Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hartiat kuin ladonovi

Harteikas
01.10.2023 |

Tuo on ongelmani. Nuorena se ei niinkään haitannut kuin nyt. Ei löydy sopivia "naisellisia" vaatteita, koska naisten koot ovat niin kapeaharteisille. Olisi todella mukava käyttää kivoja mekkoja ja jakkuja ym, mutta sitten joutuisi ostamaan aivan liian suuria vaatteita, jotka eivät sitten enää olekaan hyvännäköisiä päällä. Valmisvatteita on myös todella kurja yrittää kavennella,

Ulkoiluvaatteet pitää ostaa niitä X-kokoisia, koska niissäkin on naisten koot niin kapeita hartioista, ettei kädet liiku, vaikka vaate muutoin menee päälle.

Tyydynkö siis vain noihin "telttamalleihin", sillä en jaksa enää ommellakaan aina, kun jotain kivaa haluan päälleni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma.

Vierailija
2/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama ongelma.

Ap vastailee itselleen. Minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ikuisuusongelma. Olen hoikka ja pieni ja lyhyt, paitsi hartiat leveät. Koko on 34, mutta monta kertaa joudun ostamaan esim. takit koossa 38-40. Siinä sitten teltassa taaperran.

Vierailija
4/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ihan kapeat ole mutta kyllä paidat mahtuu ihan hyvin, sulla täytyy sitten kovin leveät olla 🤭

Vierailija
5/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Y-vartalomallinen. Leveät hartiat, mutta muuten todella hoikka eli hyvin pienet rinnat, tasapaksu kapea vyötärö ja lantio.

Ostelen vaatteeni poikien/miesten osastolta, mulla on ongelmana sekin, että naisten koot on järjestään liian lyhyitä selästä, ei ole mitoitettu lähemmäs 180-senttiselle. Mulla asiaa helpottaa se, etten ole koskaan ollut erityisen naisellinen tyyliltäni, joten tällaisella unisex-ratkaisulla olen pärjännyt ihan hyvin ja kädet mahtuu liikkumaan vaatteissa :)