Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta

Vierailija
30.09.2023 |

Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.

Kommentit (775)

Vierailija
61/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Laihoja thaimaalaisnaisia innostaa ajatus tukehtumisesta suomalaisen miesvalaan alle?

Passportbrot alkaa olla niitä koulutettuja, kansainvälisiä ja uraputkeen päässeitä.

Ei vaan se laatu ja vaatimukset Suomessa kohtaa.

Vierailija
62/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.

Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap

ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.

Eli olet saanut diktatorisoitua koko kodin ja miehen toimimaan niin kuin sinä vaadit ja nyt täällä valehtelet kuinka mies tykkää ja haluaa samoja asioista kuin sinä

siis minä olen kotivaimo, joka hoitaa kaikki kodin askareet, ukko tuo rahan taloon. kyseessä ei ole diktatuuri, vaan erittäin toimiva kahden ihmisen yksikkö, koska kakarat on jo maailmalla. näin on pärjätty 26 vuotta, ja pärjätään hautaan saakka.

Eli 26 vuotta olet määrännyt kaiken kotiin liittyvän ja pakotat miehen maksamaan yksin teidän molemoien elämän, aika hyvään alisteiseen hyväksikäytettävän rooliin olet miehen asettanut teidän parisuhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Miksi et lähde sinne Thaimaaseen?

Käyty jo.

Miksi et JÄÄ sinne? Ei niitä tänne tarvitse tuoda, kun voit jäädä sinne :) 

Miksei?

Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!

Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.

Näillä vaan ei yleensä ole mitään koulutusta tai edes valmiuksia lähihoitajankaan koulutuksen aloittamiseen.

Vähän kuin sanoisia gambiantuliaismiehien täyttävän ict-osaajien pulaa.

Vierailija
64/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan hyvä vaan, että ovat keskenään jos oikeasti suhde naisiin ei kiinnosta. Aika moni nainenkin on vain kavereiden kesken, kun parisuhde miesten kanssa ei kiinnosta. 

Mutta ei kannata sitten itkeä sitä, ettei ole naista tai ei enää tulevaisuudessa saa naista, kun ei kykene edes kanssakäymiseen naisten kanssa, koska sosiaaliset taidot saattavat olla aika olemattomat, jos vain miesten kanssa hengaa.

Ei minun kommunikointi kyvyt naisten kanssa ole mihinkään kadonneet vaikka olen ollut pitkään sinkkuna ihan omasta tahdosta. Kun on terve itsetunto ja elää täyspainoista elämää noin muuten. On itseasiassa helpottavaa huomata kuinka ei tarvitsekkaan naisia yhtään mihinkään, ilmankin voi olla. En ikinä puhu aiheesta mitään normielämässä, muita se tuntuu kuitenkin kiinnostavan jatkuvasti, se on ikäänkuin itseisarvo, että kaikki juoksee naisten perässä kuin päättömät kanat, monet sanoo ei kiitos.

Dude. Sä kirjoittelet vauva-palstalla naisten kanssa. Sun taidot on miinus nollassa. Ei kukaan mies, joka on tyytyväinen elämäänsä tai joka ei kaipaa naisia hengaa jossain hemmetin vauva-palstalla, jossa on pääosin naisia. 

Jos sun elämä olisi oikeasti tasapainossa ja itsetunto kunnossa, niin et sä täällä kävisi. 

Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, ei minun itsetunnossa ole mitään vikaa. Tykkään keskustella naisten kanssa somessa ja normaalielämässä, teen sitä lähes päivittäin. Sinunkaltaiset ihmiset jotka jatkuvasti haluaa lytätä ihmisiä, yleensä blokkaan teidät elämästäni jo muutaman keskustelukerran jälkeen.

Vierailija
65/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon hyvinkin kiinnostunut naisista mutta minkäs teet kun tunne ei ole molemminpuolinen. Ja osa tuo asian esille erittäin ilkeällä tavalla. Helpompi olla yksin tai kavereiden kanssa ja itsetunto säilyy

Vierailija
66/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihoja thaimaalaisnaisia innostaa ajatus tukehtumisesta suomalaisen miesvalaan alle?

Passportbrot alkaa olla niitä koulutettuja, kansainvälisiä ja uraputkeen päässeitä.

Suomlaismiehet on läskejä ryhävalaita. Mikä passportbro :D

Vierailija
67/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksei?

Suomessa on valtava työvoimantarve hoitoaloilla, lisksi suomalaisen kanssa integroituu ja oppii kielen nopeasti. Parasta ulkomaista työvoimaa!

Lisäksi valtiolle on valtavan kannattavaa, mikäli mies integroi nuoria ja useamman peräkkäin.

Näillä vaan ei yleensä ole mitään koulutusta tai edes valmiuksia lähihoitajankaan koulutuksen aloittamiseen.

Gambian keskiverto ÄO:llä (68) ei paljon ict:tä osata.

Laitoshuoltajaksi kouluttautuu kaikki halukkaat oppisopparilla.

Vierailija
68/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksei?

Miksi olet noin rasistinen ja levität arjalaisäopropagandaa?

Vierailija
69/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu. Varmaan vielä 10-20v sitten iso osa avioliitoista oli järkiavioliittoja olosuhteen pakosta. Valittiin läheltä se ok kumppani ja mentiin naimisiin. Se oli vain suoriutumista ja hampaiden kiristelyä. Tehtiin lapset, pidettiin koti ja perhe pystyssä. Iloisuus ja hauskuus oli poissa.

Vierailija
70/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomlaismiehet on läskejä ryhävalaita. Mikä passportbro :D

Erihienoa, että passin omistaminen yhdistää miehiä näin.

Vierailija
71/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin muurahaispesään olisi sohaissut. Ihme hyökkäävä tyyli monella. Ja sit nuo thaikku gambia jutut, niin last season. Huoh. Ap

Vierailija
72/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyty jo.

Miksei?

Miksi olet noin rasistinen ja levität arjalaisäopropagandaa?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/World-iq-map-lynn-2…

Sori alle 65, mutta ei sekään kyllä estäisi laitoshuoltajan oppisopparia, koska heikkolahjaiset saa helpotusta.

Vierailija
73/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuu. Varmaan vielä 10-20v sitten iso osa avioliitoista oli järkiavioliittoja olosuhteen pakosta. Valittiin läheltä se ok kumppani ja mentiin naimisiin. Se oli vain suoriutumista ja hampaiden kiristelyä. Tehtiin lapset, pidettiin koti ja perhe pystyssä. Iloisuus ja hauskuus oli poissa.

No eikä ollut :D :D :D

T: Naimisissa 26 v. Ihan rakkaudesta. Ja iloa ja hauskuutta riittää edelleen.

Vierailija
74/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan hyvä vaan, että ovat keskenään jos oikeasti suhde naisiin ei kiinnosta. Aika moni nainenkin on vain kavereiden kesken, kun parisuhde miesten kanssa ei kiinnosta. 

Mutta ei kannata sitten itkeä sitä, ettei ole naista tai ei enää tulevaisuudessa saa naista, kun ei kykene edes kanssakäymiseen naisten kanssa, koska sosiaaliset taidot saattavat olla aika olemattomat, jos vain miesten kanssa hengaa.

Ei minun kommunikointi kyvyt naisten kanssa ole mihinkään kadonneet vaikka olen ollut pitkään sinkkuna ihan omasta tahdosta. Kun on terve itsetunto ja elää täyspainoista elämää noin muuten. On itseasiassa helpottavaa huomata kuinka ei tarvitsekkaan naisia yhtään mihinkään, ilmankin voi olla. En ikinä puhu aiheesta mitään normielämässä, muita se tuntuu kuitenkin kiinnostavan jatkuvasti, se on ikäänkuin itseisarvo, että kaikki juoksee naisten perässä kuin päättömät kanat, monet sanoo ei kiitos.

Dude. Sä kirjoittelet vauva-palstalla naisten kanssa. Sun taidot on miinus nollassa. Ei kukaan mies, joka on tyytyväinen elämäänsä tai joka ei kaipaa naisia hengaa jossain hemmetin vauva-palstalla, jossa on pääosin naisia. 

Jos sun elämä olisi oikeasti tasapainossa ja itsetunto kunnossa, niin et sä täällä kävisi. 

Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, ei minun itsetunnossa ole mitään vikaa. Tykkään keskustella naisten kanssa somessa ja normaalielämässä, teen sitä lähes päivittäin. Sinunkaltaiset ihmiset jotka jatkuvasti haluaa lytätä ihmisiä, yleensä blokkaan teidät elämästäni jo muutaman keskustelukerran jälkeen.

Susta jotenkin huokuu se miten paljon yrität itsellesi todistaa että kaikki on hyvin, kun selkeästi kaikki ei ole hyvin ja kunnossa.

Toivottavasti joskus havahdut tilanteeseesi. 

Vierailija
75/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii

Kannattaa varmaan alkaa harrastamaan seksiä sen mieskaveriporukan kesken. Vähän aikaa kun harjoittelee, kyllä siihen tottuu. Tuollaistahan se on ollut kautta historian kaikissa homososiaalisissa yhteisöissä, armeijoissa ym. Miehet keskenään. Ei siinä ole mitään pahaa, siitä vaan, antaa mennä!

Vierailija
76/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.

Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap

ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.

Eli olet saanut diktatorisoitua koko kodin ja miehen toimimaan niin kuin sinä vaadit ja nyt täällä valehtelet kuinka mies tykkää ja haluaa samoja asioista kuin sinä

siis minä olen kotivaimo, joka hoitaa kaikki kodin askareet, ukko tuo rahan taloon. kyseessä ei ole diktatuuri, vaan erittäin toimiva kahden ihmisen yksikkö, koska kakarat on jo maailmalla. näin on pärjätty 26 vuotta, ja pärjätään hautaan saakka.

Minulekin kelpaisi tuollainen toimiva yksikkö joka toimii saumattomasti yhteen. Ilman selittelyjä tai kiistelyjä kuka tekee ja mitä tekee milloinkin ja missä mittasuhteessa keskenään. Mihin ihmeessä tarvitaan jotain roolipelileikkejä? Se tekee kumpi osaa on jotenkin järkevämpi ratkaisu.

Ja ne mitkä kumpikin osaa tekee jonka eteen ne sattuu tulemaan.

Mitä iloa siitäkin olisi jos minä "vuorollani" leipoisin vaikka pullaa jos ja kun lopputulos on jotakin itkun ja naurun välimailta?parempi lopputulos kun "diktaattori" hoitaa koko homman. Minä voin toimia "diktaattorina" sitten jossain minkä itse osaan paremmin

Tapelkaa lapset,saatte purkkaa.

Vierailija
77/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii

Kannattaa varmaan alkaa harrastamaan seksiä sen mieskaveriporukan kesken. Vähän aikaa kun harjoittelee, kyllä siihen tottuu. Tuollaistahan se on ollut kautta historian kaikissa homososiaalisissa yhteisöissä, armeijoissa ym. Miehet keskenään. Ei siinä ole mitään pahaa, siitä vaan, antaa mennä!

Tämä on kyllä loistava vinkki miehille. Kun peppuseksiä ne kuitenkin jossain vaiheessa tahtoo, niin nyt voivat antaa sitä toisilleen.

Vierailija
78/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin muurahaispesään olisi sohaissut. Ihme hyökkäävä tyyli monella. Ja sit nuo thaikku gambia jutut, niin last season. Huoh. Ap

Perus lauantain sinkkuketju.

Piilokatkerat sinkut tulee ulisemaan, kun ei ole työpäivä, eikä ole perhettä, jonka kanssa viettää aikaa.

Eikä oikein jaksa viettää enää edes (sitä kolmannetta sataa) sinkkukulissi-instapäivää.

Vierailija
79/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oo noin katkera,kyllä sulle joku vielä antaa,joskus,jossain,jotenkin..vähän kun korjaat tuota sinun asennetta nöyremmäksi niin sitten..ehkä.

Vierailija
80/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan mies paljon onnellisempi ilman naista ja ympärillä pyörivää lapsilaumaa,sehän nyt on päivänselvää.

Saa itsenäisesti päättää omista asioistaan ilman jatkuvaa mälkätystä siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä tai mitä täytyy tehdä,miten täytyy pukeutua ja niin edelleen.

Siinä vaiheessa kun naiset nostivat itsensä kaiken yläpuolelle,niin miehiä lakkasi kiinnostamasta naiset muuten kuin elementtinä.

...kun naiset nostivat itsensä samalle tasolle miesten kanssa, ei yläpuolelle.

Keskitason naiset elämässä, töissä ja yhteiskunnassa korvasivat alatason miehet.

Ylätason naiset elämässä, töissä ja yhteiskunnassa korvasivat keskitason miehet.

Nyt osa miehistä sitten ulisee, kun heillä ei enää olekaan elämässä, töissä ja yhteiskunnassa varmaa asemaa. Sata vuotta sitten alatason mieskin oli sentään Mies. Nyt ei enää, kun hänelle ei ole mitään käyttöä, jos/kun hän ei välitä pitää huolta omasta elämä-/työ- ja yhteiskuntamarkkinakelpoisuudestaan, vaan uhriutuu samantasoisten ja samanhenkisten kavereidensa kanssa.

Onneksi kaikki miehet eivät ulise.