Olen tulossa Italiasta käymään Suomeen, mitä tuliaisia?
Tulen siis tapaamaan tuttavia ensi kertaa yli kymmeneen vuoteen. Mitä kannattaisi tuliaisia kannattaisi tuoda? Kahdeksalle tyypille/perheelle jotakin. Suomihan on niin vauras ja ihmisillä paljon tavaraa, niin mitä sitä oikein keksisi? Mutta toisaalta eikösiellä ole kauhean kallista, kun kaikki on niin rikkaita? Pitäisi myös mahtua yhteen matkalaukkuun, mulla on kolme laukkua menossa ruumaan, yhden voin varata tuliaisille, kun yhdessä on vaatteet ja kolmannessa kengät?
Kommentit (57)
Tuo pistaasipähkinöitä. Tai pinjansiemeniä.
Fascismia kaksi tuohivirsullista, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä aloitus 😤
Eikun just ihana Italian tuljaiset 😀🥰
Rintakarvoja, ku mulla ei kasva sellaset vieläkään.
mussolinin. Eräät hallituksen ministerit haluaisivat keskustella hänen kanssaan, otaksun.
Amarettikeksejä toisin. Aprikoosin kivistä valmistettuja sellaisia.
Ai että ........ihanaa italiasta voi tuoda mitä vaan. Kenkiä, laukkuja, vaatteita, elintarvikkeita jne.
Ketkä muka Suomessa on rikkaampia kuin italiaanot? Ai niin vihervassari eliitiit tietty!
Tuo jotain italialaisia käsitöitä, oliiviöljyä, italialaista musiikkia vaikka cd- levyn muodossa. Joitakin Suomessa harvinaisia siemeniä,
Makaroonia kun siitä on nyt Suomessa välillä hyllyt tyhjinä. Niitä pistaasipähkinöitä.
Söpöjä lastenvaatteita jos lapsiperheisiin menet kyläilemään. Tai leluja.
Italialaista runoutta, se takuulla on kaunista, vaikka siitä ei ymmärtäisi sanaakaan :).
Ja mistäköhän tuot huomenna tuliaisia🤣🤣🤣🤣