Is: Wahlroos täräyttää suomalaisten tukiriippuvuudesta: Suomesta on tullut vanhainkoti
Liian harva suomalainen tekee töitä, sanoo Björn Wahlroos. Hän toivoo, että Orpon hallitus voittaa kädenväännön ay-liikkeen kanssa.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tukia saavat prkleet julkaistaisiin netissä valokuvineen ja osoitteineen niin voisi käydä katsomassa minkälaista pskajengiä elää maksamiensa verorahojen vastineeksi. Tuilla elävät ovat kyllä selllainen joukko Suomessa jotka pitäisi saada häipymään täältä jonnekin muualle.
Perlooks vol. 2?
Suomen oikeusministeriö piti puolueen ohjelmaa niin radikaalina ja demokratianvastaisena, että se piti osittain kirjoittaa uudelleen. Puolue esimerkiksi halusi etnisen rekisterin Suomessa asuvista ihmisistä, kieltää ei-perinteisen perhemallin kannattamisen ja kaikkien 1990 jälkeen kansalaisuuden saaneitten kansalaisuuden uudelleenkäsittelyn.[8]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle on oikeassa.
Tuen pitäisi olla viimesijainen , hetkellinen vaihtoehto. Nyt se on monille elämäntapa
Ja ensimmäinen kysymys on aina, että mitä tukia minun on mahdollista saada?
Ottaa päähän tuollainen tukiautomaatio, kun olen aina elättänyt itseni kotoa muuttamisen jälkeen. Jos en ole muuta löytänyt, niin olen tehnyt niitä ns. paskaduunejakin.
Niitä ei enää ole ja palkat on sellaisia että ne ei riitä kohta edes vuokraan.
Björn se palaa helvetintulessa joskus niin että lieskat tanssii.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä porukka osaa olla kateellisia. Hauska myös havaita tämä köyhien oletus, että
A) kukaan ei voi rikastua omilla ansioillaan. Aina se on ns. jotain kautta saatu. Jos ei muuta niin vaikka suhteilla.
B) kukaan ei voi rikastua ilman että valtio on siihen jotenkin osallinen.
C) kukaan ei voi rikastua käyttämättä törkeäati muita ihmisiä hyväkseen.
Kateellisten maailmankuvaan ei jotenkin mahdu ajatus, että joku ihan omalla tekemisellään ja olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, sekä vähän tuuriakin mukaansa saaden, voisi rikastua. Koska jos sellaisen myöntäisi olevan mahdollista, he ilmeisesti kokevat itse jotenkin epäonnistuneensa, kun eivät ole saavuttaneet samaa.
Menestys on pelkästään säkää.
Nallen poika Thomas on täysi pelle. Pokeriammattilainen, justihin. Helppo se on pelata kun isäpappa maksaa velat. Tuo Wahlroosin perhe on yksi vitsi, Nallen isästä alkaen. Rikastuneet meidän muiden rahoilla. Terveisin yrittäjä joka täysin eri mieltä näiden Wahlroosien ja Pentikäisten kanssa..
Tällä pellellä ei ole sanaakaan sanottavana. Mitä katsonut Nallen esiintymisiä, kyseessä ei ole kovinkaan älykäs tyyppi. Luuloa itsestään on sitäkin enemmän.
Luikki verotusta pakoon, suhmuroi sitäkin enemmän ties minne veroparatiiseihin.
Ja urputtaa kun ei rahat riitä.
Wahlroos on itsekin vanhainkodin asukas.
Siitä on jo aikaa kun heilui vasemmistoradikaalina nuorena höyrypäänä.
Nyt on paljon vanhoja pieruja.
Lähtisin mielelläni yhdysvaltoihin.