Testin mukaan minulla on vakava masennus
En halua mennä hoitoon, oletteko onnistuneet toipumaan masennuksesta ilman hoitoa ja lääkkeitä? Miten?
Kommentit (32)
Teit siis nettitestin minkä mukaan ehdottaa että olisi vakava masennus, mutta et halua hakea apua koska et halua diagnoosia..? ei se nettitestikään mikään diagnoosi ole, se on vain suuntaa antava testi.
Testin mukaan olen narsisti, minulla on adhd, skitsofrenia, syöpä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunta, rutiinit, terveellinen ruokavalio
Ei kai nyt taas joku kyökki analyysi, että jos et harrasta edellämainittuja, olet vakavasti masentunut. Eihän nuo elämää huonontavia asioita ole, mutta mihin siis tuo diagnoosi kohdallasi perustuu?
Pitäisi olla selkeät kriteerit ranskalaisin viivoin. Käsittääkseni vakavassa tasossa ei edes nousta joka päivä sängystä, eikä käydä suihkussa kun kerran parissa viikossa. Ruokaa ei laiteta joka päivä. Koti kun sikolätti ihan muidenkin kun siivousintoilijoiden mielestä. Ei jakseta siis mitään.
Käsityksesi on väärä.
Mulla on diagnosoitu vaikea-asteinen masis, käyn silti töissä täyttä päivää, elän pikkulapsiperheen arkea yms
Ei kaikki masentuneet ole sängyn pohjalla makaavia zombeja.
M40
Vierailija kirjoitti:
Teit siis nettitestin minkä mukaan ehdottaa että olisi vakava masennus, mutta et halua hakea apua koska et halua diagnoosia..? ei se nettitestikään mikään diagnoosi ole, se on vain suuntaa antava testi.
Tein BDI:n eli saman testin, jonka lääkärikin tekee.
Olen, itseasiassa kahdesti, mutta mitään ihmelääkettä minulla ei ole siihen tarjota. Ensimmäinen kesti noin kolme vuotta, kunnes meni itsestään ohi, jälkimmäisellä meni noin kuusi vuotta ja sitten oli ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olen, itseasiassa kahdesti, mutta mitään ihmelääkettä minulla ei ole siihen tarjota. Ensimmäinen kesti noin kolme vuotta, kunnes meni itsestään ohi, jälkimmäisellä meni noin kuusi vuotta ja sitten oli ohi.
Mitä teit vai tapahtuiko sulle jotain mikä poisti masennuksen? Mulla ei ole mitään syytä olla masentunut, mutta elämänhalu on kuitenkin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit vai tapahtuiko sulle jotain mikä poisti masennuksen? Mulla ei ole mitään syytä olla masentunut, mutta elämänhalu on kuitenkin poissa.
Siinähän se. En tehnyt mitään eikä tapahtunut mitään. Se vain loppui. Sanonpahan vaan, että kuusi vuotta on pitkä aika heittää elämästään pois masennuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon testin perusteella minullakin on vakava masennus.
Mutta tiesin sen toki ilman testejäkin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon testin perusteella minullakin on vakava masennus.
Mutta tiesin sen toki ilman testejäkin.Ohis
Mä en tiennyt koska ei ole syytä olla masentunut. Sitten testi vaan tuli eteen netissä kun mietin erilaisia onnettomuuksia.
Mulla on vaikea masennus, en tahdo päästä sängystä ylös, kaikki toimet ovat hirveän vaikeita. En osaa tehdä asioita niinkui ennen, omituista, kaikki taidot ovat kadonneet johonkin, pitäisi korjata koneita mutta en osaa. Mulla on itsemurha ajatuksia koko ajan. Lukeminen ei onnistu koska en ymmärrä mitä luen, en saa mitään aikaiseksi. En ole saanut mitään apua. Sanotaan että olen laiska ja tyhmä. Olen käynyt monenlaisella lääkärillä ja psykiatrilla enkä ole saanut mitään, vaan että mene töihin, mutta töitä ei ole täälläpäin. Täällä on vain uskovaisia jotka sanovat että kaikki johtuu synnin tunnosta. En saa mitään tukea, rahat loppuvat, ulosotto miehet potkivat ulos kotoani, he karhuavat minulta siskoni velkoja, hän eli ylellisesti ja otti pikavippejä jotka minun tulisi maksaa. Uskovaiset vaan sanoo että en ole usko massa siksi on vaikeaa
Missä olet tehnyt testin? Netissäkö? Nettitestien mukaan joka toinen ihminen löytää itsestään ALSia, syöpää, kirppuja ja täitä oireiden perusteella
Ihmetyttää tuo kommentti meditoinnista ja hauraasta psyykestä... mitähän sä kuvittelet meditoinnin olevan?