Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet kärsinyt vakavasta stressistä- Millaiset oireesi ovat olleet?

Vierailija
01.10.2023 |

Olen kärsinyt vakavasta stressistä puoli vuotta. Tuntuu, että joka paikka kipuilee. Olen käynyt lääkärissä useampaan kertaan, mutta mitään ei löytynyt. On särkyjä, palan tunnetta kurkussa, henkeen ottaa, huono olo, pyörryttävä. Viimeksi diagnosoitiin vakava stressi.
Minkälaisia oireita vakava stressi on teille aiheuttanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikunto, painon putoaminen, uniongelmat.

Noi on oikeastaan aina ne merkit, joista tiedän stressitason nousseen kriittiseksi ja pyrin siinä kohden vähän himmaamaan.

Vierailija
2/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisia. Lopulta hermoni romahtivat lopullisesti ja sairastuin psykoottiseen masennukseen ja olen ollut vuoden sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut pysyviä elinvaurioita ihan akuutistakin voimakkaasta stressistä. Myös hengenlähtö ollut monesti lähellä.

Vierailija
4/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samat kuin aplla ja lisäksi ahdistuneisuutta, hiilarimässyhimoa, uniongelmia, muistiongelmia ja lopulta aloitekyvyttömyyttä sekä lamaantuneisuutta.

Vierailija
5/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top kolme on uniongelmat, ahdistus ja kamalimpana vatsavaivat.

Viimeiset menivät siihen pisteeseen, että en voinut enää poistua kotoa ilman pelkoa housuun ripuloinnista. Loppuvaiheessa piti lopettaa syöminen ja juominen edellisenä iltana kuudelta ja ottaa Imodium ennen kotoa lähtöä. Ihan sama mitä söin tai join vatsassa alkoi järkyttävä lorina ja sai ravata jatkuvasti vessassa.

Vierailija
6/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymys: Onko kenelläkään ollut lihasnykinöitä nimenomaan isoissa lihaksissa stressistä? Mulla on välillä niitä joka puolella. Käsissä, jaloissa, selässä, pohkeissa.

Ap

7/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittujen oireiden lisäksi hiustenlähtöä. Kun sain tilanteen tasapainoon, alkoi kiusaaminen esihenkilön taholta. Ja taas hiukset lähtevät. Katsotaan, kuinka kauan tällä kertaa.

Vierailija
8/8 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivireys, sydämen syke korkealla, ärtyisyys, unettomuus, ahdistus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä