Mysimba ja laihtuminen
Aika heikosti löytyi netistä kokemuksia Mysimba-laihdutuslääkkeen käytöstä, joten kerron omani tässä. Aloitin lääkkeen käytön 7 viikkoa sitten. Syöminen väheni lääkkeen avulla heti ensimmäisestä viikosta lähtien, vaikka ensimmäinen viikko mennään neljäsosalla siitä annoksesta, johon siirrytään pikkuhiljaa. Samalla aloitin päivittäisen liikunnan. Kävin joko pitkällä lenkillä, poljin kuntopyörällä tai kävin vesijuoksemassa. Himot mättö-ruokaan hävisivät ja pystyin suunnittelemaan ruokailut järkevästi. Nyt 7 viikon jälkeen paino on tippunut 7,1 kiloa. Tälläisessä norsussa se ei ulospäin kummoisesti näy, mutta vaatteita on joutunut vaihtamaan jo pienempiin.
Kommentit (124)
Hikoilu!
Onko kokemuksia, meneekö hikoilu sivuoireena ohi? Iho on kostea koko ajan, ja kesä vasta alussa.
Suu myös kuivaa helposti.
2+2 tablettia mennyt n. kuukauden.
Hei minulle määrättiin myös Mysimbaa laihdutusta tukemaan, mutten ole sitä uskaltanut ottaa käyttöön. Ostin. FBF Body valmennuksen 5 päivän ilmaisjakson jälkeen ja olen nyt 4.5.-> alkaen saanut (7 viikon jälkeen) syömällä pääosin proteiinipitoista tuokaa 3 x vrk yms. vuorokausirytmiohjeilla pudotettua 6,1 kg. Mysimbassa hirvitti mielihyvän tuntemusten poistuminen jopa lopullisesti niin en uskalla sitä kokeillakaan.
2 viikkoa takana. Koko tämän ajan pää aivan järkyttävän kipeä, ei auta särkylääkkeet, ei mikään. Väsyttää helvetisti ja itseä nyt väsyttää jo valmiiksi. Kaikki liikunta jäänyt pois kun pää on saatanan kipeä ja kaiken mahdollisen ajan torkun pimeässä kun väsyttää ja olo on hirveä. Ruokahaluun ei mitään muutosta. Nyt pitäisi taas nostaa ja oon jo kahtena viime iltana itkenyt, koska päivät tuntuu aivan mahdottomilta suoriutua tän jäytävän pääkivun ja omituisen olon kanssa. Hermo on aivan todella kireällä pääkivun takia. Harkitsen lopettamista jo tässä vaiheessa, koska tuntuu etten tiedä miten kestän näin kamalaa oloa... Varmaan vaan lihonkin lisää, koska oon niin väsynyt ja pää niin jumalattoman kipeä että en ole jaksanut enää lenkkeillä edes käydä vaan mieluummin makaan pimeässä, ja lisääntynyt väsymys vaan päinvastoin nostaa makeanhimoa. Ajattelin aloittaessa että luvassa ois ehkä jotain pikku päänsärkyä, mutta en olettanut mitään tämmöistä... Koko päivän särkee päätä, alkaa aamulääkkeen jälkeen ja illaksi kun alkaa lievittyä pitää ottaa jo seuraava tabu...
Mulle on määrätty myös tuo sama lääke en ole vielä aloittanut, kilojen kanssa kamppailut 25v onko sivuvaikutuksia ja minkälaisia,, Manta 66