Onko turn off jos mies harrastaa ns. naisellisia asioita?
Onko turn off jos mies harrastaa ns. naisellisia asioita?
Esim. sisustaminen, design esineet, vaatteet, puutarha hommat yms.
Kommentit (64)
Mitä naisellista peruna- ja kasvimaan pidossa? Varsinkin kun aluetta on vähän enemmän. Melko raskasta touhua kun käsin kääntää lapiolla tuollaisen 20mx20 m maan, vetää kuokalla vaot jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies harrastaa tuollaisia on hän homo. Ryyppääminen,autot,naiset ja urheilu pitää kiinnostaa tosimiestä
M40
Ja sitten ihmetellään kun tuolla kombolla ei löydy naista ja ollaan yksin
Mistä päättelet, että tuo miehenä esiintyvä palstanainen olisi yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Yleensä naiset ei voi sietää, jos miehellä on ns. miesten harrastuksia (gaming, anime, metsästys, laskettelu, golf, autonlaitto jne.).
Animekin taitaa nykyään olla enemmän jo tyttöjen juttu, ainakin conien cosplay-porukasta päätellen.
On ollut Suomessa ihan aina enemmän tyttöjen juttu.
Älkää kysykö naisilta mitään. Saatte vastaukseksi vain korulauseita. Katsokaa naisten tekoja. Jäävätkö ne naisia hakkaavat jännät miehet yksin? Eivät jää.
Minun mies tykkää siivota, tiskata, pestä pyykkiä, sisustaa kotia, keräilee muumi mukeja ja aalto maljakoita, monen mielestä olisi turn off mutta minulle nuo kaikki on vaan plussaa.
En minä osaa noita aloituksessa listattuja asioita pitää juuri naisellisina harrastuksina. Ja vaikka aloittaja nypläisi pitsiä sen minkä kynsiteknikon töiltään ehtii, en pitäisi sitä mitenkään turn offina tai aloittajan maskuliinisuutta vähentävänä asiana.
On. Miehen pitää harrastaa tehokkaita autoja ja osata korjata ja laittaa niitä. Ja polttaa kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Miesten mielestä toki mutta se ei ole meidän asia jos miehet haluavat olla nii toksisia. Se on miesten oma ongelma.
Millä tavalla toksisia?
:Ddd välillä mä epäilen näiden poikien aivokapasiteettiä.
Ei puutarhahommat minusta ole mitenkään erityisen naisellisia. Onhan moni mies puutarhuri ammatiltaankin.
Sekin taas olisi vaan hyvä jos mies panostaisi pukeutumiseen eikä kulkisi rytkyissä niin kuin monet suomimiehet.
Pettää toisen miehen kanssa, ottaa botoksia huuliin, ei kerro somessa olevansa varattu, kohlii autoa, kuvittelee muiden osaavan lukea ajatuksia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Miesten mielestä toki mutta se ei ole meidän asia jos miehet haluavat olla nii toksisia. Se on miesten oma ongelma.
Millä tavalla toksisia?
Ei mies voi olla miestä kohtaan "toksinen". Laiskaa mentaaliakrobatiaa
Vierailija kirjoitti:
Älkää kysykö naisilta mitään. Saatte vastaukseksi vain korulauseita. Katsokaa naisten tekoja. Jäävätkö ne naisia hakkaavat jännät miehet yksin? Eivät jää.
Katso niiden jännämiesten naisia. Eivät ole ne naisetkaan mitään terävintä kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla toksisia?
Ei tsiisus en ala edes avaamaan tätä aihetta sulle kun oot noin vajaa selvästi.
Eräillä mies teki päätökset kun oli hyvä värisilmä ja mikä minkin kanssa kävi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla toksisia?
Ei tsiisus en ala edes avaamaan tätä aihetta sulle kun oot noin vajaa selvästi.
Rauhoitu nyt. Sulattele asiaa, mutta niin se vain on
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Yleensä naiset ei voi sietää, jos miehellä on ns. miesten harrastuksia (gaming, anime, metsästys, laskettelu, golf, autonlaitto jne.).
Mikä miesten harrastus anime tai laskettelu on XD
Turn off on mies joka ei uskalla harrastaa sitä mistä pitää. Koskee myös naisia.
Ruotsin nykyisen kuninkaan, Kalle Kustaan, isoisä, kuningas ennen Kalle Kustaata, harrasti ristipistotöitä. Siitä on videomateriaalia.
Tuohan olisi unelmien mies.