IL:n tiedot: Lapsena seurakunnan kerhossa esiintynyt nainen esiintyy edelleen lapsena
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c0c44ab-d2d3-4ce0-a52a-061dd78eae87
"Iltalehden tietojen mukaan valelapsi on jatkanut lapsena esiintymistä kiinnijäämisensä ja asian julkisuuteen tulon jälkeen. Hän on esiintynyt lapsena ainakin internetissä eri sosiaalisen median alustoilla.
Vaasalaisnainen on jatkanut lapsenroolissaan ainakin kirjoista kiinnostuneiden someihmisten piireissä."
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä tapaus. Aivan sairasta toimintaa. Miksei hän saa hoitoa? Mihin tuo johtaa? Hyvä kun tästä puhutaan, niin osaavat lasten vanhemmat varoa ja suojella lapsiaan.
Mitä hoitoa? Ja missä?
Jos kerran pystyy asumaan ja elämään kotonaan, ja miesystäväkin on, mihin hoitoon hänet otettaisiin.
Järki käteen näissäkin kommentoineissa.
Kun hoitoon eivät pääse edes vakavista mielenterveysongelmasta kärsivät, lapset, nuoret eikä aikuiset.
Ja myös fyysisisten sairauksien hoitoon ja leikkauksiin on huikean pitkät jonot.
Päivystyksistä puhumattakaan.
Monenlaisia, pahempiakin, huijareita Suomessa liikkuu joka ikinen päivä
Eikö tää ollut ulkoisesti kuitenkin kunnon av-mamma? Ei.mikään lapsen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat julkaista kuvan tästä "lapsesta"
Tämä on ollut lehdessä antamassa haastattelun itsestään. Kuvissa punatukkainen obeesi suuripovinen (riipparit) nainen. Ei mitenkään mene alaikäisestä. On ihan ikäisensä jopa ikäistään vanhemman näköinen.
Valehtelet. Taas.
Kyllä lehdessä oli kuvia tästä naisesta. Rinnat roikkuivat navassa. En muista, mistä ongelmasta tuossa haastattelussa oli kyse. Tämä tapahtui useita vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun lapseni toisi kotiin aknenaamaisen kaverin jolla tissitkin riippuu vatsan päällä,ajaisin tämän samantien ulos ja soittaisin poliisille että jos tuo on 11vuotias niin minä olen Megan Fox.
Miten on mahdollista,että naisen ja tämän."isän" eli aviomiehen touhuja pidetään vaarattomina eikä mistään voida syyttää. AIKUINEN pari tahtoo lapsen yökylään!
Idoootti.
Mistä heitä voitaisiin syyttää?
Kun eivät ole rikosta tehneet. Ainakaan vielä.
Ei edes poliisitutkinnassa. Saati esitykinnassa.
Kun ei ole TAPAHTANUT MITÄÄN RIKOSTA.
Väärin ilmoitettu ikä ei Suomessa ole rikos.
Ja nykyisinhän tämä nainen esiintyy vain somessa lapsena, 11-vuotiaana.
Niinhän tuossa uutisessa luki.
Nainenhan voi olla k e h i t y s v a m m a i n e n, joiltakin osin. Sitä ei julkisesti vain kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun lapseni toisi kotiin aknenaamaisen kaverin jolla tissitkin riippuu vatsan päällä,ajaisin tämän samantien ulos ja soittaisin poliisille että jos tuo on 11vuotias niin minä olen Megan Fox.
Miten on mahdollista,että naisen ja tämän."isän" eli aviomiehen touhuja pidetään vaarattomina eikä mistään voida syyttää. AIKUINEN pari tahtoo lapsen yökylään!Idoootti.
Ei edes poliisitutkinnassa. Saati esitykinnassa.Kun ei ole TAPAHTANUT MITÄÄN RIKOSTA.
Niin eivät ole tehneet. VIELÄ. Kun ei saatu lasta yökylään lääkärileikkeihin. Idi ootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut lehdessä antamassa haastattelun itsestään. Kuvissa punatukkainen obeesi suuripovinen (riipparit) nainen. Ei mitenkään mene alaikäisestä. On ihan ikäisensä jopa ikäistään vanhemman näköinen.
Valehtelet. Taas.
Kyllä lehdessä oli kuvia tästä naisesta. Rinnat roikkuivat navassa. En muista, mistä ongelmasta tuossa haastattelussa oli kyse. Tämä tapahtui useita vuosia sitten.
Ei ole ollut.
Käsitänhän, että jos hän oisi kuvaamasi kaltainen, hän ei taatusti menisi kenenkään aikuisen silmissä
12-13 vuotiaasta.
Kun hänet bongattu aikuiseksi, vain puheidensa perusteella. Osaa asioita ja tietää asioista enemmän, kuun muut muut samanikäiset 12 - 13 vuotiaat.
Täyttä paskaa taas suurin osa kirjoittelee tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Taas.
Ei ole ollut.
Käsitänhän, että jos hän oisi kuvaamasi kaltainen, hän ei taatusti menisi kenenkään aikuisen silmissä
12-13 vuotiaasta.Kun hänet bongattu aikuiseksi, vain puheidensa perusteella. Osaa asioita ja tietää asioista enemmän, kuun muut muut samanikäiset 12 - 13 vuotiaat.
Täyttä paskaa taas suurin osa kirjoittelee tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista,että naisen ja tämän."isän" eli aviomiehen touhuja pidetään vaarattomina eikä mistään voida syyttää. AIKUINEN pari tahtoo lapsen yökylään!Idoootti.
Ei edes poliisitutkinnassa. Saati esitykinnassa.Kun ei ole TAPAHTANUT MITÄÄN RIKOSTA.
Niinhän tuossa uutisessa luki.Niin eivät ole tehneet. VIELÄ. Kun ei saatu lasta yökylään lääkärileikkeihin. Idi ootti.
Mistäs sinä tiedät, että lääkärileikkejä olisivat leikkineet?
Sairasta että seksi sekoitetaan näinä aikoina joka ainoaan asiaan.
-eri
Olisipa siitä kuva. Se kuulostaa pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Avaa linkit niin siin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä saada valvontaan.
Mihin valvontaan? Eihän tuo kiellettyä ole. Saa sitä esiintyä vaikka muumipeikkona jos haluaa.
Hoitoon, realiteetit pettää.
Se onko vaaraksi muille, niin jää nähtäväksi.
Tuo on niin kauan esiintynyt jo lapsena, että vaarallisuus olisi tullut jo ilmi, jos tuo jollekin vaaraksi olisi
Ihmettelen enempi, että kuka tuollaisen kanssa avioituu
Jos ei ole vain onnistunut. Että ei yökylään eikä muutenkaan yksin seuraan. Eihän kiinnijäänyt pedo aina edes miellä tekevänsä pahaa lapsille, tykkää vaan niin kovasti, ja mitä se pieni hyvänäpitäminen tai kuvien ottaminen ketään haittaa, kun ei hakkaa.
Varmaan tosi yksinäinen ihminen.
Ei ystäviä, kun muuttanut paikkakunnalta toiselle.
Ja kun on todennäköisesti pikkasen lapsellinen, kehittymätön henkisesti, raukkaparka yrittänyt saada edes lapsista seuraa.
Että olis joku kyläpaikka, ja asunnossakin vieraita.
Että olisi ihmisiä ympärillä. Että kuuluisi johonkin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta minusta pelottavalta. Kuulostaa säälittävältä.
Kun osaisi etsiä ystävää, SPR:n vapaaehtoisesta ystäväpalvelusta.
Ei varmasti ole yhtään naispuolista kaveria hänellä.
En tiedä, kumpi on sairaampi, tämä nainen vai hänen miehensä. Mies käyttää naista välineenä tutustua lapsiin ja onko nainen vähä-älyinen?
Siis onko tää nainen oikeasti nainen, vai onko hän näitä moderneja p*eniksellisiä "naisia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä saada valvontaan.
Mihin valvontaan? Eihän tuo kiellettyä ole. Saa sitä esiintyä vaikka muumipeikkona jos haluaa.
Repesin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän toimintaansa sanotaan groomaamiseksi. Jokainen tervejärkinen aikuinen tajuaa että tämä ei ole mitenkään viatonta ja harmitonta touhua.
Suomalaiset ovat kyllä viranomaisia myöten ihan käsittämättömän sinisilmäisiä ja hyväuskoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta minusta pelottavalta. Kuulostaa säälittävältä.
Kun osaisi etsiä ystävää, SPR:n vapaaehtoisesta ystäväpalvelusta.
Ei varmasti ole yhtään naispuolista kaveria hänellä.
Hänestä on kuva netissä jos osaa etsiä. Lihava ja lyhyet hiukset.
Miten on mahdollista,että naisen ja tämän."isän" eli aviomiehen touhuja pidetään vaarattomina eikä mistään voida syyttää. AIKUINEN pari tahtoo lapsen yökylään!