Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta
Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.
Kommentit (775)
Eli naiset jotka ehdottavat miehille, että alkaisivat harrastamaan seksiä toisten miesten kanssa myöntävät, että heillä ei ole mitään muuta lisäarvoa tai annettavaa parisuhteisiin kuin heidän alapäänsä. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, kun miehiä ei kiinnosta. Kyllä sillä pelkällä alapäällä pärjää tinderissä ja baareissa, mutta ei noin mitään hyvää parisuhdetta rakenneta tai saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.
Miksi et lähde sinne Thaimaaseen?
Käyty jo.
Miksi et JÄÄ sinne? Ei niitä tänne tarvitse tuoda, kun voit jäädä sinne :)
Miksei?
Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!
Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.
Näillä vaan ei yleensä ole mitään koulutusta tai edes valmiuksia lähihoitajankaan koulutuksen aloittamiseen.
Vähän kuin sanoisia gambiantuliaismiehien täyttävän ict-osaajien pulaa.Gambian keskiverto ÄO:llä (68) ei paljon ict:tä osata.
Laitoshuoltajaksi kouluttautuu kaikki halukkaat oppisopparilla.
Tuo 68 äo riittää hyvin lähihoitajaksi tai suomalaiseksi yh naiseksi pääsemiseen.
Äläkä nyt ala väittämään, että hoitajat tai yh naiset olisivat tyhmiä.
Poikatriossa yks on aena äkänen kolmas pyörä, että löytää hyvä ainoa oikea tai roikkua epämääräisissä laumoissa mahd. usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii
Kannattaa varmaan alkaa harrastamaan seksiä sen mieskaveriporukan kesken. Vähän aikaa kun harjoittelee, kyllä siihen tottuu. Tuollaistahan se on ollut kautta historian kaikissa homososiaalisissa yhteisöissä, armeijoissa ym. Miehet keskenään. Ei siinä ole mitään pahaa, siitä vaan, antaa mennä!
Tämä on kyllä loistava vinkki miehille. Kun peppuseksiä ne kuitenkin jossain vaiheessa tahtoo, niin nyt voivat antaa sitä toisilleen.
Juuri näin, samaa olen miettinyt jo kauan. Arvelenkin, että juuri siksi Brokeback Mountain -elokuva oli aikoinaan niin suosittu naisten keskuudessa, kun se sanoitti tätä monien naisten aiemmin ehkä vain tietoisuuden takaosassa ollutta ymmärrystä.
Miehet jotenkin pelkäävät tätä asiaa. Sen vuoksi juuri miesten keskuudessa kaiken sateenkaari-ajattelun ja kerran vuodessa (!) olevan yhden paraatin vastustaminen on niin tärkeää. Siinä osoitetaan sen tason homofobiaa, joka 2020-luvulla oikeastaan paljastaa vain sen, että ihmisellä on itsellä henkilökohtainen ongelma itsensä kanssa.
Jos kaikki miehet kokeilisivat edes 2-5 kertaa seksiä toisen miehen kanssa, uskon, että maailma olisi paljon parempi paikka.
Matalat testot nykyään miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Se oli sinulle outoa nuoruudessa. Nykyään on nettiä ja tietoa jaetaan avoimemmin. Miehet tajuavat jo nuorena ettei naisilla ole heille mitään muuta kuin vaatimuksia. Mitä naiset sitten tuo parisuhteeseen? Niinpä.
Mä olen yhä sitä mieltä, että sinun kaltaisten miesten ei ihan oikeasti kannata olla parisuhteessa ja se on oikeasti tosi hyvä, ettet ole!
Ehkä vähän sääliksi käy, että näette naiset vaan jonain seksinukkeina, joiden pitäisi vain teille antaa ja antaa. Mutta luulen, että kyse on siitä että teiltä jollain tasolla puuttuu sellainen empatia ja ihan normaalit ihmisten tunteet. Johtuu varmaan siitä, kun olette olleet niin paljon netissä ja yksin, ettette enää ymmärrä miltä tuntuu olla hyvässä parisuhteessa.
Minä ja mieheni ainakin annetaan toisillemme tukea, rakkautta, ymmärrystä, hyviä hetkiä, halauksia ja hyvää oloa. Tehdään mukavia asioita yhdessä, nauretaan ja katsellaan ohjelmia mistä kummatkin tykkään. Ollaan lähekkäin sohvalla kovien työpäivien jälkeen, hierotaan toisemme hartioita, kerrotaan miten paljon rakastetaan. Muistutetaan toisiamme siitä miten ihania ihmisiä olemme toisillemme, mikä saa aina meidät hyvälle tuulelle. Me ei oikeastaan koskaan riidellä, osataan onneksi kommunikoida toistemme kanssa. Yritän joka viikonloppu varsinkin helliä miestäni niin paljon kuin jaksan. Ei varmasti saa mies samanlaista huomiota kavereiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan mies paljon onnellisempi ilman naista ja ympärillä pyörivää lapsilaumaa,sehän nyt on päivänselvää.
Saa itsenäisesti päättää omista asioistaan ilman jatkuvaa mälkätystä siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä tai mitä täytyy tehdä,miten täytyy pukeutua ja niin edelleen.
Siinä vaiheessa kun naiset nostivat itsensä kaiken yläpuolelle,niin miehiä lakkasi kiinnostamasta naiset muuten kuin elementtinä....kun naiset nostivat itsensä samalle tasolle miesten kanssa, ei yläpuolelle.
Keskitason naiset elämässä, töissä ja yhteiskunnassa korvasivat alatason miehet.
Ylätason naiset elämässä, töissä ja yhteiskunnassa korvasivat keskitason miehet.
Nyt osa miehistä sitten ulisee, kun heillä ei enää olekaan elämässä, töissä ja yhteiskunnassa varmaa asemaa. Sata vuotta sitten alatason mieskin oli sentään Mies. Nyt ei enää, kun hänelle ei ole mitään käyttöä, jos/kun hän ei välitä pitää huolta omasta elämä-/työ- ja yhteiskuntamarkkinakelpoisuudestaan, vaan uhriutuu samantasoisten ja samanhenkisten kavereidensa kanssa.
Onneksi kaikki miehet eivät ulise.
Alatason Kiinaroskan myynti korvasi keskiluokkaisen teollisuustyön ja keskitason julkinen työ korvasi ylätason suunnittelutyön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii
Kannattaa varmaan alkaa harrastamaan seksiä sen mieskaveriporukan kesken. Vähän aikaa kun harjoittelee, kyllä siihen tottuu. Tuollaistahan se on ollut kautta historian kaikissa homososiaalisissa yhteisöissä, armeijoissa ym. Miehet keskenään. Ei siinä ole mitään pahaa, siitä vaan, antaa mennä!
Tämä on kyllä loistava vinkki miehille. Kun peppuseksiä ne kuitenkin jossain vaiheessa tahtoo, niin nyt voivat antaa sitä toisilleen.
Juuri näin, samaa olen miettinyt jo kauan. Arvelenkin, että juuri siksi Brokeback Mountain -elokuva oli aikoinaan niin suosittu naisten keskuudessa, kun se sanoitti tätä monien naisten aiemmin ehkä vain tietoisuuden takaosassa ollutta ymmärrystä.
Miehet jotenkin pelkäävät tätä asiaa. Sen vuoksi juuri miesten keskuudessa kaiken sateenkaari-ajattelun ja kerran vuodessa (!) olevan yhden paraatin vastustaminen on niin tärkeää. Siinä osoitetaan sen tason homofobiaa, joka 2020-luvulla oikeastaan paljastaa vain sen, että ihmisellä on itsellä henkilökohtainen ongelma itsensä kanssa.
Jos kaikki miehet kokeilisivat edes 2-5 kertaa seksiä toisen miehen kanssa, uskon, että maailma olisi paljon parempi paikka.
Jos naiset tekisivät edes 2-5 lasta ei olisi huoltosuhdekriisiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset jotka ehdottavat miehille, että alkaisivat harrastamaan seksiä toisten miesten kanssa myöntävät, että heillä ei ole mitään muuta lisäarvoa tai annettavaa parisuhteisiin kuin heidän alapäänsä. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, kun miehiä ei kiinnosta. Kyllä sillä pelkällä alapäällä pärjää tinderissä ja baareissa, mutta ei noin mitään hyvää parisuhdetta rakenneta tai saada aikaan.
Tuo ehdotus oli niille miehille, jotka näkevät miten he tarvitsevat naisia pelkkään seksiin. Eivät tarvitsisi tuon jälkeen naisia ollenkaan, kun panisivat toisiaansa kaveripiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen ilveellä saat yli kolmikymppisestä nuoren??kyllä sen ikäisen nuoruus on mennyt jo kymmenen vuotta sitten.
Uusimpien tutkimusten mukaan ihminen on aikuinen vasta 30 vuotiaana, joten lapsuus on ihmisellä pitkä. Nuorisopalvelutkin loppuu ihan oikeaoppisesti 29 ikävuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.
Miksi et lähde sinne Thaimaaseen?
Käyty jo.
Miksi et JÄÄ sinne? Ei niitä tänne tarvitse tuoda, kun voit jäädä sinne :)
Miksei?
Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!
Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.
Ei ihme, että jotkut miehet ei koskaan saa puolisoa, kun tälläistä tekstiä tulee.
Näissä viesteissä näkee aina miten naiset kuvittelee edelleen olevansa jalustalla.
"mies saa naisen / puolison"
Ehei tytöt, miehiä ei enää kiinnosta saada. Sehän teidän ongelma on. Tuolla pariutumispoolissa on vain jotain epäonnistujia jotka tarvitsevat naista kokkaamaan ja siivoamaan. Se miesten pohjasakka jota on n, 10%. Jonkin verran on hyvissä parisuhteissa (vähenemään päin nuorilla miehillä) ja loput ovat vain todenneet ettei nainen tarjoa miehelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Se oli sinulle outoa nuoruudessa. Nykyään on nettiä ja tietoa jaetaan avoimemmin. Miehet tajuavat jo nuorena ettei naisilla ole heille mitään muuta kuin vaatimuksia. Mitä naiset sitten tuo parisuhteeseen? Niinpä.
Mä olen yhä sitä mieltä, että sinun kaltaisten miesten ei ihan oikeasti kannata olla parisuhteessa ja se on oikeasti tosi hyvä, ettet ole!
Ehkä vähän sääliksi käy, että näette naiset vaan jonain seksinukkeina, joiden pitäisi vain teille antaa ja antaa. Mutta luulen, että kyse on siitä että teiltä jollain tasolla puuttuu sellainen empatia ja ihan normaalit ihmisten tunteet. Johtuu varmaan siitä, kun olette olleet niin paljon netissä ja yksin, ettette enää ymmärrä miltä tuntuu olla hyvässä parisuhteessa.
Minä ja mieheni ainakin annetaan toisillemme tukea, rakkautta, ymmärrystä, hyviä hetkiä, halauksia ja hyvää oloa. Tehdään mukavia asioita yhdessä, nauretaan ja katsellaan ohjelmia mistä kummatkin tykkään. Ollaan lähekkäin sohvalla kovien työpäivien jälkeen, hierotaan toisemme hartioita, kerrotaan miten paljon rakastetaan. Muistutetaan toisiamme siitä miten ihania ihmisiä olemme toisillemme, mikä saa aina meidät hyvälle tuulelle. Me ei oikeastaan koskaan riidellä, osataan onneksi kommunikoida toistemme kanssa. Yritän joka viikonloppu varsinkin helliä miestäni niin paljon kuin jaksan. Ei varmasti saa mies samanlaista huomiota kavereiltaan.
Tässä on nyt napit vastakkain kaksi erilaista tapaa nähdä parisuhde. Toisessa se perustuu pelkkään nainen-mies asetelmaan, seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen ja kapeisiin sukupuolirooleihin.
Kun taas toisessa kohdataan toinen toisensa myös ihmisinä ja ollaan myös läheisiä ja ystäviä toinen toisilleen, sen mies-nainen dynamiikan lisäksi. Harva suhde pidemmän päälle onnistuu pelkän seksin varassa.
"Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla."
Olen vähän nuorempi kuin sinä ja sama kokemus :( Tajusin vasta myöhemmin että hän suostui ehdottamiini tekemisiin lähinnä minun mielikseni ja siksi piilovittuili ja pyöritteli silmiään kun oltiin jossain, ikäänkuin olis ollut täyttämässä jotain velvollisuutta että pysyisin tyytyväisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap
Surullinen kirjoitus ja kuulostaa vain ettette sovi toisillenne. Sellaisiakin suhteita on joissa ollaan myös ystäviä ja samalla aaltopituudella ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy.
Minusta tuntuu että nykyään ne tarinat mitä yhteiskunta kertoo miehistä ja naisista, ovat supistuneet huomattavasti. Sukupuoliroolit tuntuvat kaventuneen esim ysäriltä huomattavasti, sen huomaa pukeutumisestakin. Sosiaalinen media kärjistää kaikkea ja tiktokissa sekä muualla kaikenlainen miehet vs naiset nokittelu, kaikki naiset sitä ja kaikki miehet tätä, joka vain lisää kahtiajakoa naisten ja miesten välillä. Sitten naiset ja miehet tahoillaan vannovat ikisinkkuutta. Tuntuu että unohtuu että ihmisiä tässä kaikki vaan ollaan, eikä sukupuolen tarvitsisi olla niin merkittävä asia kuin se nykyään tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ehdotus oli niille miehille, jotka näkevät miten he tarvitsevat naisia pelkkään seksiin. Eivät tarvitsisi tuon jälkeen naisia ollenkaan, kun panisivat toisiaansa kaveripiireissä.
Höpö höpö. Kyllä mies tarvitsee naista myös kokkaamaan,siivoamaan,tiskaamaan ynnä muuhun naiselliseen tehtävään.
Jos nainen löytyy muualta,kuin keittiön ja makuuhuoneen väliseltä alueelta,on hän raukka eksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt napit vastakkain kaksi erilaista tapaa nähdä parisuhde. Toisessa se perustuu pelkkään nainen-mies asetelmaan, seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen ja kapeisiin sukupuolirooleihin.
Kun taas toisessa kohdataan toinen toisensa myös ihmisinä ja ollaan myös läheisiä ja ystäviä toinen toisilleen, sen mies-nainen dynamiikan lisäksi. Harva suhde pidemmän päälle onnistuu pelkän seksin varassa.
Ennen mun nykyistä tuli kyllä seurusteltua enemmän sellaisissa suhteissa, missä usein tuntui siltä, kuin mies vaan näki sen seksin olevan se kaikista tärkein asia parisuhteessa ja näissä suhteissa mun halut aina katosi. Päädyin sitten olemaan sinkku muutaman vuoden, tutkin ja mietin todella paljon mitä oikeasti haluan parisuhteelta. Sitten tein uudet kriteerit parinvalintaan ja yksi niistä oli, että haluan tulevan mieheni kohtelevan minua hyvin ihmisenä ja ystävänä, ei pelkästään "naisena". Sittenhän se nykyinen löytyikin.
Kunnollisia miehiä on oikeasti olemassa! Ei kannata uskoa siihen mitä tämän vauva-palstan "miehet" kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Naiset eivät edes siihen tarvitse miehiä. Parempaa seksiä antaa dildò. Jos miehellä ei siis ole paöjon muuta tarjottavaa naiselle, niin mies on hyödytön, koska parisuhde rasittaa naista, hyödyttää miestä.
Mielelläni viettäisin aikaa naisten kanssa, mutten oikein uskalla lähestyä heitä. En tosin vietä miestenkään kanssa hirveästi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla."
Olen vähän nuorempi kuin sinä ja sama kokemus :( Tajusin vasta myöhemmin että hän suostui ehdottamiini tekemisiin lähinnä minun mielikseni ja siksi piilovittuili ja pyöritteli silmiään kun oltiin jossain, ikäänkuin olis ollut täyttämässä jotain velvollisuutta että pysyisin tyytyväisenä
Joo just tuollaista. Toki sitäkin välillä tarvitaan puolintoisin että tekee jotakin toisen mieliksi, ei kukaan näistä miehistäni kuitenkaan koskaan ehdottanut mitään. Tehtiin sitten minun ideoimia juttuja ja jotenkin kuvittelin että ne olisi molemmille mieluisia. Ap