IL: Metsästyksessä ammuttu nainen oli itse metsästys-porukassa mukana
"Nainen ja mies olivat olleet metsästämässä kahdestaan. Virtasen käsityksen mukaan he olivat olleet jänismetsällä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/896f4cf6-d82d-43d2-af88-0e83c0252a19
Kommentit (90)
Kalaankin voi mennä. Eukko (tai mies) verkonpainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö ammuttu paeta tilanteesta? Edelsikö ampumista takaa-ajo metsässä?
Hankalassa tilanteessa on joutunut juoksemaan syksyisessä metsässä yrittäessään paeta. Oliko maastossa merkkejä useammasta takaa-ajajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankalassa tilanteessa on joutunut juoksemaan syksyisessä metsässä yrittäessään paeta. Oliko maastossa merkkejä useammasta takaa-ajajasta?
Eikö kukaan kuullut avunhuutoja ja kirkumista?
Vierailija kirjoitti:
Palstan metsästysvastaiset eläinoikeus-aktivistit yrittää saada tapahtumaan vaikuttamaan siltä että oli ihan sivullinen uhri. Oli siis oikeasti itsekin metsästämässä.
Se vasta epäilyttääkin! Ampui tahallaan?
Oliko seurue aineissa ampumisen tapahtumahetkellä?
Ihmeellisen paljon nykyään tapahtuu Suomessa näitä. Mulla tulee mieleen että tahallisia tapauksia
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä oliko metsästäjä vai ei. Metsään ei voi mennä syksyllä noiden metsästäjien takia.
Meidän seurueessa keitettiin yhdessä kahvit nuotiolla tuttujen sienestäjien kanssa tyhjän ajon jälkeen. Jos tulee tieto muista ulkonaliikkujista noudatetaan erityistä varovaisuutta tai tarvittaessa keskeytetään koko metsästys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jänismetsällä voi ampua saman seurueen toista jäsentä? Oliko nainen puskassa pissalla? Hirvimetsällä ymmärtäisin tai linnustaessa.
Ehkä metsästäjät osaavat selittää perusteellisemmin mitä kaikkea siellä metsän siimeksessä oikein puuhataan.
Lähinnä ollaan hiljaa passipaikalla
Vierailija kirjoitti:
Oliko seurue aineissa ampumisen tapahtumahetkellä?
Jos taustalla on ollut useiden päivien päihteiden käyttö, alkaa helposti tulla harhoja ja tällaisia ikäviä tilanteita.
Jos velallinen kutsuu mukaan metsästämään ei kannata lähteä.
Metsästysonnettomuudeksi naamioitu henkirikos.
Vierailija kirjoitti:
Mun järkeen tuo vaikuttaa murhalta.
Miten sitä voi ampua noin heppoisesti oman metsä seuralaisen? Kyllähän siinä tiedostetaan missä kukakin seuralainen liikkuu ennen ampumista.
Kukapa nyt ei vois vahingossa sekoittaa yhtä jänistä ja naista. Hui hai, metsästäjä mielii ampua. Mitä isompi saalis, sen kivempi nautinto. T a ppamisen nautinnon vuoksi sitä metsästämistä tehdään. Ei "kantojen säätelyn " vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos velallinen kutsuu mukaan metsästämään ei kannata lähteä.
Tuo on tiedetty aina. Epäilenkin tässä olleen kysymyksessä aineiden vaikutuksen alaisena koetuista harhoista, jotka ovat johtaneet takaa-ajoon ja piiritykseen metsässä.
Mä aina nautin näistä uutisista, karma <3
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä oliko metsästäjä vai ei. Metsään ei voi mennä syksyllä noiden metsästäjien takia.
On vain hyvä jos te vihersaastat pysytte pois sieltä. Pysyitte läpi vuoden kotonanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan metsästysvastaiset eläinoikeus-aktivistit yrittää saada tapahtumaan vaikuttamaan siltä että oli ihan sivullinen uhri. Oli siis oikeasti itsekin metsästämässä.
Sama huomio, tapauksella yritetään mustamaalata metsästystä vaikka uhri itse oli metsästäjä
Eli ihan normia sitten? Hajaantukaa, ei ole mitään sanottavaa.