Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta
Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.
Kommentit (775)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap
ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.
Hyvä. Kerrankin miehiä joilla on muutakin elämää kuin itkeä naisettomuuttaan. Näitä lisää niin maailma olisi parempi paikka!
Vierailija kirjoitti:
Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii
Hyvä että vaativat.
Millä ihmeen ilveellä saat yli kolmikymppisestä nuoren??kyllä sen ikäisen nuoruus on mennyt jo kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii
Hyvä että vaativat.
ja siksi eivät löydäkään sitä puolisoa. feminismi on tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kerrankin miehiä joilla on muutakin elämää kuin itkeä naisettomuuttaan. Näitä lisää niin maailma olisi parempi paikka!
Myös media ja poliitikot voisi lopettaa sen lapsettomuus ulinan. Kun on luotu tälläinen yhteiskunta, niin oppikaa elämään sen kanssa, kun emme vain kelpaa toisillemme piste, niin eiköhän se ole parempi että ollaan sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuo on outoa. Itselleni tuli vasta eron jälkeen 40 vuotiaana ajatus, että enää tarvitsen naista vain seksiin.
Niin tätä just meinasin että mihin miehet muka oikeasti naista "tarvitsee" muuhun kuin tuohon. Ei miehiä kiinnosta syvälliset keskustelut, yleensä ei samat harrastukset, ei samat tv sarjat, ei kodinhoito ja ruuanlaitto jne. Viimeeksi miesystäväni kanssa mökillä ollessa mietin että olisin varmaan iloisempi yksin siellä, kiisteltiin illalla tv ohjelmista, kumpaakaan ei kiinnosta toisen ohjelmat, mies haluaisi nukkua pitkään, minä herätä ajoissa, mies tykkäisi tissutella iltamyöhään, minä en nykysin jaksa ruokaviinejä enempää juoda, kiisteltiik kumpi lämmittää saunan ja kumpi menee lisäämään puita, (minulla neulominen kesken, miehellä kännykällä pelaus) jne. Ap
ketä hittoa kiinnostaa "syvälliset keskustelut"? ei minua ainakaan, ja jos ukko alkaa sellaisia höpisemään, niin nukkuu koirankopissa. meillä ukolla ei ole lupaa koskea mihinkään kodinhoitoon liittyvään asiaan. ei edes hellaan. se on minun valtakuntaa ja vastuualuetta. telkkua ei katsota kumpikaan ja musiikki maku on täysin samanlainen molemmilla. ei siis aihetta riitelyyn.
Eli olet saanut diktatorisoitua koko kodin ja miehen toimimaan niin kuin sinä vaadit ja nyt täällä valehtelet kuinka mies tykkää ja haluaa samoja asioista kuin sinä
Mietitäänpä... Voiskohan vika olla "naisissa"?
Muunmuassa soija latistaa hormonituotantoa ja tekee miehistä naismaisempia, naisista miehisempiä. Salitreenin tai ylipäätään minkä tahansa aerobisen treenin puute latistaa miehillä testosteronitasoja. Nopeat dopamiiniryöpyt saadaan netin kautta, ihmisestä tulee tyypillinen vasemmistolainen.
Se nyt vaan on niin,ettei nykyaikainen voimaantunut Mies tarvitse naista yhtään mihinkään vaan pärjää hyvin ilman moista rasitetta elämässään.
Mihin mies oikeasti tarvitsee sellaista jota tarvitsee kokoajan palvella??
Vierailija kirjoitti:
Enkä yhtään ihmettele, kuka haluaa olla tekemisissä näiden "voimaantuneiden" suominirppanokkanaisten kanssa ollenkaan.
Tämä ei ole enää edes palstapökäle, vaan asia, joka kasvatetaan poikalasten takaraivoon, jos niitä edes yritetään kasvattaa menestyjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että vaativat.
ja siksi eivät löydäkään sitä puolisoa. feminismi on tehnyt tehtävänsä.
Eipä nainen sitä miestä mihinkään tarvitse varsinkaan jos mies alentaa naisen hyvinvointia niinkuin moni mies tekee. Hyvin usein naiset viihtyvät sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin,ettei nykyaikainen voimaantunut Mies tarvitse naista yhtään mihinkään vaan pärjää hyvin ilman moista rasitetta elämässään.
Mihin mies oikeasti tarvitsee sellaista jota tarvitsee kokoajan palvella??
Nii i, sitä voi hyvin olla sinkkuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen alkaa joka toiselta naiselta kauhea vinkuna miksi minä en saa miehilta huomioo ja palvelua vaikka minulla on tissit ja piillu
Enpä ainakaan itse ole tähän törmännyt. Se mitä itse olen nähnyt näyttäytyy minulle niin että naiset ovat väsyneitä ja haluavat elää mieluummin yksin kuin miehen kanssa ja näin moni tekeekin ja se on saanut miehet vastareaktiona itkemään ja uhoamaan kuinka joko lähtevät hakemaan sitä naista muualta tai mgtow tyyppinen ajattelu.
Mielestäni on ihan hyvä vaan, että ovat keskenään jos oikeasti suhde naisiin ei kiinnosta. Aika moni nainenkin on vain kavereiden kesken, kun parisuhde miesten kanssa ei kiinnosta.
Mutta ei kannata sitten itkeä sitä, ettei ole naista tai ei enää tulevaisuudessa saa naista, kun ei kykene edes kanssakäymiseen naisten kanssa, koska sosiaaliset taidot saattavat olla aika olemattomat, jos vain miesten kanssa hengaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen alkaa joka toiselta naiselta kauhea vinkuna miksi minä en saa miehilta huomioo ja palvelua vaikka minulla on tissit ja piillu
Enpä ainakaan itse ole tähän törmännyt. Se mitä itse olen nähnyt näyttäytyy minulle niin että naiset ovat väsyneitä ja haluavat elää mieluummin yksin kuin miehen kanssa ja näin moni tekeekin ja se on saanut miehet vastareaktiona itkemään ja uhoamaan kuinka joko lähtevät hakemaan sitä naista muualta tai mgtow tyyppinen ajattelu.
Aika paljon yleisempää on uhota wgtowia ja itkeä mgtowia, mutta se "tasa-arvo".
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.
Miksi et lähde sinne Thaimaaseen?
Vierailija kirjoitti:
onko nykynaisissa jotain vikaa, kun eivät kelpaa? mitä täällä tapahtuu?
Nykynaiset elää somen kautta. Kuka mies haluaa siihen mukaan tai katsoa sitä vierestä.
Kypsyminen hidastunut ja melkein pysähtynyt?
Tarpeeksi kun mielikuvitus pelaa niin ei tarvii kuin oman käden. Ja homma vartissa hoidettu ja loppu aika on muuta laatuaikaa ihan itselle ja omille tekemisille.
Ei tarvii tehdä kompromisseja eukon kanssa.