23 vuotta saman miehen kanssa, en enää jaksa anella hellyyttä kun en sitä saa.
Siinähän se tuli sanottua. Avioliitto vuosituhannen vaihteesta, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja. Neljään vuoteen tuo mies ei ole halunnut mitään läheisyyttä eikä seksiä. Viime keväänä ajattelin, että nyt oikeasti yritän pelastaa tämän kuolleen avioliiton ja teen kaikkeni että läheisyys palaisi tähän suhteeseen. Vokottelin, kiehnäsin, huolehdin hänestä, silittelin, pussailin, hakeuduin kainaloon ja pyysin seksiä. No joo, sainkin seksiä jokusen kerran, mutta eipä se ollut hänen taholtaan kovin innostunutta.
Olen ulkoisesti hyvän näköinen, nuorempana kauniiksi kruunattukin, nyt normaalipainoinen, huolehdin itsestäni, meikkaan, kuntoilen ja olen johtavassa asemassa isossa pörssiyhtiössä. Siis ainakin olen isossa kuvassa ihan ok. Vaan kun ei miestä kiinnosta.
Tänä iltana tuli jotenkin se kulminaatiopiste, että en enää jaksa rukoilla hellyyttä enkä läheisyyttä. Olkoon. Että jos sitten haen sitä jostakin muualta (mistä?), jos jostakin saisi. Olen jo puoli vuosisataa vanha, enkä tästä nuorene, joten jos jotakin haluan, niin varmaan pitää toimia.
Mutta olen elänyt siinä ajatusmaailmassa, että avioliitossa ei petetä, vaan ollaan uskollisia loppuun saakka. Vaan nyt olen miettinyt, että miksi. Miksi ihmeessä uhraan elämäni ihmiselle, joka ei minua halua. Olemme puhuneet, MINÄ olen kysynyt ja puhunut ja ja ja. Vaan hän on kuulemma onnellinen, ei halua muita, haluaa elää tässä ja nyt. Mutta en minä jaksa jos ei ole mitään hellyyttä, ei kainaloa johon mennä, ei suukkoja, ei sen syvempääkään.
Olenko siis rikollinen jos joskus löytäisin jonkun, joka ottaisi kainaloon ja välittäisi?
Kommentit (359)
Aika moni nainen on incel. Siitä vaan ei puhuta yhtä avoimesti kuin mitä AP tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä miehestä kannattaa päästä lopullisesti eroon. Pois vain maanpäältä niin ei vahinko kierrä.
Niin, ne unelmat lapsista, talosta jne on toteutunut ja miehestä on tullut tarpeeton.
Niin kauan kun se elämä menee sen käsikirjoituksen mukaan jää huomaamatta moni asia. Kun se käsikirjoitus lakkaa toimimasta huomaa mistä kaikesta jää paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Incelíen kokoontumisajot. Aivan kuten miesvastineet, nuo haukkuvat toista sukupuolta omasta tilanteestaan eivätkä mieti mikä heissä on vikana.
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Et ehkä ole naimattomana ja kokemattomana ikkelinä pätevä neuvomaan 50-60 vuotiaita, kymmeniä vuosia naimisissa olevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelíen kokoontumisajot. Aivan kuten miesvastineet, nuo haukkuvat toista sukupuolta omasta tilanteestaan eivätkä mieti mikä heissä on vikana.
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Et ehkä ole naimattomana ja kokemattomana ikkelinä pätevä neuvomaan 50-60 vuotiaita, kymmeniä vuosia naimisissa olevia naisia.
Vain toinen meistä itkee tällä palstalla kun ei saa seksiä, edes parisuhteessa.
Hellyys jäi lasten saamisen jälkeen ja sitten kun sitä alkaa taas kaipaamaan niin miespä onkin luopunut pellen paikasta Sirkus Parisuhteessa.
Mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Hanki rakastaja! Eroaminen ei kannata. Itselläni on rakastaja, eikä omatunto kolkuta yhtään.
Haluan nauttia tästä ainoasta elämästäni, tässä ja nyt.
Tulisiko potku perseeseen ja lähtö hyvästä elintasosta, jos jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen läheisyyden ja seksin, jne kanssa kun lapset oli pieniä, jne. Mies ollut jossain siellä taustalla ja nyt se taas kelpaisi kun se sopii sinun itsekkäisiin tarpeisiin?
Ei ku pitää ymmärtää. Ei saa olla mustasukkainen omille lapsilleen. Naisia väsyttää.
Ja sitten kun nainen päättää, miehen pitää olla kuin heti-valmis kiuas vaikka viime käyttökerrasta oliskin se 10 vuotta aikaa. Miehen tulee olla KIITOLLINEN että nainen taas haluaa huomiota mieheltään.
Näinhän se tuntuu menevän. Oli niin tai näin, aina on vika miehessä. Siinä vaiheessa, kun nainen taas olisi halukas, voi joku toinen nainenkin olla halukas,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain toinen meistä itkee tällä palstalla kun ei saa seksiä, edes parisuhteessa.
Vain, jos nainen ei saa seksiä parisuhteessa, on se ongelma. Jos puutteessa eläjä on mies, on se täysin oikein ja sen sian oma vika.
Ap tässä.
Meillä on hyvä suhde, siis puhumme kaikesta, kotityöt tehdään puoliksi, mies hoitaa pihatyöt kesät talvet. Ja tuo "kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja" on siis yleinen mantra, jota hoetaan kun elämä on kuten oppikirjoissa sanotaan. Mutta on lapset, okt, koira, kissa ja pari autoakin.
Minä tienaan enemmän kuin hän, mutta rahalla ei nyt ole merkitystä tässä, kaikki menee mitä tulee. Ja luonnollisesti jos eroaa, elintaso putoaa, koska on vain yhden tulot. Mutta en halua erota. Haluan läheisyyttä ja seksiä.
Rakastan miestäni ja hänkin sanoo rakastavansa minua, mutta ei koske juuri ikinä. Voihan sillä olla joku toinen, mistä mä sen tiedän.
Yritän tässä psyykata itseäni, että älä kerjää, älä anele, se ei sua halua. Piste. Mutta kamalaa jos se nyt on sitten tässä.
Ystäväni olisi voinut kirjoittaa tuon nelisen vuotta sitten. Hän erosi. On ollut nyt reilun vuoden uudessa suhteessa, jonka löytäminen ei tosin ollut kauhean helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Hellyys jäi lasten saamisen jälkeen ja sitten kun sitä alkaa taas kaipaamaan niin miespä onkin luopunut pellen paikasta Sirkus Parisuhteessa.
Mitäs nyt?
😂 Miesvihakiimanartun vakio fraasit taas tulilla: Sirkus parisuhde. Tuleeko heti sairaanhoitaja Nyjotain ja lastenta ppamiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?
😂 Miesvihakiimanartun vakio fraasit taas tulilla: Sirkus parisuhde. Tuleeko heti sairaanhoitaja Nyjotain ja lastenta ppamiset?
Nuo tulee sitten kun haukutte miehiä jotenkin yleistäen. Se on kiva vähän yleistää, eikö?
Onkohan ongelma se, että olet niin pystyvä. Kerroit olevasi johtavassa asemassa töissä ja ulkoisesti näytät hyvältä. Vaan eipä se ole sinun ongelmasi jos mies ei tuota komboa kestä. Ehkä seksin panttaaminen on joku passiivis-aggressiivinen ilmaus. Eroaisin miehestä. Vaikeaahan se on, mutta sinulle parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt?
Nuo tulee sitten kun haukutte miehiä jotenkin yleistäen. Se on kiva vähän yleistää, eikö?
Purstaako päätä miesvihakiimanartulla? Hankkisit ensin sen parisuhteen, ennen kuin tulet neuvomaan heitä, joilla on ollut parisuhde vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne. Parisuhde muuten on ihana ja olemme toistemme parhaat ystävät ja kumppanit kaikessa mutta läheisyys ja seksikin jäänyt pois (osin terveydellisistä syistä).
Itse kaipaan niin että kipeää tekee! Jokin aika sitten miespuoleinen ystäväni halasi minua muuten vaan ja se oli niin täydellistä että purskahdin itkuun! Jos tuon miehen kaverihalaus on noin täydellinen, mitä olisikaan hänen läheisyytensä? Wow, voin vain kuvitella!
Vietämme mieheni kanssa kuukausia erillään, tälläkin hetkellä olen 2. kodissamme. Täällä tuo läheisyyden puute ei tunnu pahalta mutta kun toinen on senttien päässä eikä edes hipaise se tuntuu. Elän omaa elämääni näin ja kotona "kaverin kanssa" saman katon alla. Onhan se kiva että on juttukaveri, tuki ja turva vanhemmiten.
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän 2. kotia myöten. Läheisyys on meillä myös täysin nollassa, seksiä oli viimeksi kesällä 2019, kun suunnilleen pakotin miehen siihen. Reilun 15 vuoden aikana seksiä on ollut alle 10 kertaa. Tapasin jokin aika sitten miehen, joka pyörii mielessä suunnilleen 24/7 ja saa polvet heikoiksi, kun vaan vilahtaa näköpiirissä. Unelmoin miltä hänen kosketuksensa tuntuisi, se tietty kihelmöivä tunne koko kehossa ja tuntisin olevani taas haluttu. Nyt vain kuihdun ja katselen, kun elämä lipuu ohi. Tekisi mieli huutaa sille miehelle, että ota minut mukaan ja herätä taas eloon, sillä ei tätä jaksa. Olen vielä alle 50-vuotias ja elän kuin ikäloppu leski, vaikka puoliso onkin vahvasti elossa.
Mä taas sitten naisena olen kyllästynyt seksiin, koska ei saada omistusasuntoa eikä ulkomaanmatkaa.
Tarjolla on vain palkattomia työkokeiluita tai jotain hetken sijaisuuksia.
Olen miettinyt, että haluaisin asua yksin ilman parisuhdetta. En halua pestä kenenkään pyykkejä enää ja siivota yksin sotkuja ja kuunnella arvostelua. Enkä halua nuolla kenenkään miehen kalua, kun ei siitä saa ulkomaanmatkaa tai mitään koskaan palkinnoksi.
Koko Suomi on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas sitten naisena olen kyllästynyt seksiin, koska ei saada omistusasuntoa eikä ulkomaanmatkaa.
Tarjolla on vain palkattomia työkokeiluita tai jotain hetken sijaisuuksia.
Olen miettinyt, että haluaisin asua yksin ilman parisuhdetta. En halua pestä kenenkään pyykkejä enää ja siivota yksin sotkuja ja kuunnella arvostelua. Enkä halua nuolla kenenkään miehen kalua, kun ei siitä saa ulkomaanmatkaa tai mitään koskaan palkinnoksi.
Koko Suomi on pilattu.
En halua myöskään seurustella miesten kanssa joilla on lapsia ja heidän omistusasunto menee niille perinnöksi.
Suomessa parisuhteessa ei ole enää mitään järkeä.
Mä haluan jatkossa elää vain omalle itselle vapaa-ajat enkä ottaa huomioon ketään toista ihmistä.
En ymmärrä näitä suhteita. Tuohan on täysi kaveruussuhde, ei parisuhde. Eikö siltä puolisolta voi suoraan kysyä miksi seksiä ei ole. Siitä joko syntyy jonkinlainen keskustelu tai sitten ei. Jos ei saada kunnon keskustelua aikaan, niin tilanne tuskin muuttuu mihinkään. Mahdoton tietää miksi mies ei seksiä halua, syitä voi olla monia. Ulkopuolinen suhde nyt ei ainakaan ratkaise mitään.