Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen luopumaan järkyttävistä vaatteista?

Vierailija
29.09.2023 |

Mä en kestä aikuista -lähenee neljääkybää- miestä joka käyttää nahkatakkia, revittyjä farkkuja ja nukkavieruista villapuseroa. Ei!! En ole miehelle sanonut asiasta ja asutaan yhdessä mutta en kestä en siedä että aikuinen mies pukee tuollaisia päällensä ja vielä kun on komea, todella komea mies eikä mikään reikäpää. Saan hedarin kun mietinkin kuinka mies aikoo piakkoin kaivaa kaapista maailman järkyttävimmän nukkavieru villapuseron kun tää on vaan niin ihana näin syksyisin. Uh! Uh! Huomenna mies lähtee päivän työmatkalle ja aion tonkia kaapista pois hirveät rätit. Voisin aikuismaisesti puhua miehelle mutta ei se vaatteistaan luovu jotenka ei auta muu kuin toimia ja ostaa uudet ja muodikkaammat vaatteet tilalle.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin käyttäköön mitä tykkää. Voit toki koettaa puhua ympäri vaatekauppaan kerran sovittamaan sellaisia vaatteita, jotka mielestäsi sopisivat paremmin ja saisi sitten itse päättää kun peilistä näkee pitääkö siitä tyylistä vai eikö pidä. 

Mikäli oma puolisoni heittäisi luvatta yhtään mitään omistamaani pois, niin kyllä huuto nousisi. Jos heivaisi pois lempipaidat ja -takit, niin saisi lähteä nostelemaan. 

Ei mies ole sellainen, että koskaan edes suuttuessa koskisi minun tavaroihin tai vaatteisiin. Kerran heitti vitsinä aamupalapöydässä, että voihan kun voisikin joskus mennä töihin juuri kyseisissä vaatteissa, mutta minun onnekseni se ei ole mahdollista. Itsellä meinasi kahvi mennä kommentista aivan väärään kurkkuun.

Vierailija
22/61 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen järkyttynyt että joku aikuinen ihminen edes kuvittelee voivansa heittää toisen vaatteita pois ilman lupaa ja määräilevänsä mitä hänen pitää pukea päälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vanha (tai no vanheneva) rokkijäbä ja ap vain eivät ole yhteensopivia? Miehelle varmaan kyllä löytyy joku rokkimimmi kaveriksi, niin ei tarvitse asua trenditietoisen kanssa, joka heittää toisen vaatteet roskiin ja ostaa jotain "muodikasta" kuraa tilalle.

Mitä sinä nyt sekoilet?! Mieheni ei ole mikään rokkijäbä eikä osaa soittaa mitään. Ihan pukumiehestä vaan kyse, jolla omituisia vaatteita kaapissa.

Vierailija
24/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen järkyttynyt että joku aikuinen ihminen edes kuvittelee voivansa heittää toisen vaatteita pois ilman lupaa ja määräilevänsä mitä hänen pitää pukea päälleen.

Niin minäkin ja jokaisen aikuisen ihmisen tulisi ymmärtää ettei toista voi muuttaa vaan pitää hyväksyä sellaisena kuin on. Ap voi ehdottaa miehelleen uusia vaatteita, mutta pakottaa ei voi, koska muutos lähtee aina itsestä ei toisesta.

Vierailija
25/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mikäköhän on vikana nahkatakissa?

Vierailija
26/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänet kauppaan ja sovituskoppiin ja stailaa mieleiseksesi. Joko hän hyväksyy tai tyrmää. Sun on sit elettävä lopputuleman kanssa tai otettava ero.

Vierailija
27/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v mies ja pukeudun rokisti. Ei parane instapyllistelijöiden tulla valittamaan.

Vierailija
28/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v mies ja pukeudun rokisti. Ei parane instapyllistelijöiden tulla valittamaan.

Hyvä kun olet löytänyt tyylisi, mutta kun mieheni ei ole rokkari vaikka kuunteleekin välillä sellaista musiikkia. En ole instaperseilijä.

Vierailija
29/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset luulevat, että heillä olisi oikeus puuttua miehen pukeutumiseen?

Korjaan kysymyksesi:

Miksi ap luulee, että hänellä on oikeus puuttua miehen pukeutumiseen.

Etkö ihan oikeasti osaa keskustella yleistämättä?

Vierailija
30/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi näyttää yhtään "mieheltä" niin on noi rikkinäiset farkut kyllä aika turn off. Teini meininkiä. Sama ku käyttäs lippistä.

Vierailija
31/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun pariskunta alkaa seurustelemaan, mies toivoo, että nainen ei muutu. Nainen toivoo, että mies muuttuu"

Alkaa seurustella.

Vierailija
32/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin minä tein joskus nuoruudessani. Seurustelin miehen kanssa jonka pukeutumistyyli oli nolon kamala. Lähdin hänen kanssaan kaupoille ja sanoin hänelle, että voi mennä ottamaan parit oluet sillä aikaa kun kiertelen kaupoissa. Koska hän oli perso oluelle, niin otti enemmänkin kuin kaksi. Siinä vaiheessa kun hän pääsi iloiseen nousu humalaan, niin sain houkuteltua hänet vaatekauppaan ja ostamaan useamman tolkun vaatteen :) Rumimpia vanhoja viskasin salaa pois myöhemmin.

Kait tajuat, että on rikos heittää toisen ihmisen tavaroita salassa roskiin?

Ainiin. Ettehän te suomiakat näe omassa toiminnassanne mitään väärää. -.-

Ok. Tiedätkö miksi kyseinen mies on entinen? Siksi, että hän, kuten kerroinkin jo, oli perso oluelle. Hän joi liian usein siihen asti, että nousuhumala muuttui rähinähumalaksi ja silloin hän muuttui ilkeäksi ja väkivaltaiseksi. Hän repi useamman minun vaatteeni riekaleiksi, ilman, että koskaan pyysi anteeksi tai edes korvasi niitä. 

Niin, ja hän oli suomiukko. 

Vierailija
33/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta nahkatakki sopii jos se on asiallinen, ei rokkijätkätakki roikkuvilla osilla. Hankkikaa uusia paitoja ja villapaita. Farkut saa uusittua. Jos ei miellytä, ehkä eri teille? Muuten mies muumioi, hautoo ja museoi vaatekaapissa niitä seuraavat 55 vuotta. Tai laittaa päälle joka päivä.

Miehen takki on musta, kulahtanut biker tyylinen nahkatakki. Vähän isoa kokoa ja montakymmentä vuotta vanha eli ajan että muistojen patinoima. En ole kehdannut sanoa miehelle kuinka hirveä roska takki on, koska en halua pahoittaa miehen mieltä ja tosissaan haluaisin sen ja muutkin kulahtaneet rätit pois silmistäni.

Vierailija
34/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta kun tapasin mieheni, joka oli 45 v, hän pukeutui samalla lailla 80-luvun revittyihin farkkuihin ja nahkatakkiin. Näytti varmaan hänen omaan silmäänsä nuorekkaalta, mutta teki tietysti vanhan ja juntin näköiseksi. Oli jumittunut nuoruuden tyyliinsä sius.. Riitti ihan, kun kerroin, että sellaiset farkut eivät ole olleet muotia kymmeniin vuosiin ja että hölmöltä näyttävät ja näytin, millaiset farkut tekevät oikeasti nuorekkaan ja hyvän näköiseksi.

Vierailija
35/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mikäköhän on vikana nahkatakissa?

Epäilen että ap on mustis kun mies säilöö vanhoja vaatteita menneisyydestä ja käytti vaatteita exän seurassa. hahahaha.

Vierailija
36/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokisti pukeutumisessa ei ole vikaa, kunhan sen tekee nykyaikaan ja omaan ikään sopivalla tyylillä. Jos käytät 45-vuotiaana samoja vaatteita kuin käytit 25-vuotiaana, niin näytät 65-vuotiaalta, mikä ei liene tarkoituksesi.

Vierailija
37/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Sitten sinä tulet jonain päivänä kotiin ja huomaat, että mies on tehnyt vaatteillesi ihan saman ja ostanut kirppisriepuja tilalle.

Tuollainen teko on jo sadistista eikä toisen tavaroihin saa kajota.

Vierailija
38/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen jämähtää ihan yhtä lailla nuoruutensa tyyliin vaatteissa, meileissä ja hiuksissa. Hekin näyttävät paremmilta ja myös nuoremmilta, kun päivittävät tyylinsä tähän päivään. Aivan sama se on miehilläkin, turha kuvitella, että ne muinaiset vaatteet näyttäisivät hyviltä muuta kuin omassa miespeilissä.

Vierailija
39/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan naiseni luopumaan huppareiden ja housujen käytöstä? Jrkyttävää että aikuinen nainen pukeutuu kuin teinipoika.

Vierailija
40/61 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo yhtään kiinnostunut pukeutumisesta ja kulkisi 30v vanhoissa rievuissa koska inhoaa vaateostoksilla käymistä tai edes koko asian ajattelemista. Itse ratkaisin ongelman niin että aloin ostamaan miehelle aina joululahjaksi uusia, hieman saman tyylisiä vaatteita mutta päivitettynä ja istuvampana versiona. On tykännyt niistä ja vanhat rätit ovat jääneet kaapin perukoille. Kunhan et yritä miehen koko tyyliä muuttaa, silloin lahjat jää todennäköisesti käyttämättä.