Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Sillanpää dokumentti pesee laulajaa puhtaaksi

Kommentit (827)

Vierailija
1/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaiset tuntuu aina jossain vaiheessa koittavan selitellä (itselleen ja sitä kautta muille) ettei se päihteidenkäyttö ole ongelma joten sitä ei tarvitse lopettaa.

Tuon sillanpään muiden touhujen lisäksi eniten ulkopuolelta huolestuttaa  se miten vähän tuota näyttää kiinnostaa tunnustaa itselleen että olisi joku päihdeongelma jolle pitäisi tehdä jotain tai lopettaa aineiden käyttö. Tuo asenne vaan takaa sen että hölmöily jatkuu. Lisäksi koska sillanpäällä ei tunnu kontrolli pelaavan muidenkaan asioiden kanssa päihdepäissään niin on riskinä että tulee tehtyä lisää hölmöjä asioita jos aineidenkäyttöä ei lopeteta.

Tämä ihan vaan uutisten perusteella kun en tiedä mitä tuo kaveri tekee yksityiselämässään. Ihan vahvalta ei kuitenkaan näytä.

Media taas nykytyyliin toimii pikemminkin kuin viestintätoimistot kuin perinteinen media jolle faktatkin vielä merkitsi jotain. Nykyäänhän nuo lähtee siitä että se tarina mitä nuo levittää saa kansalle kelvata faktan sijaan, vaikka todelliset faktat olisi ihan jotain muuta. 

Vierailija
2/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaiset homofobiat tällä kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofobiat lähinnä.

Yököttävä äijä.

Vierailija
4/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari näitä rikollisia hyysää ja valkopesee, tekee dokkareita rikollisista etc.

Vierailija
5/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen päihderiippuvainen. Kaikki on aina muiden syytä ja yritetään normalisoida päihteidenkäyttö. Hän on uhri kun hänen tekojaan ja päihteiden väärinkäyttöä ei hyväksytä. Miksi pyytää anteeksi kun hän on tässä uhri?

Vierailija
6/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari valkopesee Siltsua ja Seiska koittaa leipoa Niko Ranta-ahosta jotain unelmavävyä, joka ikävästi joutui Sofian pettämäksi.

Vierailija
7/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.

Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.

Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle. 

– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.

SAIRASTA ja joku vielä puolustaa tätä jätettä

Vierailija
8/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrataanpa vielä: Virosta Suomeen tullut 12-vuotias poika joutui keskelle syvästi traumatisoivaa kokemusta elokuussa 2017. Hän joutui tuolloin Sillanpään asunnolle virolaisen mieshierojan kanssa, jonka Sillanpää oli tilannut luokseen netistä.

Hierojamies ja Sillanpää käyttivät metamfetamiinia ja harrastivat seksiä. Jossain vaiheessa lapsi tuli huoneeseen ja otti kuvia miesten aktista Sillanpään kännykällä, pojan mukaan hierojan pyynnöstä.

Lapsi kertoi oikeudessa, että Sillanpää ja mieshieroja olivat piikittäneet huumeita itseensä ja tarjonneet huumeita myös lapselle. 

– Te voitte vihata mua, mutta mä en voi tässä istua ja teeskennellä, että mä kadun tätä asiaa. Koska mä en kadu.

Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?

Vierailija
9/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku persoonallisuushäiriö pakko olla kyseessä. Ei kukaan normaali ihminen toimi noin.

Vierailija
10/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallakin aikanaan syyteltiin tuota lasta.

Vierailija
11/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous ei tässä taida olla se ongelma. Vai väitätkö että homous tarkoittaa pedofiliaa ja huumeiden käyttöä?

Vierailija
12/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa ei kerrota kuinka tämä lapsi joutui sillanpään asunnolle? Oliko hän tuon hierojan lapsi?

Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?

Vierailija
13/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epämiellyttävä "dokumentti". Lähipiiri lätty kamerassa kiinni paasamassa kuinka Jari on niin ahkera ja pedantti.

Vierailija
14/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella irstas sika, ei voi muuta sanoa. Ihan oikein että ura meni. On tietty jengi, jonka tekemisiä ei pysty puolustelemaan millään.

Vierailija
15/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin persu-Ukkolalta hyvä juttu.

Vierailija
16/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen? Lukee tekstissä että joutuin asunnolle sen hierojan kanssa. Mitä väliä, kenen lapsi? Muuttaako se tilannetta mielestäsi?

Miksi hieroja ottaa oman lapsensa tuonne? Ja alkaa harrastaa seksiä ja käskee lapsensa ottamaan kuvia siitä?? Onko tämä jamppa lopun ikänsä telkien takana!

Vierailija
17/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuvannut kännykkäänsä netistä aineistoa, jossa aikuinen mies harrastaa seksiä lapsen kanssa. Puolusteli tätä sillä, että oli pöllyssä.

Kuvottavaa, tässäkin keskustelussa monissa kommenteissa puhutaan vaan huumesekoiluista mutta tämä pedoilu unohdetaan. Sanonut, ettei kadu mitään ja pyytänyt anteeksi koska joku on loukkaantunut, ei siis omia tekojaan kadu.

Huumetouhutkin sen verran vakavia kun on ajanut huumeiden vaikutuksenalaisena. Näin vaarantaen ulkopuolisten hengen ja terveyden.

Nyt sitten uhriutuu tässä "dokumentissä" muka väärinkohdeltuna. Hyi hlvetti.

Vierailija
18/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti 🤮🤮🤮

Vierailija
19/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tämä pelle myy jo keikoilleen lippuja 60e hintaan. Toivottavasti kukaan ei mene!:

Vierailija
20/827 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kuvannut kännykkäänsä netistä aineistoa, jossa aikuinen mies harrastaa seksiä lapsen kanssa. Puolusteli tätä sillä, että oli pöllyssä.

Kuvottavaa, tässäkin keskustelussa monissa kommenteissa puhutaan vaan huumesekoiluista mutta tämä pedoilu unohdetaan. Sanonut, ettei kadu mitään ja pyytänyt anteeksi koska joku on loukkaantunut, ei siis omia tekojaan kadu.

Huumetouhutkin sen verran vakavia kun on ajanut huumeiden vaikutuksenalaisena. Näin vaarantaen ulkopuolisten hengen ja terveyden.

Nyt sitten uhriutuu tässä "dokumentissä" muka väärinkohdeltuna. Hyi hlvetti.

Kannattaa muistaa, ettei tuollaista materiaalia netistä katsota vahingossa vaan sitä hakea pimeästä verkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme