Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Enskattaret keskiviikkoon ***

26.12.2006 |

Ja tässä vielä linkki joulun juttuihin ja uusiin valokuviin:=)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9157602&p=2&tmode=1&smode…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASU-MAMMAlle ihan hurjasti voimia jaksaa inhoittavan kivun kanssa!!

Toivottavasti saat tänään erikoislääkäriltä apua! *halitus*

BEJBI on toivottavasti päässyt nyyttiä tekemään tosissaan, ettei tarvitsisi enää käydä seuraavassa yliaikaiskontrollissa.

NINCA oli mun tavoin joulun töissä. Niinhän se on, jotkut joutuu. ;)

Kaikille muille hyviä vointeja ja välipäiviä!!

Onkos millaisia vuoden vaihteen suunnitelmia?

Mä olen aattoaamun töissä ja 1.1. menen illaksi töihin myös. Että siinä se vuodenvaihde. Onneks pääsee illaksi ja yöksi kotiin katsomaan ilotulitusta omalta parvekkeelta. Näkyy mukavasti Turun kaupungin ilotulitus meidän partsille. =)

Omaan napanahkaan ei kummempaa.

Eilen maha tuntui merkillisen kireälle ja jonkin verran mahaa sattuikin. Luulen että joulupäiväinen pitkä työvuoro ja vähäinen lepo ja myöskin tapaninpäivän meno ja melske taisivat vähän rasittaa. En nyt usko että se mitään supistamista sentään oli, herra siitä varjelkoon! Mutta oli vaan masuasukki ehkä vähän mörtsi siitä ettei äiti ymmärtänyt levätä riittävästi joulun pyhinä.

Mutta nyt kyllä masu on ennallaan, ei mitään ongelmia enää. Vointi hyvä, mutta merkillinen yökkiminen on alkanut kiusata jo pitkin päivääkin, ei enää vain iltaisin. *huoh*

Huomenna on reissu Vaasaan, se kaverin vauva haudataan huomenna ja sinne on sitten meno. Raskas päivä tiedossa, mutta onneksi mennään ja tullaan junalla, niin saa siellä huilailla.

Vointeja kaikille!!

Jushka ja Naksu, 12+6

Vierailija
22/23 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis päästy vielä tosi toimiin.. Mutta sen verran on viikossa tapahtunut, että kaulaa on enää n.0,5cm ja kohdunsuu reilusti sormelle auki.. :D

Perjantaina uudestaan taas jos ei tule itse aikaisemmin. Nyt ei saatu painoarviota ollenkaan. Mutta lapsivettä on edelleen normaalisti, vaikka yöllä/aamulla mielestäni sitä ihan vähän tuli.

Katsotaan perjantaina uudestaan. :D

Masu-mammalla, toivottavasti syy kipuhin löytyy ja myös parannus!!

Lääkärin jälkeen käytiin kyselemässä pyykkikoneista tarjouksia, ja samalla alkoi kauheat alaselkä kivut. Ei ole hyvä istua eikä maatakaan.. Pakko yrittää kestää..

bejpi ja öttiäinen edelleen 41+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli kans esimaitoa jostain rv20 alkaen. Päivisin ei tullut juurikaan, mutta öisin oli lakanat märkinä joten liivinsuojien kanssa jouduin nukkumaan loppuun saakka. Toivottavasti ennakoi sullakin hyvää maidon riittävyyttä sitten vauvalle (nimim. nykyinen suihkutissi ;)

Bejpi ei sitten vieläkään päässyt tositoimiin.. No toivotaan että synnytys käynnistyy pian itsestään, onhan tuo k.suun tilannekin jo aikas hyvä!

Jännät paikat että meneekö ensi vuoden puolelle, mutta tuskinpa, toivotaan ainakin niin :)

Mukavia vuoden viimeisiä päiviä kaikille!

Viipero & Aleksi 7vkoa (eilen sai poika nimen :)