Ukkola: Sillanpää dokumentti pesee laulajaa puhtaaksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2d318d6-782c-4618-a1a9-8b0a6ef1e44d
Täsmälleen samaa mieltä!
Kommentit (827)
Homous ja narkomania ovat kaksi eri asiaa. Homous on ok, narkomania ei ole!
Myös Axl Smithin maine pitää pestä puhtaaksi!
Vierailija kirjoitti:
M. Penttilä on mielestäni lähempänä Siltsun tilannetta.
Miehellä on ikää ja varaa elää loppuelämänsä loistokasta elämää pois julkisuudesta. Asunutkin suurimman psan elämästä pois Suomesta. Joku muu taho pyrkii rikastumaan nyt Siltsun avulla! Kuka tai mikä?
Mielikuva Sillanpäästä muuttui niin käänteentekevästi, etten usko entisten fanien enää palaavan. Voiko iskelmälaulaja tehdä uraa niin, että tekee vain musiikkia, eikä keikkaile? Vaikea yhtälö, jos pitäisi olla esillä, olematta esillä.
Tuntuu että siltsufanit yrittää saada ihmisiä keikoille mukaan etteivät sitten yksin paista sieltä katsomosta niin selvästi kun paikalle tuskin muita ihmisiä on tulossa. Sillanpään tekemiset on sitä tasoa että vaikka olisi kuinka fani noita on oikeasti vaikea edes ymmärtää ja hyväksyminen on mahdotonta. Se että itse lappasi omaa rahaa tähän sirkukseen on täysin pois suljettua.
Kuvottava tämä Sillanpää, harottavista silmistä näkee että ei tod. ole kuivilla huumeista. En tajua kuka tätä voi edes puolitosissaan puolustella.
Onpa taas homovastaisuutta tällä palstalla
Eipä kiinnosta katsoa näistä rikollisista tehtyjä dokumentteja eikä elokuvia. En oikein ymmärrä, ketä kiinnostaa.
Olen ihan shokissa, että kerrankin Ukkolan kanssa täysin samaa mieltä.
Cancelointi ei johdu huumeista. Se johtuu lapsiin kohdistuvista seksuaalirikoksista, joista kansa tuomitsee vaikka oikeuslaitos ei sitä kyennyt tekemään. Voi vain ihmetellä, miksi kukaan haluaa tätä toimintaa valkopestä. Liekö itsellä dokumentin jeesustelijoista samat intressit. Kukaan normaali ihminen ei lähde tuollaista tekijää puolustelemaan.
Siltsu vaikuttaa varsin narsistiselta. Kaikki pyörii sen ympärillä, miltä hänestä tuntuu ja mitä hänelle tapahtuu. Tai mitä yleisö ajattelee hänestä
.. Ei mieti ollenkaan rikosten uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.
Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.
Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle.
– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.
SAIRASTA ja joku vielä puolustaa tätä jätettä
Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?
Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?
Miksi hieroja ottaa oman lapsensa tuonne? Ja alkaa harrastaa seksiä ja käskee lapsensa ottamaan kuvia siitä?? Onko tämä jamppa lopun ikänsä telkien takana!
Hieroja on kuollut, joten ei tiedetä totuutta. Siltsun äiti kuoli, joten Siltsu romahti, kun oli mamman poika. Siksi käytti huumeita. Selitys löytyi.
Hyi helvetti ikinä en saata katsoa tuota dokkaria ja parempi olis jos ei tarvisi katsella tuon hirviön naamaa mainoksistakaan. Onneksi Sanna kirjoitti tämän kolumnin kun kukaan muu ei tunnu uskaltavan ottaa asiaa esille. Tuttavapiirissä yksi siltsun puolustelija ja meni kyllä mitä siitäkin mammasta maku täysin. Fy fan.
Vierailija kirjoitti:
Cancelointi ei johdu huumeista. Se johtuu lapsiin kohdistuvista seksuaalirikoksista, joista kansa tuomitsee vaikka oikeuslaitos ei sitä kyennyt tekemään. Voi vain ihmetellä, miksi kukaan haluaa tätä toimintaa valkopestä. Liekö itsellä dokumentin jeesustelijoista samat intressit. Kukaan normaali ihminen ei lähde tuollaista tekijää puolustelemaan.
Tämä. Jäätävää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä mitään temppua, millä tämä Siltsu minun silmissä pääsisi takaisin ihmisten kirjoihin. Tehköön dokumentteja, en katso enkä lue. Nämä asiat mitä on tullut tietoon on ihan riittävästi siihen, että hän ei ole enää vakavasti otettava ihminen. On rajoja, joita ihmisen ei pidä ylittää. Ikinä.
Täysin samaa mieltä. En todellakaan käytä aikaani dokkarin katsomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oma mielikuvani Sillanpäästä muuttui jo huumeidenkäytön myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.
Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.
Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle.
– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.
SAIRASTA ja joku vielä puolustaa tätä jätettä
Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?
Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?
Miksi hieroja ottaa oman lapsensa tuonne? Ja alkaa harrastaa seksiä ja käskee lapsensa ottamaan kuvia siitä?? Onko tämä jamppa lopun ikänsä telkien takana!
Hieroja on kuollut, joten ei tiedetä totuutta. Siltsun äiti kuoli, joten Siltsu romahti, kun oli mamman poika. Siksi käytti huumeita. Selitys löytyi.
Kaikkien äidit kuolee joskus, ja valtaosa selviää siitä narkoositta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hänen kohtalonsa on se, joka ilman muuta pitäisi olla myös pohjoisen kissankiduttajan ja parin muun sillanpään lisäksi pikarehabilitoidun seksirikollisen osana. Pois julkisuudesta.
Tietysti herää kysymys, onko tässä sitten sitä rasismia, jos hän on erivärisenä ainoa, jota ei kohdella silkkihansikkain.
Ei ole kyllä mitään temppua, millä tämä Siltsu minun silmissä pääsisi takaisin ihmisten kirjoihin. Tehköön dokumentteja, en katso enkä lue. Nämä asiat mitä on tullut tietoon on ihan riittävästi siihen, että hän ei ole enää vakavasti otettava ihminen. On rajoja, joita ihmisen ei pidä ylittää. Ikinä.