Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat tuntuvat toisille ihmisille täysin normaaleilta asioilta mutta sinulle saavuttamattomilta?

Vierailija
30.09.2023 |

Minulle on käsittämätöntä se että jollakin on varaa omaan autoon ja omistusasuntoon. Auton varsinaisen hankintahinnan lisäksihän tulee pakolliset vakuutukset, bensat, renkaat eri vuodenajoille, huollot ja tietenkin ensin pitää olla ajokortti.

Kommentit (264)

Vierailija
41/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen suominaiseen. En vain voi tyytyä, kun olen saanut aasialaisia naisia.

Vierailija
42/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaton elämä, että voisi keskittyä edes johonkin.

Trauma vie keskittymiskyvyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde seurustelu ja naimisiinmeno?!?

Tuntuu varsinkin tuo viimeinen yhtä kaukaisen utopistiselta kuin pääayni yhdysvaltain presidentiksi.

Toivoisin sen vielä joskus toteutuvan, vaikka eläkeiässä.

Vierailija
44/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Voi hyvinkin olla että olet transeksuaali, mutta kyse voi olla joissain tapauksissa traumasta, tai hormonihäiriöstä.

Toisaalta edellä mainituilla seikoilla ei ole väliä, jos et itse kärsi tilanteesta.

Mitä hittoa? Vannon että kirjoitin aseksuaali, tekstinsyöttö temppuilee.

Vierailija
45/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären saaminen.

Vierailija
46/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyminen suominaiseen. En vain voi tyytyä, kun olen saanut aasialaisia naisia.

Päivän demarin suominainen vihapostaus. Ootte te kyllä melkosta saastasakkia.

Vierailija
47/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa.

Vierailija
48/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En vain näe miksi tulisi tyytyä. Ja palstanaiset vain alapeukuttaa, kun mies ei halua tyytyä. Selvästi niitä ärsyttää!

Vierailija
49/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Omistusasunto jossa voi vain ASUA eikä joka jumalan päivä ja viikko miettiä mistä päin pitää korjata. Ikkunalasien vaihto, lämmitysjärjestelmä, katon vuodon korjaus, valojen vaihto LED-pohjaiseksi. Haluan vain olla ja asua ja miettiä mikä on söpöin sohva enkä mihin joku ruma lämmityspönttö ja tuhat vesiputkea ja rööriä pitää asentaa.

- Auton omistaminen. Viime kahden viikon aikana olen mm. hakenut vaatekaapin jollain naurettavalla työntökärryllä, vienyt ison pahvilaatikollisen maaleja ongelmajätekeräykseen pyörän sarvissa, joutunut istumaan junassa 3 tuntia hoitaakseni tunnin asian. Haluan istua oman auton ratissa oman musiikin ympäröimänä ja takapenkki täynnä vaikka harrastuskasseja, kuuden viikon ruoat tai motillinen polttopuita jos siltä tuntuu. Ärsyttää aina joutua joustamaan ja tekemään vaikeimman kautta.

- Kumppanin hankkiminen ja parisuhteen aloittaminen. Lopetan kaikki parisuhteeni kun panikoin, enkä uskalla antaa uusien ihmisten tutustua minuun. Vanhemmiten olen myös ruvennut kyynistymään ja jotenkin olen jo luovuttanut sen sijaan että maailmassa olisi joku minulle sopiva kumppani. Helpompi hyväksyä tuollainen karu fakta/tuntemus kuin pettyä joka kerta.

Kuulostaapa negatiiviselta mutta kai se tästä.

Vierailija
50/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen ulkomaille. Itse en oppinut edes englannin kieltä koskaan.

Jos haluat oppia niin opit. Uskaltaa vaan puhua. Mullekin on ollut vaikeaa. Olen asunut Suomen lisäksi kolmessa eri maassa euroopassa ja olen oppinut kielet kun on ollut ns. halu oppia ja pakko.

Vierailija
51/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En vain näe miksi tulisi tyytyä. Ja palstanaiset vain alapeukuttaa, kun mies ei halua tyytyä. Selvästi niitä ärsyttää!

Vastaus taitaa kumminkin olla: totuudessa pysyminen.

Vierailija
52/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä aasialaisissa naisissa on parempaa?

Vierailija
53/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ymmärtäisi ns. tavallisia ihmisiä ja jotenkin tuntisi kuuluvansa heihin.

En ymmärrä, miten joku voi olla oikeasti onnellinen pelkästä taviselämästä.

Se, ettei pohdi muuta kuin ruuanlaittoa, lapsia, mökkeilyä tms.

Mutta tällaiset ihmiset on yleensä toisten kovasti arvostamia...

Ja vaikuttaa, että heillä on helppoa.

Vierailija
54/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear!

Vierailija
55/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut ilmeisesti pystyvät päivästä toiseen ärsyyntymättä kuuntelemaan samoja mitäänsanomattomia kommentteja muilta kun itse tahtoisi keskittyä oikeasti kiinnostaviin asioihin. En haluaisi esim jatkuvasti keskustella vaatetuksestani. Kohteliaisuudet toki ovat ok.

Vierailija
56/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, ei ärsytä! Minä palstanainen kostun kuumista latinomiehistä, aasialaiskaunottaret pitäkööt mun puolesta teidät Pälvikalju-Paavot.

Vierailija
57/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan vaan eläminen.

En käsitä, miten jotkut ns. handlaa kaiken tuosta vaan.

Kevyesti ja huolettomasti.

Itse jään aina jumiin kaikenmaailman pikkujuttuihin🥴

Huomaan liikaa, se nyt ainakin on yksi syy...

Vierailija
58/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus. Parisuhteita kyllä on ollut, mutta en koe tulleeni rakastetuksi.

Sama. En kyllä ole itsekään rakastanut vaan nuo parit nuoruuden parisuhteet on todellisuudessa olleet vain tyytymistä molemmin puolin vaikka kyllähän sitä aluksi oli ihan onnenhuumassa. Se vaan ei niinkään johtunut toisesta ihmisestä ja hänen ihanuudestaan saati sopivuudestaan elämänkumppaniksi vaan enemmänkin siitä, että vihdoin oli rinnalla oli joku.

Ja tuollainen keskenkasvuisten tyytymissuhde ei muuten pääty nätisti eikä sovussa vaikka sen kerrankin olisi ihan kunnolla yhteneväiset tunteet toista kohtaan :( 

Sen jälkeen ei paljon ole parisuhteet enää kiinnostaneet tai ei siis ainakaan siinä elämänvaiheessa, kun se sopivakin olisi todennäköisesti ollut helpointa löytää ja aikaa olisi ollut perustaa perhe.

Harmittaa.

Vierailija
59/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama aasialaisten miesten suhteen, joten ymmärrän todella hyvin.

Vierailija
60/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, ei ärsytä! Minä palstanainen kostun kuumista latinomiehistä, aasialaiskaunottaret pitäkööt mun puolesta teidät Pälvikalju-Paavot.

*tirsk* Ei ollenkaan katkera *tirsk* kommentti. :) :) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän