Adeliina, 18, kidutettiin kuoliaaksi
Tuntuu pahalta tytön puolesta. Kaiken maailman sadisteja maailma pullollaan.
Kommentit (909)
Jo 80-luvulla minun nuoruudessa oli huumeiden käyttäjiä. Pikkukaupungissa tunsimme heidät ja liikkuivat samoissa porukoissakin.
Voitte haukkua minua, mutta silti en osannut suhtautua heihin, että heillä on sairaus ja he ovat uhreja ja heitä pitäisi ymmärtää.
Minusta he olivat pikemminkin röyhkeitä ja pelottavia.
Ei taida moni olla heistä enää hengissä
Olen kotoisin lapista ja melko pienestä kylästä. Ei meillä tämmöisiä ongelmia ole koskaan ollut. Pitäiskö teidän etelän junttien vähän ryhdistäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin lapista ja melko pienestä kylästä. Ei meillä tämmöisiä ongelmia ole koskaan ollut. Pitäiskö teidän etelän junttien vähän ryhdistäytyä?
Ööö, tapahtumapaikkana oulu
Vierailija kirjoitti:
Jo 80-luvulla minun nuoruudessa oli huumeiden käyttäjiä. Pikkukaupungissa tunsimme heidät ja liikkuivat samoissa porukoissakin.
Voitte haukkua minua, mutta silti en osannut suhtautua heihin, että heillä on sairaus ja he ovat uhreja ja heitä pitäisi ymmärtää.
Ei näitä tekijöitä kenenkään tarviikaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni olla heistä enää hengissäEi näitä tekijöitä kenenkään tarviikaan ymmärtää.
Ihan samalla tavalla ne uhrit ovat huumeiden käyttäjiä. Selvittelevät velkojaan vähän kovemmilla otteilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu ei ole mikään pikku kylä
Vierailija kirjoitti:
Samansuuntainen kokemus. Minä en jaksa sitä, että kaikki on nykyään sairautta ja sen kautta säälittävää ja ihminen on vain passiivinen uhriparka.
Tämän tapauksen tekee erityisen vastenmieliseksi nuoren, pienikokoisen tytön kidutus, isojen ihmisten toimesta., muutaman setelin tähden. Silti tämä ei ole mikään uusi tapaus.
Omat lapseni pelkäsivät entistä naapuria ja hänen seurueitaan. Huumevelkojen takia mieheltä oli leikattu sormi irti. Lopulta kuoli yliannostukseen omassa sängyssään, yksinään ollessaan.
Pienen velkasumman takia paloiteltiin yksi nisti, siinäkin monta tekijää.
Tuohon elämäntapaan kun lähtee mukaan, ei siitä mitään hyvää ihmiselle seuraa. Toivottavasti tästä Adeliinan tapauksesta lähtisi liikkeelle huumeista kiinnostuneelle nuorelle ajatus, ettei se ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni olla heistä enää hengissäEi näitä tekijöitä kenenkään tarviikaan ymmärtää.
Ihan samalla tavalla ne uhrit ovat huumeiden käyttäjiä. Selvittelevät velkojaan vähän kovemmilla otteilla
Tämän ketjun otsikko jo kertoo ettei tässä ruodita kenenkään huumeidenkäyttöä vaan hieman vakavampaa asiaa, vähän tarkkaavaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Luuseri
Kiitos ilmottautumisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niissä 80- luvun porukoissa oli mukana myös nuoria tyttöjä. Ja olivat ihan samalla tavalla röyhkeitä.
Minä en halunnut koskaan mitään käyttää ja kyllä minua ivattiin sen takia ja minulle naureskeltiin.
Muutin pois parikymppisenä, mutta tutuilta kuullut huhuja muutaman kohtalosta.
Niin kauan kun on laittomia päihteitä ovat ne rikollisjengien pääsääntöinen tulonlähde ja väkivallan juurisyy. Kieltolakia puolustavilla on verta käsissään.
Päihdemarkkinoista ne siellä Ruotsissakin taistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni olla heistä enää hengissäSamansuuntainen kokemus. Minä en jaksa sitä, että kaikki on nykyään sairautta ja sen kautta säälittävää ja ihminen on vain passiivinen uhriparka.
Tämän tapauksen tekee erityisen vastenmieliseksi nuoren, pienikokoisen tytön kidutus, isojen ihmisten toimesta., muutaman setelin tähden. Silti tämä ei ole mikään uusi tapaus.
Omat lapseni pelkäsivät entistä naapuria ja hänen seurueitaan. Huumevelkojen takia mieheltä oli leikattu sormi irti. Lopulta kuoli yliannostukseen omassa sängyssään, yksinään ollessaan.
Pienen velkasumman takia paloiteltiin yksi nisti, siinäkin monta tekijää.
Tuohon elämäntapaan kun lähtee mukaan, ei siitä mitään hyvää ihmiselle seuraa. Toivottavasti tästä Adeliinan tapauksesta lähtisi liikkeelle huumeista kiinnostuneelle nuorelle ajatus, ettei se ole sen arvoista.
Pienikokoisen naisen. Tämä 14-vuotiaasta kovia huumeita käyttänyt narkki oli ihan aikuinen, ei mikään lapsi.
Olisiko toiminta sinusta ihan ok, jos kuollut narkki olisi ollut painava? Niin omituinen rinnastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu ei ole Lappia, vaan Pohjois-Pohjanmaata.
Vierailija kirjoitti:
Teki vääriä valintoja, alkoi käyttämään huumeita ja tuttavapiiri oli huumehörhöjä.
Luin jutun jossa äiti kertoi pyrkimyksistään auttaa tytärtään oli huostaanttoja yms. Tyttö karkasi katkaisuhoidosta, karkaamisesta ei infottu äitiä joka luuli hänen edelleen olevan siellä ja tyttö makasikin kuolleena kiduttajiensa kämpässä.
Tästä pitää oppia muiden niin nuorten kuin heidän vanhempiensakin ettei vastaavaa tapahtuisi enää uudelleen.
Huumeet on nykyajan syöpä.
Muistan nuoruudestani ajan jolloin elettiin siinä uskossa että huumeet ovat vain suuren maailman ongelmat ja niitä ei tulisi Suomeen etenkään pikkupaikkakunnille. Näin ajateltiin vielä 80-luvulla. Kotipaikkakunnallani oli pari nuorta (rikkaista perheistä) jotka tiedettiin huumeiden käyttäjiksi.
Huumeita alettiin tuoda Suomeen silloin kun rajat Viroon aukesivat. Huumerikollisuus räjähti kasvuun silloin ja sillä tiellä ollaan. Tästä varoitteli viranomaiset, mutta poliitikkoja ei globalismi -kiimassaan kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki vääriä valintoja, alkoi käyttämään huumeita ja tuttavapiiri oli huumehörhöjä.
Luin jutun jossa äiti kertoi pyrkimyksistään auttaa tytärtään oli huostaanttoja yms. Tyttö karkasi katkaisuhoidosta, karkaamisesta ei infottu äitiä joka luuli hänen edelleen olevan siellä ja tyttö makasikin kuolleena kiduttajiensa kämpässä.
Tästä pitää oppia muiden niin nuorten kuin heidän vanhempiensakin ettei vastaavaa tapahtuisi enää uudelleen.
Huumeet on nykyajan syöpä.
Muistan nuoruudestani ajan jolloin elettiin siinä uskossa että huumeet ovat vain suuren maailman ongelmat ja niitä ei tulisi Suomeen etenkään pikkupaikkakunnille. Näin ajateltiin vielä 80-luvulla. Kotipaikkakunnallani oli pari nuorta (rikkaista perheistä) jotka tiedettiin huumeiden käyttäjiksi.
Huumeita alettiin tuoda Suomeen silloin kun rajat Viroon aukesivat. Huumerikollisuus räjähti kasvuun silloin ja sillä tiellä ollaan. Tästä varoitteli viranomaiset, mutta poliitikkoja ei globalismi -kiimassaan kiinnostanut.
Historiaa tietämätön ilmoitti olemassaolostaan lol.
Googlaa huume suomen historia ja opi se että huumeita ei ollut sanana olemassakaan ennen kuin vasta viimeiset 50 vuotta. Ennen tätä heroiinia määrättiin yskään ihan lapsille. Suomi olisi hävinnyt hiihtämiset ja muut talvisodan asiat ilman pervitiiniä. Suomi sai YK:ltä noottia siitä että täällä käytettiin LAILLISESTI paljon heroiinia ja kokaiinia lääkkeeksi. Vähän joka vaivaan. Dokkarissa Miss Suomi kertoo kuinka piti olla edustuskunnossa ja säteilevän virkeää keskusteluseuraa ja lääkäri määräsi amfetamiinia. Siitä muuten johtuu suomalaisten kova kahvin eli kofeiinin himo, kofeiinikin on dopamiinia nostattavaa tavaraa. Eli ei ole mitkään virolaisten rajat syynä vaan ihan yhteiskunnan säännöt ja niiden muuttumiset. Kohta punainen liha kielletään ihmisiltä samaan tapaan ja sitten on punaisen lihan pimeät markkinat. Kielloillahan saadaan hyviä tuloksia aikaan eikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa miten paljon keskitytään uhrin mollaamiseen, mitä hän teki "väärin".
Kaikki nämä kymmenet sivut pitäisi keskittyä siihen, että mikä sai nuo aikuiset ihmiset tappamaan? Kiduttamaan?
Mikä heidän päässä on mennyt vinksalleen? Mikseivät HE ole valinneet elämässään toisin?
Miten varmistetaan, että tälkaiset persoonallisuushäiriöiset hullut saadaan telkien taa?
Millä kaikilla tavoilla voimme repiä heidän lapsuutensa, kasvatuksensa ja valintansa julkisella keskustelupalstalla?
Ovatko he laihoja vai läskejä ja minkä takia?Julmia ihmishirviöitä, toivottavasti tekonsa ei jätä heitä ikinä rauhaan. Toivon paljon painajaisia tukehtumisentunteella ja tytön ruumiin näkemisellä tai jos on niin nuppi jo pilalla ettei omatunto soimaa, niin edes karman toimivan.
Tällaisissa tapauksissa toivon, että täällä olisi kuol emanrangaistus käytössä. Tai edes jenkkityyliin elinkautinen 1000 vuotta. Nuo pipipäät eivät koskaan tule kuntoutumaan yhteiskuntakelpoisiksi. Ihan ajan ja rahan haaskausta yrittää moisia kuntouttaa. Muutaman vuoden lusittuaan, jatkavat samoja touhuja. Linnassa on helppo pitää päihteilyt ja suhteet kunnossa.
Onneksi Suomi ei ole mikään Teksas, eikä meillä ole käytössä täysin epäinhimillistä kuolemanrangaistusta. Eihän sivistyneessä oikeusvaltiossa voida keneltäkään riistää henkeä, toisen ihmisen fyysistä koskemattomuutta ei saa loukata missään tilanteissa. Ketään ei voida myöskään tuomita vankeuteen loppu iäkseen, se olisi aivan keski aikaista, mitä tapahtuu lähinnä joissain kolmannen maailman maissa ja USA:ssa. Jokaiselle on annettava uusi mahdollisuus palata rehabilitoituneena , ja kuntoutuneena takaisin yhteiskuntaan.
Ja niille taantumuksellisten epä demokratioiden (kuten USA) julmilla rangaistuksilla hekumoiville populisteille, jotka aina sanovat että tuollaiset ihmiset syyllistyvät kuitenkin myöhemmin uudestaan vastaaviin raskaisiin rikoksiin, tiedoksi - ei hätää. Heidät voidaan sitten jälleen tuomita uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitte??
Lappi on siitä aikapaljon ylöspäin, ja Oulu on sieltä katottuna ihan samaa etelän vetelikköjen tannerta kuin joku hesakin.
Kivilompolo-Kurkkio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitte??
Lappi on siitä aikapaljon ylöspäin, ja Oulu on sieltä katottuna ihan samaa etelän vetelikköjen tannerta kuin joku hesakin.
Jos ei nyt riideltäisi tuosta aiheestä juuri tässä ketjussa. Kyse nuoren naisen murhasta...
Niin no harmi juttu mutta mitä alkoi käyttää huumeita :D Olisi edes maksanut ne.