Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen matkalla tuurin kyläkauppaan, mitä sieltä kannattaa ostaa??

Vierailija
02.10.2023 |

Entä ne lähistöllä olevat liikkeet? Siellä näyttää olevan paljon muutakin kauppaa ympäristössä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet sinne etkä ole edes etukäteen miettynyt mitä tarvitset? 

Voihan se olla että ap liikkuu lähistöllä ja on ajatellut, että menee vilkaisemaan paikan, kun se kerran on niin tunnettu. Muakin kiinnostaa, että mitä ihmiset sieltä oikein hakee kun se on niin suosittu? Ja nyt varsinkin rupesi kiinnostamaan, kun kaikki kommentoi että ei siellä ole "mitään" tai siis samaa tavaraa vaan kun kaikkialla muuallakin. Miksi te jotka olette käyneet siellä, olette sinne menneet? Mitä hakemaan?

Vierailija
22/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että ap liikkuu lähistöllä ja on ajatellut, että menee vilkaisemaan paikan, kun se kerran on niin tunnettu. Muakin kiinnostaa, että mitä ihmiset sieltä oikein hakee kun se on niin suosittu? Ja nyt varsinkin rupesi kiinnostamaan, kun kaikki kommentoi että ei siellä ole "mitään" tai siis samaa tavaraa vaan kun kaikkialla muuallakin. Miksi te jotka olette käyneet siellä, olette sinne menneet? Mitä hakemaan?

Mä käyn siellä, koska se on lähin paikka, josta voi ostaa vaatteita, kenkiä, taloustavaraa, työkaluja ym. Siis toki noita on osittain saatavilla myös omalla paikkakunnallani, mutta valikoima on pieni. Siellä on saman katon alla paljon tavaraa, paljon valikoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn siellä, koska se on lähin paikka, josta voi ostaa vaatteita, kenkiä, taloustavaraa, työkaluja ym. Siis toki noita on osittain saatavilla myös omalla paikkakunnallani, mutta valikoima on pieni. Siellä on saman katon alla paljon tavaraa, paljon valikoimaa.

Jatkan vielä... Kun meillä käy vieraita, jotka miettivät, käyvätkö siellä ohikulkumatkalla, kehotan aina käymään. Onhan se... ainutlaatuinen paikka. Vesalla on vahva visio siitä, millaista haluaa. Kyllä sitä katsomassa kannattaa käydä vähintään. Mutta ei siellä tosiaan mitään aivan erityistä juttua myydä.

Vierailija
24/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sitä mitä tällä hetkellä tarvitset. 

Vierailija
25/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei ole rahasta kiinni ainakaan

Vierailija
26/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita, mehua, näkkileipää, wuklaata. Nämä ainakin. Lisäksi nuuskaa parkkipaikalta.

Vierailija
27/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt mitään ostettavaa kun kerran Tuurissa kävin.

Vierailija
28/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtisi tuollaiseen isoon kauppaan maleksimaan, jos en edes tiedä mitä haluan ostaa. Ajan hukkaa vaan, mutta kukin tyylillään 

Vierailija
29/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita voi aina katsella.

Vierailija
30/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkapaikassa käydään kenkäostoksilla kerran pari vuodessa. Perheessä on kaksi erikoisjalkaista miestä, sieltä löytyy heille sopivia kenkiä. Kyläkaupan puolelta taisi viimeksi löytyä yksi vyö.

Vierailija
31/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä lähtisi tuollaiseen isoon kauppaan maleksimaan, jos en edes tiedä mitä haluan ostaa. Ajan hukkaa vaan, mutta kukin tyylillään 

Menen kuskina ja seuralaisena. Ajattelet aika suppeasti. Suosittelen avarampaa ajatusta

Vierailija
32/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen kuskina ja seuralaisena. Ajattelet aika suppeasti. Suosittelen avarampaa ajatusta

Ai joku Tuurin kauppa on avarampaa ajatusta? 

Vierailija
33/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt jo selitellään miksi sinne ollaan menossa?  En minä muuten sinne lähtisi, mutta kaverille lähdin vaan kuskiksi. 

Vierailija
34/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku Tuurin kauppa on avarampaa ajatusta? 

Ajattelet minä minä minä tyylillä. Minä ajattelen kuskina ja seuralaisena

Vierailija
35/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt jo selitellään miksi sinne ollaan menossa?  En minä muuten sinne lähtisi, mutta kaverille lähdin vaan kuskiksi. 

Kyllä mä voin ostaa mitä vain, jos on mukava hinta

Vierailija
36/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis joku päivä käydä, kun loma alkaa.

Vierailija
37/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö vessapaperia tarjouksessa ja pari ämpäriä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän