Ukkola: Sillanpää dokumentti pesee laulajaa puhtaaksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2d318d6-782c-4618-a1a9-8b0a6ef1e44d
Täsmälleen samaa mieltä!
Kommentit (827)
Vierailija kirjoitti:
En puolustele Jarin tekoja, mutta huumepäissäänhän se on nuo tehnyt. Metamfetamiinin käyttö mm. aiheuttaa impulsiivisuutta ja harkintakyvyn alenemista. Selvin päin Sillanpää tuskin olisi tehnyt noita rikoksia. Hänet on myös niistä rikoksista tuomittu asianmukaisesti.
Sillanpää on lopettanut huumeiden käytön viisi vuotta sitten. Nyt on kyse siitä, saako hän tehdä työtä, jota hän parhaiten osaa ja jota hän mieluiten tekee. Vai pitääkö hänen olla esim. työttömänä lopun ikänsä? Pitääkö hänen kärsiä tekosistaan lopun ikänsä? Missä menee raja?
Sitä mieltä kyllä olen, että aito anteeksipyyntö Sillanpäältä olisi paikallaan. Ehkä hän ei tosiaan täysin ymmärrä tekojensa vakavuutta.
Ei tuo "olin kännissä/aineissa" ole mikään selitys. Lisäksi jos et kykene hallitsemaan itseäsi aineissa niin sitä suurempi syy olisi lopettaa, ja mikäänhän ei näytä viittaavan siihen että sillanpäällä olisi halua lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolustele Jarin tekoja, mutta huumepäissäänhän se on nuo tehnyt. Metamfetamiinin käyttö mm. aiheuttaa impulsiivisuutta ja harkintakyvyn alenemista. Selvin päin Sillanpää tuskin olisi tehnyt noita rikoksia. Hänet on myös niistä rikoksista tuomittu asianmukaisesti.
Sillanpää on lopettanut huumeiden käytön viisi vuotta sitten. Nyt on kyse siitä, saako hän tehdä työtä, jota hän parhaiten osaa ja jota hän mieluiten tekee. Vai pitääkö hänen olla esim. työttömänä lopun ikänsä? Pitääkö hänen kärsiä tekosistaan lopun ikänsä? Missä menee raja?
Sitä mieltä kyllä olen, että aito anteeksipyyntö Sillanpäältä olisi paikallaan. Ehkä hän ei tosiaan täysin ymmärrä tekojensa vakavuutta.
Ei tuo "olin kännissä/aineissa" ole mikään selitys. Lisäksi jos et kykene hallitsemaan itseäsi aineissa niin sitä suurempi syy olisi lopettaa, ja mikäänhän ei näytä viittaavan siihen että sillanpäällä olisi halua lopettaa.
Hän on lopettanut huumeiden käytön VIISI vuotta sitten!
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva Sillanpäästä muuttui niin käänteentekevästi, etten usko entisten fanien enää palaavan. Voiko iskelmälaulaja tehdä uraa niin, että tekee vain musiikkia, eikä keikkaile? Vaikea yhtälö, jos pitäisi olla esillä, olematta esillä.
Tunnen monia, jotka haluavat/haluaisivat edelleen käydä Sillanpään keikoilla. Kaikki eivät ole yhtä anteeksiantamattomia ja julmia kuin keskiverto-av-mamma tai -pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.
Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.
Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle.
– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.
SAIRASTA ja joku vielä puolustaa tätä jätettä
Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?
Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?
Olen eri, mutta onhan sillä eroa onko kyseessä hierojan oma lapsi, jonkun ystävän/tuttavan lapsi tai peräti jonkinlaisen ihmiskaupan/välityksen uhriksi joutunut lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti ikinä en saata katsoa tuota dokkaria ja parempi olis jos ei tarvisi katsella tuon hirviön naamaa mainoksistakaan. Onneksi Sanna kirjoitti tämän kolumnin kun kukaan muu ei tunnu uskaltavan ottaa asiaa esille. Tuttavapiirissä yksi siltsun puolustelija ja meni kyllä mitä siitäkin mammasta maku täysin. Fy fan.
Mieti mitä tuo valtava viha, halveksunta ja välttely kertoo sinusta itsestäsi? Mitä salattavaa sulla on? Ja mitä pahuutta et itsessäsi pysty kohtaamaan?
Ukkolaa ei pysty pesemään mikään ohjelma puhtaaksi.
Hän on aivan kahju nainen.
Kertokaa miten täydellisiä ja virheettömiä te itse olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on lopettanut huumeiden käytön VIISI vuotta sitten!
Ja me kaikki uskotaan täysillä kun jartsa samalla ei halua myöntää että siinä käytössä olisi silloin ollut tai olisi nykyäänkään mitään ongelmaa. Ei tuo kuulosta sellaisen puheelta joka olisi lopettanut, sori nyt vaan. Ja olen tosiaan monta päihdeongelmaista tuntenut. Vain käyttöä jatkavat koittaa vähätellä käyttöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.
Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.
Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle.
– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.
Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?
Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?
Olen eri, mutta onhan sillä eroa onko kyseessä hierojan oma lapsi, jonkun ystävän/tuttavan lapsi tai peräti jonkinlaisen ihmiskaupan/välityksen uhriksi joutunut lapsi.
Niin että olisi jonkun lapsi, jonka kohdalla asia olisi vähemmän kamala?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten täydellisiä ja virheettömiä te itse olette?
Ainakaan en ole vahingossa tai tahallani kuvaillut puhelimeeni törkeää lasten hyväksikäyttöä yhtään mistään. Mites sinä?
Ihan järkyttävä tuo kuva Siltsusta kun tuijottaa kameraan harottavilla silmillään, on kyllä mennyt pahaan kuntoon. Muistelisin että vielä v. 2015 oli oikein komea mies
Vierailija kirjoitti:
Ukkolaa ei pysty pesemään mikään ohjelma puhtaaksi.
Hän on aivan kahju nainen.
Yllättävän paljon pedofiilejä tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva Sillanpäästä muuttui niin käänteentekevästi, etten usko entisten fanien enää palaavan. Voiko iskelmälaulaja tehdä uraa niin, että tekee vain musiikkia, eikä keikkaile? Vaikea yhtälö, jos pitäisi olla esillä, olematta esillä.
Tunnen monia, jotka haluavat/haluaisivat edelleen käydä Sillanpään keikoilla. Kaikki eivät ole yhtä anteeksiantamattomia ja julmia kuin keskiverto-av-mamma tai -pappa.
Miten kukaan pystyy antamaan anteeksi ja hyväksymään lasten seksuaalista hyväksikäyttöä?
Jarillahan oli ollut tutkijoitakin järkyttänyttä materiaalia mm. parivuotiaasta taaperosta.
Jokainen joka Jaria tukee hyväksyy tuon kaksivuotiaan ja kaikkien muidenkin lasten rais kaukset, kidutuksen, kärsimyksen ja jopa kuoleman, joita niillä videoilla tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hieroja ottaa oman lapsensa tuonne? Ja alkaa harrastaa seksiä ja käskee lapsensa ottamaan kuvia siitä?? Onko tämä jamppa lopun ikänsä telkien takana!
Taitaa olla jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että olisi jonkun lapsi, jonka kohdalla asia olisi vähemmän kamala?
Ei, vaan ihmetyttää miten ja mistä hieroja, Jari ja kumppanit on lapsia sairaisiin ja rikollisiin tekoihinsa mukaan hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Todella epämiellyttävä "dokumentti". Lähipiiri lätty kamerassa kiinni paasamassa kuinka Jari on niin ahkera ja pedantti.
Ne varmaan käyttää sanaa 'pedantti' hieman eri tarkoituksessa kuin me muut.
En voi hyväksyä jartsan touhuja, mutta en osaa häntä näin hirveästi vihatakaan kuin tällä palstalla.
Saanut jo niin paljon huomiota koko keissi että tuskin lähtee tekojaan uusimaan , luulisin
Vierailija kirjoitti:
No tuo "viaton lspsi" ei kylläkään ole mikään viaton jos kulkee jonkun miesh*oran messissä ja ottaa käskystä panokuvia. Alaikäinen toki muttei mikään lapsirukka.
Oletko pedofiili vai psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kuvannut kännykkäänsä netistä aineistoa, jossa aikuinen mies harrastaa seksiä lapsen kanssa. Puolusteli tätä sillä, että oli pöllyssä.
Kuvottavaa, tässäkin keskustelussa monissa kommenteissa puhutaan vaan huumesekoiluista mutta tämä pedoilu unohdetaan. Sanonut, ettei kadu mitään ja pyytänyt anteeksi koska joku on loukkaantunut, ei siis omia tekojaan kadu.
Huumetouhutkin sen verran vakavia kun on ajanut huumeiden vaikutuksenalaisena. Näin vaarantaen ulkopuolisten hengen ja terveyden.
Nyt sitten uhriutuu tässä "dokumentissä" muka väärinkohdeltuna. Hyi hlvetti.
-----
Ainakin aasialaiset voivat näyttää 10-vuotiailta, vaikka olisivat 18!