Ukkola: Sillanpää dokumentti pesee laulajaa puhtaaksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2d318d6-782c-4618-a1a9-8b0a6ef1e44d
Täsmälleen samaa mieltä!
Kommentit (827)
tuo ukko pittää kuurata puhki asti jos meinaa kunnollista löytää
Sillanpään ”anteeksipyyntö”: ”Pyydän kaikilta niiltä sydämeni pohjasta anteeksi, jotka oikeasti tuntevat, että ovat tulleet loukatuiksi,” Sillanpää sanoi.
Tämä on narsistinen tapa pyytää anteeksi, jos joku kokee tulleensa loukatuksi. Ei oikeasti oteta vastuuta teosta ja pahoitella sitä omaa tekoa. Pahoitellaan jonkun toisen pahastumista.
Vierailija wrote:
Sillanpää on vähän vaikeassa tilanteessa. Sen huumeidenkäytön myönsi ja se hälle voidaan myös antaa anteeksi, jos tosiaan on lopettanut.
Mutta lasten hyväksikäyttömateriaalin kuvausta ei ole myöntänyt eikä myönnä niin se nyt jäi vähän epäselväksi että onko hän sekaantunut niihin kuvioihin vai ei. Niin jos pyytää anteeksi niin myöntää samalla että jotain anteeksipyydettävää oli silläkin saralla.
Hämmentävä tilanne se hierojajuttukin, se lapsi näki seksiä ja lisäksi hänellä tarjottiin huumeita.
On se ne kuvaamiset myöntäny (Länsiväylä-lehti, maaliskuu 2023).
"– Asiaa ei voi väheksyä, mutta se on tapahtunut vain 5 tai 10 minuutin aikana, kun istuin huumepäissäni koneella ja otin kuvan striimistä (puhelimeeni)."
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sillanpää on vähän vaikeassa tilanteessa. Sen huumeidenkäytön myönsi ja se hälle voidaan myös antaa anteeksi, jos tosiaan on lopettanut.
Mutta lasten hyväksikäyttömateriaalin kuvausta ei ole myöntänyt eikä myönnä niin se nyt jäi vähän epäselväksi että onko hän sekaantunut niihin kuvioihin vai ei. Niin jos pyytää anteeksi niin myöntää samalla että jotain anteeksipyydettävää oli silläkin saralla.
Hämmentävä tilanne se hierojajuttukin, se lapsi näki seksiä ja lisäksi hänellä tarjottiin huumeita.
On se ne kuvaamiset myöntäny (Länsiväylä-lehti, maaliskuu 2023).
"– Asiaa ei voi väheksyä, mutta se on tapahtunut vain 5 tai 10 minuutin aikana, kun istuin huumepäissäni koneella ja otin kuvan striimistä (puhelimeeni)."
Oikeudessa valehteli pokkana, ettei se ollu hän vaan ehkä miesystävä tai joku kaveri. Kertoo karua kieltä artistista, kun yrittää heittää bussin alle oman kumppaninsa tai kaverinsa. Miksi tämän tyypin muitakaan sanomisia pitäis uskoa kun edes oikeudessa ei voi rehellinen.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.
Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.
Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle.
– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.
SAIRASTA ja joku vielä p
Lapsi ei ollut hierojan oma lapsi.
Eikait kukaan järkevä ihminen enää fanita Sillanpäätä?
Tulee mieleen joku sikaileva ukko, joka vain naureskelee, kun nainen (Sillanpään tapauksessa yleisö, varmaan toki naisia enimmäkseen) alkaa vähän valitella. Sitten kun alkaa tulla oikeita seuraamuksia eli esiintymisiä perutaan ja sitä myöten ihailu alkaa oikeasti kaikota ja alkaa tulla uhkauksia, että tää on nyt loppu (siis ura) niin kyllä pyydellään anteeksi "jos nyt olen jotakin loukannut". Eli jos nyt olit niin herkkä että otit jostais nokkiisi niin "sorppa nyt vaan".
Eiköhän tällä oo rahaa ihan loppuiäkseen elää hiljaiseloa. Toki sillä rahalla ei nuoria rakastajia ostella, ehkä. Mutta se ihailu, ilman sitä joutuu kyllä elämään. Muutama fani siellä värisevällä äänellä voi puolustaa idoliaan.