Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ TEIT ÄITIYSLOMALLA??

Vierailija
27.12.2006 |

Mä ihmettelen äitejä jotka vaan istuu kotona tylsistymässä. Itse olin paljon menossa, vauvan kanssa siis tietenkin. Äitiysjoogassa, keskustan kahviloissa, ulkona vaunulenkeillä, taidenäyttelyissä, vauvakinossakin lähes joka kuukausi, ystäviä tapaamassa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parasta oli vain nauttia ihan perusarjesta. oli muuten elämäni parasta aikaa - toivottavasti lapset saivat hyvän startin elämäänsä.

Vierailija
22/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainokainen huusi täyttä parkua puoli vuotta ja heräili 5-20 kertaa joka yö vuoden ajan.

Ei kuulkaa kauheesti tullut mieleen että istunpa tässä kotona tylsistymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeana koettua vanhemmuuttako?

Vierailija
24/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. juu ja tosiaankin jumiuduin kotiin . Mutyta EN usko , että vauvani on kärsinyt erpäsosiaalisuudesta.

Vierailija
25/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitähän noi " vaativat" vauvat oikeastaan on?

Vaikeana koettua vanhemmuuttako? "

Kaikki vauvat ei " vain" nuku ja syö vauva-aikana! Meidän esikoinen oli todella virkeä tapaus heti sairaalasta kotiin päästyä. Hän nukkui vain vartin torkkuja sylissä syönnin jälkeen. Ja öisin herättiin todella usein syömään monta kuukautta. Ei siinä ollu paljon virtaa muuhun elämään kuin vauvan hoitoon. Hän ei huolinut tuttipulloa, joten äidin oli oltava lähettyvillä. Sanoisin että esikoisemme oli aika vaativa vauva, silti tietenkin maailman ihanin vauva siinä vaiheessa. Joten turha syyllistää vanhempia jälleen kerran!

Vierailija
26/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava oli vaikeasti allerginen eikä nukkunut öisin eikä päivisin varttia pidempään. Ei siinä hirveästi ollut vaihtoehtoja kuin juuttua kotiin. ensimmäisen kanssa ei voinut, toisen kanssa ei jaksanut.

Ei ainoastaan äitien erilaisuus ratkaise. Lapset ovat heti syntymästään erilaisia.

Vierailija
27/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaativa ja itkuinen vauva. Itse sairastuin pahaan masennukseen. Siinä mun äitiysloma.

Vierailija
28/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhdestä syötöstä vauva opi pullolle, vaatii asennetta

Vierailija
29/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki oli perin tavallista, kaupassa käyntiä, kärryttelyä, surffailua netissä, siivoamista, pyykin pesua. Viikonloppuisin sitten kävimme aina jossakin vuoristossa kävelemässä päiväretkiä + teimme noin parin kuukauden välein muutaman yön reissuja hieman kaukaisempiin kohteisiin. Ai niin, ja ajoin ajokortin.

Toisen lapsen äitiyslomalla rakensimme taloa Suomessa ja hoitelin KAIKKI paperi- ja soittelutyöt, kaikki kotityöt ja tietenkin lasten hoitamiset normaaleine juttuineen.

Nyt olen sitten kolmannen (ja vikan) kerran äitiyslomalla ja nyt otan aika rennosti. Arki pyöriin normaaleita kotitöitä tehdessä, lasten hoidossa ja isompien lasten kerhokuljetuksissa jne. Paineita en ota.

Vierailija
30/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen vauvan imetyssessiot kestivät PITKÄÄN joten luin kirjakaupalla alusta asti. Sitten innostuin tekemään opinnäytteenkin :)

Vierailija
31/31 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut vuosikausia työelämässä ja saa lapsen saatuaan ihan luvallista aikaa hengähtää ja vain olla, niin mikäs sen parempaa! Säälittävää höyrytä paikasta toiseen vain siksi, ettei leimaantuisi kotona istuvaksi :). Itse olin niin nuori ja innokas, että puuhasin kaikenlaista ensimmäisellä äitiyslomalla. Nyt en enää jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan