Vuosipalkka yli 70000€, mitä teet työksesi?
Ei sijoituksia eikä pääomatuottoja mukaan, vain työnimike kiinnostaa. Ja vain siksi, että tavoittelen itse tuollaista.
Kommentit (194)
Key account manager (asiakasvastaava) suuressa teknologiayrityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Taloushommia suuressa yrityksessä. Palkka reilut 80 000 euroa vuodessa, töitä teen 25 tuntia viikossa, muu aika menee etätöissä
Luulin, että etätyötkin ovat töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyt ketju tämä :) Ja todistaa sen, että päästäkseen hyville ansioille on syytä kouluttautua. Toki poikkeuksiakin on.
Minä istu itäkahvila vaimo kotona 8lapsen kansa, olen kyllä käynu yliopisto ja tohtoriolen. Jou.
titteli on chief development manager. Eli koordinoin eri kehityshankkeita eri maissa ja varmistan tiedonvaihtoa eri maiden kehitysprojektien välillä, jottei samaan ongelmaan keksitä kahta eri ratkaisua, ja että yhdessä paikassa kehitetty ratkaisu leviää eri maihin. Näin firma saa maksimaalisen hyödyn tehdyistä innovaatioista.
Ilman lomarahoja tms tuo olisi vajaa 6 000€/kk. Palkkataulukot käteen ja tutkimaan, missä tuon tienaa... ainakin kansanedustajana.
IT-konsultti. Bruttotulot n. 110k/vuosi.
N51
Vierailija kirjoitti:
Senior System Software Engineer. Peruspalkka 147k vuodessa, bonukset 80-200k.
Mikä on tämä ilmiö, että tätäkin vastausta on alapeukutettu? Onko tiedot kerrottu jotenkin väärässä muodossa vai mikä on syynä alapeukkuihin?
Olen DI it-alalla. Vuosipalkka tällä hetkellä noin 90 tuhatta.
Hankintapäällikkö. Tradenomi. Juuri ja juuri yllän tuohon kun n 20 vuotta työuraa takana.
myyntipäällikkö, bruttona 7k€ + bonus
Vierailija kirjoitti:
Lukion apulaisrehtori
Hiljaiseksi vetää nämä aina joka kerta...
Vastaan puolisoni puolesta: pelialan yrittäjä. Tänä vuonna saattaa mennä 100 tonnia rikki! Riippuu toki myynneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senior System Software Engineer. Peruspalkka 147k vuodessa, bonukset 80-200k.
Mikä on tämä ilmiö, että tätäkin vastausta on alapeukutettu? Onko tiedot kerrottu jotenkin väärässä muodossa vai mikä on syynä alapeukkuihin?
Ehkä se, että nämä ovat erittäin harvinaisia poikkeuksia alalla tai peräti täyttä puppua. Tuo palkka voisi olla isohkon firman pomotasoa tai TJ palkka. Lisäksi palkan suuruus ei selity enää
laskutuksellakaan eli tuota palkkaa tienaava ei ehdi kuukaudessa tuottamaan firmalle 100% laskutuksellakaan niin paljon voittoa, että tekijälle kannattaisi maksaa tuollaisia summia.
Ei näissä aina ole kateuskortti mukana.
Erikoislääkäri. Päivystän 0-2 vkonloppuna kuussa. Tästä normaalin viikkotuntimäärän päälle tulee n. 24h/vuoro. Jään hieman alle 100000/v.
Paljon ässiä.