Ystävän hääkutsussa luki että lapsettomat häät
Laitoin heti kutsun saatuani viestin jossa kiitin kutsusta ja että emme valitettavasti pääse osallistumaan. Johon ystävä kysyi syytä, enkö saa järjestettyä kun häihin on paljon aikaa (useampi kuukausi) johon vastasin että päätimme että emme osallistu, kun lapsetkaan eivät voi osallistua.
Kautta rantain (tuttavilta) sitten kuulin, että olen morsiammen mielestä itsekäs ja töykeä. Siis, kai sitä nyt jokainen saa itse päättää mihin osallistuu ja millä ehdoin, ihan samoin kuin hääpari saa päättää ketä kutsuu ja ketä ei? Minä henk.koht. en halua jättää pieniä lapsiani hoitoon, päästäkseni toisten häihin. Valitsen siis lapseni. Ja jos käyttäisinkin lastenhoitokortin (harvinaista että saadaan joku luotettava hoitamaan), niin mennään kyllä mieluummin miehen kanssa kaksin vaikka kylpylään kuin hääjuhliin.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jop ymmärrän täysin. Oma lapsi menee edelle ehdottomasti.
Hehän tässä ovat itsekkäitä kun eivät lapsia juhliinsa halua.
🤣
On kyllä erityisen itsekästä järjestää omista juhlistaan sellaiset kuin itse haluaa. Kyllä pitäisi vieraiden kakaroiden mukaan mennä!
Minäkin luulin että saa järjestää omista häistä sellaset kun haluaa, kunnes järjestin alkoholittomat häät sen takia etten itse juo enkä halua kännissä örveltäviä ihmisiä juhliini.
No arvatkaa kävikö tämä vieraille?No ei tietenkään, minä olin se itsekäs.
Sama asia kun tuo lasten tulon kieltäminenkin. Minä kielsin alkoholin, hän kieltää lapset. Ei ole pakko osallistua mutta porua sain minäkin tästä ja paljon.
Ei ole selvää että saisi kukin ihan itse päättää ne omat häät.
Sinä olit itsekäs. Ei häissä voi olla ilman alkoholia. Vaikka ne oli sun häät niin ihmisiä kutsutaan juhlimaan, niin miksei sitten vieraita huomioida?
Sama jos jättäis ne ilman ruokaa tms.
Eli kyllä ne juhlat on myös vieraille eikä vain morsiusparille. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jop ymmärrän täysin. Oma lapsi menee edelle ehdottomasti.
Hehän tässä ovat itsekkäitä kun eivät lapsia juhliinsa halua.
🤣
On kyllä erityisen itsekästä järjestää omista juhlistaan sellaiset kuin itse haluaa. Kyllä pitäisi vieraiden kakaroiden mukaan mennä!
Minäkin luulin että saa järjestää omista häistä sellaset kun haluaa, kunnes järjestin alkoholittomat häät sen takia etten itse juo enkä halua kännissä örveltäviä ihmisiä juhliini.
No arvatkaa kävikö tämä vieraille?No ei tietenkään, minä olin se itsekäs.
Sama asia kun tuo lasten tulon kieltäminenkin. Minä kielsin alkoholin, hän kieltää lapset. Ei ole pakko osallistua mutta porua sain minäkin tästä ja paljon.
Ei ole selvää että saisi kukin ihan itse päättää ne omat häät.Sinä olit itsekäs. Ei häissä voi olla ilman alkoholia. Vaikka ne oli sun häät niin ihmisiä kutsutaan juhlimaan, niin miksei sitten vieraita huomioida?
Sama jos jättäis ne ilman ruokaa tms.Eli kyllä ne juhlat on myös vieraille eikä vain morsiusparille. Piste.
Joku suuttuu jossei saa tuoda avecia, toinen siitä ettei saa tuoda vauvaa ja joku siitä että saa eikä kestä lapsia.
Aina joku suuttuu. Elämä on.
Jätä menemättä, pääset helpommalla joka tapauksessa.
Minusta tuo on hyvä juttu. Ja lapselliset jotka siitä kutsusta loukkaantuvat, voivat olla tulematta, hyvin yksinkertaista.
No arvatkaa kävikö tämä vieraille?
No ei tietenkään, minä olin se itsekäs.
Ei ole selvää että saisi kukin ihan itse päättää ne omat häät.