Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta

Vierailija
30.09.2023 |

Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.

Kommentit (775)

Vierailija
41/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan hyvä vaan, että ovat keskenään jos oikeasti suhde naisiin ei kiinnosta. Aika moni nainenkin on vain kavereiden kesken, kun parisuhde miesten kanssa ei kiinnosta. 

Mutta ei kannata sitten itkeä sitä, ettei ole naista tai ei enää tulevaisuudessa saa naista, kun ei kykene edes kanssakäymiseen naisten kanssa, koska sosiaaliset taidot saattavat olla aika olemattomat, jos vain miesten kanssa hengaa.

Ei minun kommunikointi kyvyt naisten kanssa ole mihinkään kadonneet vaikka olen ollut pitkään sinkkuna ihan omasta tahdosta. Kun on terve itsetunto ja elää täyspainoista elämää noin muuten. On itseasiassa helpottavaa huomata kuinka ei tarvitsekkaan naisia yhtään mihinkään, ilmankin voi olla. En ikinä puhu aiheesta mitään normielämässä, muita se tuntuu kuitenkin kiinnostavan jatkuvasti, se on ikäänkuin itseisarvo, että kaikki juoksee naisten perässä kuin päättömät kanat, monet sanoo ei kiitos.

Vierailija
42/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mies paljon onnellisempi ilman naista ja ympärillä pyörivää lapsilaumaa,sehän nyt on päivänselvää.

Saa itsenäisesti päättää omista asioistaan ilman jatkuvaa mälkätystä siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä tai mitä täytyy tehdä,miten täytyy pukeutua ja niin edelleen.

Siinä vaiheessa kun naiset nostivat itsensä kaiken yläpuolelle,niin miehiä lakkasi kiinnostamasta naiset muuten kuin elementtinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.

Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap

Kuullostaa ihan karsealta, miksi edes olette yhdessä kun selvästikään ette sovi toisillenne ollenkaan.

Vierailija
44/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.

Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap

ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.

Eli olet saanut diktatorisoitua koko kodin ja miehen toimimaan niin kuin sinä vaadit ja nyt täällä valehtelet kuinka mies tykkää ja haluaa samoja asioista kuin sinä

siis minä olen kotivaimo, joka hoitaa kaikki kodin askareet, ukko tuo rahan taloon. kyseessä ei ole diktatuuri, vaan erittäin toimiva kahden ihmisen yksikkö, koska kakarat on jo maailmalla. näin on pärjätty 26 vuotta, ja pärjätään hautaan saakka.

Vierailija
45/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan hyvä vaan, että ovat keskenään jos oikeasti suhde naisiin ei kiinnosta. Aika moni nainenkin on vain kavereiden kesken, kun parisuhde miesten kanssa ei kiinnosta. 

Mutta ei kannata sitten itkeä sitä, ettei ole naista tai ei enää tulevaisuudessa saa naista, kun ei kykene edes kanssakäymiseen naisten kanssa, koska sosiaaliset taidot saattavat olla aika olemattomat, jos vain miesten kanssa hengaa.

Ei minun kommunikointi kyvyt naisten kanssa ole mihinkään kadonneet vaikka olen ollut pitkään sinkkuna ihan omasta tahdosta. Kun on terve itsetunto ja elää täyspainoista elämää noin muuten. On itseasiassa helpottavaa huomata kuinka ei tarvitsekkaan naisia yhtään mihinkään, ilmankin voi olla. En ikinä puhu aiheesta mitään normielämässä, muita se tuntuu kuitenkin kiinnostavan jatkuvasti, se on ikäänkuin itseisarvo, että kaikki juoksee naisten perässä kuin päättömät kanat, monet sanoo ei kiitos.

Dude. Sä kirjoittelet vauva-palstalla naisten kanssa. Sun taidot on miinus nollassa. Ei kukaan mies, joka on tyytyväinen elämäänsä tai joka ei kaipaa naisia hengaa jossain hemmetin vauva-palstalla, jossa on pääosin naisia. 

Jos sun elämä olisi oikeasti tasapainossa ja itsetunto kunnossa, niin et sä täällä kävisi. 

Vierailija
46/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Miksi et lähde sinne Thaimaaseen?

Käyty jo.

Vierailija
47/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Koska saa Thaimaassakin vain maksullista ja rahat on taas menneet viinaan. 😂 Hänelle on helpompaa nimitellä oman maansa naisia valaiksi kun tunnustaa tosiseikat miksi on jäänyt yksin.

Vierailija
48/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksi et JÄÄ sinne? Ei niitä tänne tarvitse tuoda, kun voit jäädä sinne :) 

Vierailija
49/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.

Eli olet saanut diktatorisoitua koko kodin ja miehen toimimaan niin kuin sinä vaadit ja nyt täällä valehtelet kuinka mies tykkää ja haluaa samoja asioista kuin sinä

siis minä olen kotivaimo, joka hoitaa kaikki kodin askareet, ukko tuo rahan taloon. kyseessä ei ole diktatuuri, vaan erittäin toimiva kahden ihmisen yksikkö, koska kakarat on jo maailmalla. näin on pärjätty 26 vuotta, ja pärjätään hautaan saakka.

Voihan paskahalvaus. Ei noin saa tehdä. Puolet kotitöistä kuuluu aina miehelle.

Vierailija
50/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihoja thaimaalaisnaisia innostaa ajatus tukehtumisesta suomalaisen miesvalaan alle?

Vierailija
51/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parisuhteessa ajatuksella etten tarvitse sitä toista mihinkään. Mä olen sen kanssa koska haluan, enkä sen takia että on pakko tai en saa jotain tarvitsemaani. Puoliso onkin ainoa ihminen maailmassa jota jaksan katsella pitempään kuin pari tuntia putkeen. Kaikkien muiden läsnäolo väsyttää ja vie energiaa. Toki puolisostakin tarvii taukoja, että saa olla ihan yksin välillä, mutta paljon vähemmän kuin muista.

Vierailija
52/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin,ettei nykyaikainen voimaantunut Mies tarvitse naista yhtään mihinkään vaan pärjää hyvin ilman moista rasitetta elämässään.

Mihin mies oikeasti tarvitsee sellaista jota tarvitsee kokoajan palvella??

Nii i, sitä voi hyvin olla sinkkuna :)

Sinkkumiehenä saa paremmin pesää, eikä tarvitse tyytyä vain yhteen.

Vierailija
53/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Kerrankin miehiä joilla on muutakin elämää kuin itkeä naisettomuuttaan. Näitä lisää niin maailma olisi parempi paikka!

Sen jälkeen alkaa joka toiselta naiselta kauhea vinkuna miksi minä en saa miehilta huomioo ja palvelua vaikka minulla on tissit ja piillu

Enpä ainakaan itse ole tähän törmännyt. Se mitä itse olen nähnyt näyttäytyy minulle niin että naiset ovat väsyneitä ja haluavat elää mieluummin yksin kuin miehen kanssa ja näin moni tekeekin ja se on saanut miehet vastareaktiona itkemään ja uhoamaan kuinka joko lähtevät hakemaan sitä naista muualta tai mgtow tyyppinen ajattelu.

Aika paljon yleisempää on uhota wgtowia ja itkeä mgtowia, mutta se "tasa-arvo".

Ei naiset sitä itke kun koittavat työntää miehiä siihen suuntaan 🤣 googlailepa mikä ihmisryhmä on onnellisimillaan ja terveimmillään sinkkuina joka ikähaarukassa. Sinkku naiset :)

Vierailija
54/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita miehiä ovat.

Vierailija
55/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alkoholistit tekevät juuri noin.

Vierailija
56/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako toi? Miettii nyt kuinka helposti seksiä on tänä päivänä saatavilla. Osa miehistä matkustaa tietoisesti kylpylälomalle Itä-Eurooppaan kutsuen Tinderistä naisia luokseen. Kunhan muistavat käyttää kortsua niin ookoo. Puolahan näemmä tarjoaa 600 eurolla vasektomiaa 18v. eteenpäin,senkin saa siinä samalla hoidetuksi.

Vierailija
57/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksei?

Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!

Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.

Vierailija
58/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitäänpä...  Voiskohan vika olla "naisissa"?

Ei tietenkään. Naiset on aina vain kaikella tapaa täydellisiä joten kaikki vika ja syyllisyys voi olla ainoadtaan miehillä

Vierailija
59/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksei?

Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!

Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.

Ei ihme, että jotkut miehet ei koskaan saa puolisoa, kun tälläistä tekstiä tulee.

Vierailija
60/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama juttu. Pitkä liiton jo eläneenä ja sen jälkeen muutama tapailusuhde naisten kanssa. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että iässäni kaikki ovat itsekkäitä. Kukaan ei kelpaa, ellei se toinen tuo jotain Lisää omaan elämään. Käytännössä tämä tarkoittaa useimmiten, että vain toinen saisi lisää ja toinen vain antaisi itsestään. Todella hankalaa löytää suhde, jossa molemmat tuovat vain lisää, molemmat haluavat aina samoja asioita, kumpikaan ei joudu joustamaan, luopumaan, tekemään kompromisseja jne.

Ei, se ei vaan onnistu itsekkäillä ihmisillä, jotka haluavat vain lisää. Eli yksin on helpointa, saa tehdä juuri niin kuin haluaa, eikä joudu tekemään kompromisseja.