Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maksaako sossu passin tai muut kuvalliset henkkarit

Vierailija
01.10.2023 |

kun muuten ei tämmönen 35v voi yhtä Veikkauksen luontoarpaa ostaa toiselle lahjaksi, kuvallinen kortti näytettävä. Pitääkö odottaa et paranen vaikeista sairauksista "TÖIHINNN!!" että mulla on itse varaa ostaa vaiko odotella rupsahtamista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina sain ajokorti sossu

Jamal

Vierailija
22/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvat ja henkkarin maksaa, halvemman vaihtoehdon mukaan, joka on passi. Kannattaa siis tilata se. Joko maksusitoumuksella tai sitten toteutuneita kuluja vastaan. Jälkimmäinen mielestäni helpompi, ja olen aina itse hakenut niin. Voi olla, että pitää kirjoittaa perustelut, mutta perusteluiksi riittää, että muuta henkilöllisyystodistusta ei ole, ja tarvitset henkkareita eri tilanteissa henkilöllisyytesi todistamiseen. Ei niitä tilanteita tarvitse yksilöidä, koska jokainen sen tajuaa, että kansalainen tarvitsee henkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään maksaa passin suomalaiselle, ennen maksoi ainoastaan maahan muuttajille passin ja kantiksille henkilökortin. Kun kaikki ma mut saivat ilmaisen passin, niin niiden täytyi lopulta pitkin hampain myöntyä siihen että suomalaisilla on sama oikeus.

Vierailija
24/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvat ja henkkarin maksaa, halvemman vaihtoehdon mukaan, joka on passi. Kannattaa siis tilata se. Joko maksusitoumuksella tai sitten toteutuneita kuluja vastaan. Jälkimmäinen mielestäni helpompi, ja olen aina itse hakenut niin. Voi olla, että pitää kirjoittaa perustelut, mutta perusteluiksi riittää, että muuta henkilöllisyystodistusta ei ole, ja tarvitset henkkareita eri tilanteissa henkilöllisyytesi todistamiseen. Ei niitä tilanteita tarvitse yksilöidä, koska jokainen sen tajuaa, että kansalainen tarvitsee henkkarit.

Multa aina kysyttiin otanko passin vai henkilökortin. Päädyin passiin, mutta henkilökortinkin olisin voinut valita.

Vierailija
25/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska Buranaa menee maksimimäärä päivittäin. Olisin todella epähaluttu työntekijä.

Kuules, mulla menee aika voimakkaita kipulääkkeitä läjäpäin ja teen täyttä viikkoa. Luuletko olevasi ainoa kipuja kärsivä?

Mites työturvallisuus, aika hupaisa juttu. Meinaan et jo maksimit Buranaa tekee hömelön olon koko päiväksi ja myönnät painavasi duunia jollain kolmiokipulääkkeillä? Kuinka moni vaarantuu? Jes, oot kova mimmi/kundi/"muusu". Ap.

Vierailija
26/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska Buranaa menee maksimimäärä päivittäin. Olisin todella epähaluttu työntekijä.

Kuules, mulla menee aika voimakkaita kipulääkkeitä läjäpäin ja teen täyttä viikkoa. Luuletko olevasi ainoa kipuja kärsivä?

Mites työturvallisuus, aika hupaisa juttu. Meinaan et jo maksimit Buranaa tekee hömelön olon koko päiväksi ja myönnät painavasi duunia jollain kolmiokipulääkkeillä? Kuinka moni vaarantuu? Jes, oot kova mimmi/kundi/"muusu". Ap.

Riittääkö 600 000 uutta työtöntä, jos olet kieltämässä työssäkäynnin kaikilta joilla menee rauhoittavat tai kipulääkkeet?