Onko turn off jos mies harrastaa ns. naisellisia asioita?
Onko turn off jos mies harrastaa ns. naisellisia asioita?
Esim. sisustaminen, design esineet, vaatteet, puutarha hommat yms.
Kommentit (64)
Mun mieheni meikkaa, käyttää pikkareita ja hametta, sokeroi jne.
Eipä noi mitenkään naisellisia harrastuksia ole mitä AP luetteli.
Ei tietenkään. Yleensä naiset ei voi sietää, jos miehellä on ns. miesten harrastuksia (gaming, anime, metsästys, laskettelu, golf, autonlaitto jne.).
Onhan noita Marko Paanasia ja Sami Tykköjä.
Ei ole nykyään. Moni äijämies tykkää ottaa kakkoiseen peggingin muodossa.
Jos mies harrastaa tuollaisia on hän homo. Ryyppääminen,autot,naiset ja urheilu pitää kiinnostaa tosimiestä
M40
Ei tietenkään. Kiva vaan, jos mies siivoaa ja pesee pyykit.
Joillekin naisille se ainoa oikea täydellinen pari.
Ei nuo ole mitenkään paheksuttavia harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies harrastaa tuollaisia on hän homo. Ryyppääminen,autot,naiset ja urheilu pitää kiinnostaa tosimiestä
M40
Totta!
M50
Mun miehellä on paljon ns. feminiinisiä harrastuksia, kuten puutarhanlaitto (ei miyään hyötykasveja vaan kukkia). Musta se on kiva juttu. En kestäisi yhtään miestä jolla olisi tarve macho-pönkittää omaa miehisyyttään. Mulla on taas naiseksi melko maskuliiniset mielenkiinnon kohteet. Kiva että ollaan omia itsejämme rennosti
Itse ompelen sitä sun tätä - välillä rässiliiviä, välillä punk-pöksyjäni, välillä jotain pieniä juttuja esim. pehmonoppa tai pallon muotoisia pikkulintu-pehmoja.
M
Vierailija kirjoitti:
M40
Ja sitten ihmetellään kun tuolla kombolla ei löydy naista ja ollaan yksin
Kyllä. Jos haluan olla (naisellisen) naisen kanssa, olen. En halua että mies on naisellinen. Hyi.
On. Toki harvassa on ne nykyajan naiset, jotka oikeasti välittäisivät miehekkäistä miehistä. Pitää osata näyttää tunteensa, itkeä, olla hellä ja mitä lie pelleilyä
Vierailija kirjoitti:
Eipä noi mitenkään naisellisia harrastuksia ole mitä AP luetteli.
Monet maailman parhaista ruuanlaittajista ovat mieskokkeja. Yleensä jos osaa laittaa ruokaa, se myös säästää rahaa päinvastoin kun loputon auton rassaaminen.
ei nuo ole mitään harrastuksia, pelkkää järjetöntä kulutusta, puutarhanhoitoa lukuunottamatta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos haluan olla (naisellisen) naisen kanssa, olen. En halua että mies on naisellinen. Hyi.
Ne yhdistelmät ovat miehekäs mies, naisellinen nainen, miesmäinen nainen tai naismainen mies. Jos heteromies on varma itsestään, niin ei se edellytä mitään jatkuvaa lihasten pullistelua ja machomeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
ei nuo ole mitään harrastuksia, pelkkää järjetöntä kulutusta, puutarhanhoitoa lukuunottamatta
Eikö sisustuminen tarkoita sitä että vähän suunnittelee ajatuksen kanssa miltä se oma asunto näyttää kuten millaiset matot, verhot, kodinkoneet ja huonekalut siellä on ja miten ne sopivat yhteen?
Ei tuo haittaa. Olis yhteisiä juttuja.