Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta
Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.
Kommentit (775)
No kun katson parikymppisiä tyttäriäni niin eivät hekään kyllä vietä aikaa lainkaan miespuolisten kanssa. Eivät edes käy baareissa tms. vaan hengaavat tyttöporukoissa jonkun kotona, matkoilla jne.
Älä pliis yritä pariutua.
Tollanen "halut loppuu ensihuuman jälkeen nainen" ehtii elämänsä aikana tuhota useammankin miehen elämänlaadun.
Ota se mielialalääke, vedä lonkeroa päälle, pistä rakkaus on lumivalkoinen soimaan ja itke ripsarit poskelle.
Sama. Tosin olen 40+-ikäinen ja miehet suunnilleen samaa. Nöttihenkistä elämää viettävät viihteen parissa miesporukalla. Naiset vastaavasti käy kulttuuritapahtumissa, lenkillä jne.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap
Ainoa motiivi on elää täysinäistä ja ehjää elämää.
Joskus siihen kuuluu kavereita, joskus naisia, joskus yksinoloa.
Mitään noista en kaipaa. Olen paikalla silloin kun siitä sovitaan.
Toki eri instrumenttien soittaminen vie leijonanosan ajastani.
:)
Vierailija kirjoitti:
Älä pliis yritä pariutua.
Tollanen "halut loppuu ensihuuman jälkeen nainen" ehtii elämänsä aikana tuhota useammankin miehen elämänlaadun.
Ota se mielialalääke, vedä lonkeroa päälle, pistä rakkaus on lumivalkoinen soimaan ja itke ripsarit poskelle.
🤣kiitos. No joo en tiedä, ehkä luulen että se halujen loppuminen johtuu siitä suhteen laadusta että millaiseksi se sitten menee. On minulla haluja kuitenkin yksinäni. Ap
Miehet ja naiset kasvavat nykyään yhteiskuntaan, missä parisuhde/perhe ei enää ole "elämän" tarkoitus, kuten ennen vanhaan, jolloin ivallisesti miehet leimattiin peräkammaripojiksi ja naiset vanhoiksipiioiksi, jos eivät edes puolisoa itselleen löytäneet.
Jos kaveritkaan ei seurustelisi, ei olisi varmaan tarvetta päästä tasoihin avioitumalla eikä olla mustiskaan.
Omakohtainen kokemus on se, että naiset jotka minusta on kiinnostuneet en ole kiinnostunut heistä. Joten päätin olla sinkkuna, mitä pidempään on mennyt sitä vähemmän naisten seuraa edes kaipaa. Näin se varmasti menee monilla, voi keskittyä muihin asioihin.
Seksinuket ovat nykyään halpoja.
Mihin mies tarvitsee naista?
Tärkeintä on se, että on itse tyytyväinen omaan elämäänsä.
No tästä tuli mieleen asioita, joita naiivisti nuorena kuvittelin että parisuhteessa tehdään:
- laitetaan yhdessä ruokaa, katsotaan leffoja, käydään yhdessä ulkona (joskus myös yhdessä puolison kavereiden kanssa), matkustellaan edes kerran parissa vuodessa, käydään keikoilla/festareilla, mökkeillään ja roadtrippaillaan, harrastetaan seksiä joskus muuallakin kuin kotona.
- Kymmenen vuoden avoliiton tulos: katsottiin leffoja ja harrastettiin seksiä (vain kotona)
onko nykynaisissa jotain vikaa, kun eivät kelpaa? mitä täällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Näin kuusikymppisenä ei enään ajattele edes tarvitsevansa tuohonkaan. Toki helpottaa mikäli joku on siivoamassa kämpän, pesemässä pyykit ja laittamassa useamman kerran päivässä aterian pöytään. Kunhan muuten antaa olla rauhassa javtulla sekä mennä milloin ja mihin aikaan vapaasti. Kyselemättä.
Siinä on naiset vaan tiellä kun nussimaan aletaan.
Vierailija kirjoitti:
No tästä tuli mieleen asioita, joita naiivisti nuorena kuvittelin että parisuhteessa tehdään:
- laitetaan yhdessä ruokaa, katsotaan leffoja, käydään yhdessä ulkona (joskus myös yhdessä puolison kavereiden kanssa), matkustellaan edes kerran parissa vuodessa, käydään keikoilla/festareilla, mökkeillään ja roadtrippaillaan, harrastetaan seksiä joskus muuallakin kuin kotona.
- Kymmenen vuoden avoliiton tulos: katsottiin leffoja ja harrastettiin seksiä (vain kotona)
Sinun odotukset kumppanin vika.
Sama täällä, minulle riittää hyvin ystävät, työ, harrastukset ja kummilapsi, en kaipaa parisuhdetta. Ystävistäni harva on vakisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun odotukset kumppanin vika.
Juu ei ole kumppanin vika, ihan oli oma vika että valitsin kumppanin joka tekee näitä asioita mieluummin kavereidensa kanssa. Onneksi tajusin lähteä, vaikka kauan jaksoin odottaa.
Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii