Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tulossa, miten ikinä jaksan...

Vierailija
27.09.2023 |

On siis 8 vuoden avioliitossa tilanne eskaloitunut sellaiseksi, että ero taitaa olla ainoa ratkaisu. Mies juo, käyttäytyy aggressiivisesti ja uhkaa tuhota mulle tärkeitä asioita, ja keksii vaikka millaisia temppuja jos näkee että mulla olo hiukan paranee. Olen nyt päättänyt että tähän tulee stoppi.

Mutta miten mä jaksan tän kaiken.. Oon 32v yksinhuoltaja sitten, olen työkyvytön ja ajokortiton (en ikinä ajanut sitä kun asuin nuorena kaupungissa ja rahat tiukilla). Meillä on avioehto, ja kaikki on miehen nimissä. Jopa mun rahoilla ostettu auto (halpa kylläkin). Koti johon olen panostanut rahaakin, eläimet (pl yksi koira on minun), kaikki muu. Kaikki pitäisi ostaa, pesukoneet, ajokortti, eikä mulla ole edes takuuvuokraan rahaa..

Vertaistukee..? Miten ootte selvinny vastaavassa tilanteessa? Mä oon ihan hajalla, en tiedä miten jaksan enää edes hengittää.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miten tuossa tilanteessa voisi joku asia mennä huonommaksi. Sinä jatkat elämääsi ja haet töitä ja teet itsestäsi oman elämäsi hallitsijan.

Kaiken maailman tukien hamuamisella olet vain muiden riippakivi. Näytä sille.

Et selvästi ymmärrä mistään mitään, työkyvytön ei voi työskennellä vaikka haluaisi. Koska on kyvytön työhön. Pakko kituuttaa loppuelämä surkealla eläkkeellä, jos ei kuntoudu. Ps. Eläke ei ole tuki.

Ap saattaisi vaikka kuntoutua tuosta miehestä irti päästyään sen verran, että voisi tehdäkin osa-aikatyötä. Eläkkeelläkin voi töitä tehdä.

Tuollainen suhde vie loputtomasti voimavaroja.

Kyllä usein niin käy. Varsinkin pitkään jatkuneena tuollainen suhde vie elämänilot. Sitten kun eroaa, alkaakin ihan uudella tavalla elämä hymyillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä