Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosipalkka yli 70000€, mitä teet työksesi?

Vierailija
28.09.2023 |

Ei sijoituksia eikä pääomatuottoja mukaan, vain työnimike kiinnostaa. Ja vain siksi, että tavoittelen itse tuollaista.

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omly Fans sisältöjä.

Vierailija
162/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harvinainen ammatti. Olen tavallaan vakitöissä, mutta kuitenkin toiminimiyrittäjä, joka saa keikkapalkkion. Meitä on koko Suomessa vain kolme, yksi Helsingissä, yksi (minä) Jyväskylässä ja yksi Oulussa. Kysyntä on tasaista ja kukin hoitaa pääosin oman alueensa ihan käytännön syistä, vaikka ei meillä mitään sovittuja reviirejä ole.

Olen käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Homma toimii niin, että kun vankilassa tai muussa suljetussa laitoksessa joku kuolee, niin hänet tavallisimmin kuljetetaan lähimmälle patologian laitokselle ruumiinavaukseen. Eikä sitä kuljetusta missään muovisäkissä tehdä, vaan ihan kunnon ruumisarkussa.

Arkut ovat kalliita, joten ei niitä pois heitetä, vaan arkku kärrätään takaisin laitokseen odottamaan seuraavaa vainajaa. Ja jos se matkalla kolhiintuu, särkyy tai menee muuten nuhjuiseksi, niin minä tai jompikumpi kollegani sen korjaa.

Tuloja tästä hommasta tulee keskimäärin noin 6500,- euroa kuukaudessa, eli ylitän niukasti tuon 70 000,- euron vuosirajan. Sinänsä työ on aika helppoa, eivätkä työpäivät ole pitkiä, mutta tässä on päivystysvelvollisuus, joka käy välillä rasittamaan. Käytännössä pitää olla koko ajan lähtövalmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen digitaalinen yrittäjä. Koska toimintani on pääosin verkossa, minun ei tarvitse maksaa vuokraa liiketiloista, mikä säästää merkittävästi kustannuksissa. Lisäksi kykenen luomaan passiivista tuloa myymällä samaa digitaalista tuotetta uudelleen ja uudelleen. 

Vierailija
164/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on harvinainen ammatti. Olen tavallaan vakitöissä, mutta kuitenkin toiminimiyrittäjä, joka saa keikkapalkkion. Meitä on koko Suomessa vain kolme, yksi Helsingissä, yksi (minä) Jyväskylässä ja yksi Oulussa. Kysyntä on tasaista ja kukin hoitaa pääosin oman alueensa ihan käytännön syistä, vaikka ei meillä mitään sovittuja reviirejä ole.

Olen käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Homma toimii niin, että kun vankilassa tai muussa suljetussa laitoksessa joku kuolee, niin hänet tavallisimmin kuljetetaan lähimmälle patologian laitokselle ruumiinavaukseen. Eikä sitä kuljetusta missään muovisäkissä tehdä, vaan ihan kunnon ruumisarkussa.

Arkut ovat kalliita, joten ei niitä pois heitetä, vaan arkku kärrätään takaisin laitokseen odottamaan seuraavaa vainajaa. Ja jos se matkalla kolhiintuu, särkyy tai menee muuten nuhjuiseksi, niin minä tai jompikumpi kollegani sen korjaa.

Tuloja tästä hommasta tulee keskimäärin noi

Tuo kuulostaa jännittävältä. Montako keikkaa sinulla on vuodessa ja paljonko niistä maksetaan.

Vierailija
165/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen toimipisteemme päällikkö suuremmasta organisaatiosta ja alaisia 7kpl.

Vierailija
166/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden sopimushinta on 297,- euroa/korjaus. Lisäksi maksetaan matkakorvaus, joka on pienempi kuin kilometriraha, mutta kattaa kuitenkin bensakulut ja hiukan auton muitakin kuluja. Keikkoja tulee noin 240/vuosi.

Vierailija
167/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteomistaja it-alalla

Vierailija
168/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatupäällikkö, uran ehtoo puolella

Vierailija
169/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikön päällikkö it-alalla, koulutus yo

Vierailija
170/194 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloja tästä hommasta tulee keskimäärin noi

Täh, kyllä täällä Uudellamaalla kuljetukset tehdään paareilla ja muovikääreissä laitosten välillä. Missä ihmeessä näihin arkkuja käytetään?

Vierailija
171/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatupäällikkö yksityiswllä sektorilla. Asiantuntijatyötä, ei alaisia. Bonareiden kanssa keskimäärin 70 000€/vuosi. 

Vierailija
172/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-ala, kehittämispäälliikö.

Vierailija
173/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää yövuoroa tekevä lähihoitaja 

Vierailija
174/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörinä raksalla, alan työkokemusta 18 vuotta.

Alaisia 5-10kpl, johtamieni keikkojen arvo  yhteensä noin 2-6 miljoonaa euroa/ vuosi.

Toistaiseksi olen vielä palkkakuopassa, seuraava steppi vuoteen 2026 mennessa on sitten palkkaluokassa 80-100ke/v

Vierailija
175/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että jos yrittäjänä laskutat 70 tonnia, se on aivan eri asia kuin jos työntekijänä tienaat bruttona 70 tonnia.

Sanni16kerava 

Vierailija
176/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessinhoitaja 25v kokemus 

Vierailija
177/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaan ja toimin sovellusarkkitehtinä

Vierailija
178/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan pääse tuohon 7 kymppiin, mutta 65 t irtoaa ihan järjestelmäkehityshommissa. Työskentelyorganisaatio on kansainvälinen joten englanti on työkieli.

Vierailija
179/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan duunari, teen vuorotyötä ja oman alani on sellainen, mitä ei opita koulunpenkillä. En tee ylitöitä. Noin 40%  vuosiansiosta on lisiä joita tulee kun tekee vuoroa.

Vierailija
180/194 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkäri

Ehkä joku alansa huippuyrittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi