velkataakan, jolla Suomen velka kasvoi 59 prosentista 82 prosenttiin.

Meni lupaamaan hävittäjiä Ukrainalle neuvottelematta lainkaan hallituksen tai kenenkään kanssa.

jne. jne. jne...

Kaikki noista väitteistä on pötyä ja valheita. Moneen kertaan todettu valheiksi.

Voi kun olisivatkin, mutta valitettavasti ovat täyttä totta. Enkä ole edes puhunut mitään jauhottelusta enkä virkapuhelimen jättämisestä kotiin enkä aamiaisedun väärinäystä.

Vierailija
1528/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että Marinia eniten kritisoivat ovat demareita, vasemmistolaisia ja vihreitä? Joista kahdelta viimeksimainitulta Marin varasti äänet. Ja jotka kaikki hän on pettänyt.

Kokoomushan tässä vain juhlii kun entinen vasemmistopoliitikko on tullut heidän linjoilleen.

Vierailija
1529/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eläkeläinen,enkä todellakaan ole sannafani.Olrn syntynyt erittäin köyhiin ja vaikeisiin olosuhteisiin sodan jälkeiseen suomeen.Jo alakouluikäisenä jouduin kantamaan vastuuta perheestä ja toimeentulosta.Isä oli yksinhuoltaja,sairas ja kykenemätön huolehtimaan meistä 2 alikäisestä lapsestaan.Minä huoledin myös isoäidistäni,päivällä ja yöllä.Elettiin ksikkinaisessa kurjuudessa ja köyhyydessä,jota ei voi sanoin kuvailla.Ksikesta huolimatta pystyin hankkimaan ammatin itselleni kovan pankkilainan turvin,ja olen aina maksanut kaikki kuluni opiskeluni ja elämiseni.Yhteiskunta,eikä kukaan muukaan auttanut meitä millään tavalla.Siksi inhoan sydämestäni Marinia,joka kertoo olleensa köyhä,vaikka hänellä oli 2 huolehtivaa vanhempas,on saanut opiskella,äiti on auttanut lapsenkin hoidossa.Nyt elää elämää suihkuseurapiireissä,halveksii meitä" boomereita",miksi hän meitä nimittää.Puhuu ajavansa köyhien asias,mutta jätti kaikki tärkeät asiat hoitamatta tämän hallituksen niskoille.Kaikesta näki jo pääministeriaikana,että mukava elämä ja itsensä esille tuominen,raha ja asema olivat hänelle tärkeintä.

Piilaakso-ketjusta tuttua höpinää. Säälittävä yritys kirjoittaa naisena.

Vierailija
1530/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viha, kauna ja kateus, suomalaisten uudet hyveet.

Sitten kun vielä joku edes joskus osaisi kertoa mistä Sannalle joku olisi kateellinen.

- keski-ikäinen nainen

- eronnut

- yksinhuoltaja

- isot velat

- hävisi vaalit

- viimeisin miesystävä petti ja jätti

Mitä noista pitäisi kadehtia?

Sehän tässä onkin ihmeellistä, että tuhansia kommentteja kymmenissä ketjuissa herjataan ja valehdellaan Marinista - miksi?

Onko kyseessä iigorit vai nykyhallituksen harhautus? Mikään muu ei oikein selitä tätä loputonta sinun ja muiden pakkomiellettä Marinista.

Sitä paitsi, hän ei ole yh, heillä on yhteishuoltajuus.

Vierailija
1531/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa - toivottavasti selviät jotenkin tuosta kateudestasi. Edellinen hallitus oli köyhän puolella, mutta tämä nykyinen hallitus on sellainen kauhistus, että etköhän sinäkin sen kohta huomaa.

Paitsi tuo reppana on hyvinkin palstalla riehuva keski-iän ylittänyt mies. Pahin häirikkö ikinä.

Vierailija
1532/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Älkää nyt viitsikö.

jne. jne. jne...

Kaikki noista väitteistä on pötyä ja valheita. Moneen kertaan todettu valheiksi.

Voi kun olisivatkin, mutta valitettavasti ovat täyttä totta. Enkä ole edes puhunut mitään jauhottelusta enkä virkapuhelimen jättämisestä kotiin enkä aamiaisedun väärinäystä.

Edelleen, valheita ja panettelua. Noista saisi jo aikaiseksi syytteen kunnianloukkauksesta.

Vierailija
1533/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamielinen UCLA ainakin piti.

Vierailija
1534/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut kortistossa.Teinnhyvin pitkän työuran.Ihan oikeaa ja tarpeellista työtä ihmisten hyväksi.Nyt olen työeläkkerllä.En arvista Marinin kaltaisia itsekkäitä narsusteja.

Vierailija
1535/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Älkää nyt viitsikö.

jne. jne. jne...

Kaikki tuo kertoo, ettet ole tajunnut noista asioista yhtään mitään. Jos Marinin kriisiaikoina ottamat 40miljardin velat olivat virhearviointi (joita silloinen oppositiokaan ei vastustanut) niin miten arvioisit nykyisen hallituksen vielä suuremmat velanotot.

Miten arvioisit sitä, että Tanska ja Ruotsi lyhensivät lainojaan koronan aikaan sekä sitä, että lainojen korot ovat nousseet hurjasti?

Niinpä. Marinin mokailu tulee meille kalliiksi.

Eikö sulle jo pikkuhiljaa mene jakeluun ettei hän ei päättänyt mistään asiasta yksin.

Vierailija
1536/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti, että hallituksen jäsenet tai heidän avustajansa kirjoittelevat täällä?

Ehei, se on demareiden säälittävää kenttää se.

t. Kokoomuslainen

Tekstien laatu näyttää, että kyseessä on persut ja kokkarit. Jotakin on pitänyt keksiä, kun itse mokaatte niin pahasti tällä hetkellä hallituksessa.

Eri (en ole demari, vaan vassari)

Vierailija
1537/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paapattaisi nyt vaan ihan omana itsenään ilman Suomen entisen pääministerin leimaa.

En yhtään luota siihen, mitä tämän ihmisen suusta missäkin tilanteessa pääsee.

Kyseessä on tuote, jonka pitäisi olla irti Suomi-kytköksestä.

Paapata mitä lystäät. Ei ketään hetkauta kehen tuntematon luotat. Kyseessä on Suomen kansalainen, joka oli 4 vuotta pm. Sinä et ole yhtään mikään määrittelemään kenenkään Suomi kytköksiä. Huolehdi viestisi perusteella mitä omasta suustasi tulee.

Tämä on keskustelupalsta. Täällä on jokaisella oikeus kommentoida. Rauhoitu välillä, ei ole sinun tehtäväsi toisten puolesta jatkuvasti loukkaantua.

Sinuko pitäisi antaa rauhassa haukkua yksin aamusta iltaan täällä. Laita edes joskus normaali kannanottosi.

En kirjoittanut tuota kommenttia, mistä aloit raivoamaan. Täällä on aika monta muutakin kirjoittajaa. Olen tänne montakin normaalia kannanottoa kirjoittanut, kiitos vaan, mutta en pidä asiallisena sitä, että alat täällä muita kohtaan hyökkäämään jatkuvasti noin aggressiivisesti. Ihmisillä on oikeus olla eri mieltä kanssasi, ei sitä kannata noin vakavasti ottaa. Sanna on julkisuuden itse valinnut urakseen. Jos ei halua itsestään puhuttavan, vetäytyy siitä pois.

Ohhoh. Ihanko totta, että jos ei halua itsestään julkisesti puhuttavan, niin vetäytyy pois. Miten omaperäinen loppukaneetti.

En ole se jolle vastasit, mutta eikö se ole noin? Emme me tiedä kaikkea jonkun Krista Kiurun, Stubbin tai muiden yksityiselämästä koska eivät postaa siitä jatkuvasti someen. Vielä vähemmän jonkun ex-poliitikoiden elämästä, kuten vaikka Haglund tai Sipilä.

Kyllä se on ihan oma päätös jakaa elämäänsä julkisesti tai haluta yksityisyyttä. Sanna ei selvästi halua yksityisyyttä kun jakaa jatkuvasti elämänsä julkisuuteen.

Ja silti Kiuru ja Stubb jatkavat politiikassa ja Haglund ja Sipilä menestyksekkäitä uria yrityselämässä. Joten mikään pakko ei ole julkistaa jatkuvasti kaikkea uran takia.

Ja tietääkö kukaan edes missä Antti Rinne on? Kukaan ei ole siitä kuullut vuosiin.

Joten ihan tämä huomionhaku ja julkisuudenhaku on Sannan itsensä haluamaa. Silloin on naurettavaa itkeä siitä kun hänen toimistaan keskustellaan.

Mitä itkemistä hänen toimissaan on? Onko joku sitten väittänyt, ettei Sanna haluaisi julkisuutta,? En minä ainankaan. Jos joku kommentoi sinun mielestäsi toisin kuin sinä ajattelet, onko se silloin itkemistä? Mistä sinä olet mielesi pahoittanut, että näet vaivaa tuonkin mittaisiin sepustuksiin Sanna Marin -keskusteluun? Sinuakin jossain määrin kaihertaa Sannan tekemiset, kun hänen varmaan pitäisi sinun mielestäsi elää kuin joku Antti Rinne?

Ihan ohiksena, mitä vikaa on Antti Rinteessä? Johti sentään demarit vaalivoittoon, toisin kuin Sanna.

Onko teillä demareilla noin iso keskinäinen riita että osa teistä Sannan kannattajista vihaa Antti Rinnettä vaikka ilman häntä Sanna ei olisi koskaan päässyt pääministerin tehtävään?

Vierailija
1538/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamielinen UCLA ainakin piti.

UCLA:ssa on yli 30 000 opiskelijaa. Heistä 100-200 tuli kuuntelemaan Sannaa, eli alle 1%.

Tämän lisäksi UCLA:ssa on myös faculty joista videoiden perusteella yksikään ei vaivaantunut paikalle.

Vierailija
1539/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sullakaan mene jakeluun että päätökset tekee hallitus ja eduskunta, ei yksi ihminen.

Vierailija
1540/2912 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viha, kauna ja kateus, suomalaisten uudet hyveet.

Sitten kun vielä joku edes joskus osaisi kertoa mistä Sannalle joku olisi kateellinen.

- keski-ikäinen nainen

- eronnut

- yksinhuoltaja

- isot velat

- hävisi vaalit

- viimeisin miesystävä petti ja jätti

Mitä noista pitäisi kadehtia?

Sehän tässä onkin ihmeellistä, että tuhansia kommentteja kymmenissä ketjuissa herjataan ja valehdellaan Marinista - miksi?

Onko kyseessä iigorit vai nykyhallituksen harhautus? Mikään muu ei oikein selitä tätä loputonta sinun ja muiden pakkomiellettä Marinista.

Sitä paitsi, hän ei ole yh, heillä on yhteishuoltajuus.

Ah, ne kaikkialle ehtivät iigorit. Toki. Kai olet kertonut lääkärillesi tästä harhastasi?