Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat tuntuvat toisille ihmisille täysin normaaleilta asioilta mutta sinulle saavuttamattomilta?

Vierailija
30.09.2023 |

Minulle on käsittämätöntä se että jollakin on varaa omaan autoon ja omistusasuntoon. Auton varsinaisen hankintahinnan lisäksihän tulee pakolliset vakuutukset, bensat, renkaat eri vuodenajoille, huollot ja tietenkin ensin pitää olla ajokortti.

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde

Vierailija
2/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen saaminen. Tuntuu ihan epäuskottavalta, kun kaveri löytää aina hetkessä uuden naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henilöauton ajokortti.

Vierailija
4/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon omistaminen. Vaatii niin paljon rahaa ja sitä en koskaan tule tienaamaan sen vertaa, vaikka töissä käynkin.

Vierailija
5/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalina pitää sanoa, että seksuaalisen vetovoiman tunteminen toista ihmistä kohtaan on toisille täysin normaalia. Minä en tunne mitään. En masturboi enkä edes ajattele seksiä. 

Vierailija
6/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiri.

Vierailija
7/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaminen ulkomaille. Itse en oppinut edes englannin kieltä koskaan.

Vierailija
8/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla älyllisellä tasolla olevien ihmisten tunteminen, hyvin vaikeaa nykypäivän Suomessa. 

Vierailija
9/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, ystävät, hyvä itsetunto, normaaliuus... Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka

Vierailija
10/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti, auto ja työpaikka.

Vierailija
11/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyksissä mukana oleminen ja ryhmäjumppaan ym sellaiseen meneminen. Olisi niin painajaismaista yhteistä toimintaa jonne muka vapaaehtoisesti menisin.

Vierailija
12/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tosi pitkään aivan tavoittamaton ajatus saada töitä, ainakaan mitään ns. normaaleja töitä normaalilla palkalla. Tunsin aivan valtavaa häpeää ja huonommuutta siitä, etten työllistynyt ja terveys reistaili. Sit sain töitä, oon ollut nyt pari vuotta ihan normaalisti työelämässä. Edelleen tunnen valtavaa häpeää kaikesta, että siihen se ei sitten auttanut, mutta taloudellisesti on helpompaa ja onhan tää nyt työttömänä olemiseen verrattuna tosi paljon kevyempää!

Vierailija
13/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde

Vierailija
14/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo ja kesämökki.

Vierailija
15/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyty-yde

Vierailija
16/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävä parisuhde johon yrittää saada lasta.

En onnistunut millään. Kaikessa muussa olen onnistunut, vaikka elämäni onkin ollut täynnä minusta riippumattomia tragedioita.

Vierailija
17/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen.. Lapsettomuushoidoissa jo useampia vuosia :( Tuntuu käsittämättömältä, että monet voi vaan päättää että nyt on hyvä hetki vaikka uran kannalta hankkia lapset. Ja sit ne vaan pyöräytetään maailmaan tosta noin vain ehkäisy pois jättämällä.

Vierailija
18/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo! En vain kykene ilman mitään näyttöä! Tunnen itseni debiiliksi kirkossa.

Vierailija
19/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasunto. Lainaa ei heru kun ei ole vakiduunissa ja säästöjä ei kerry kovin nopeasti kun vuokrat on pilvissä. Pankkien vaatimukset on ihan mielipuolisia kun maksukykyä kyllä on

Vierailija
20/264 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalina pitää sanoa, että seksuaalisen vetovoiman tunteminen toista ihmistä kohtaan on toisille täysin normaalia. Minä en tunne mitään. En masturboi enkä edes ajattele seksiä. 

Sivusta: Voi hyvinkin olla että olet aseksuaali, mutta kyse voi olla joissain tapauksissa traumasta, tai hormonihäiriöstä.

Toisaalta edellä mainituilla seikoilla ei ole väliä, jos et itse kärsi tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän