Olen tulossa Italiasta käymään Suomeen, mitä tuliaisia?
Tulen siis tapaamaan tuttavia ensi kertaa yli kymmeneen vuoteen. Mitä kannattaisi tuliaisia kannattaisi tuoda? Kahdeksalle tyypille/perheelle jotakin. Suomihan on niin vauras ja ihmisillä paljon tavaraa, niin mitä sitä oikein keksisi? Mutta toisaalta eikösiellä ole kauhean kallista, kun kaikki on niin rikkaita? Pitäisi myös mahtua yhteen matkalaukkuun, mulla on kolme laukkua menossa ruumaan, yhden voin varata tuliaisille, kun yhdessä on vaatteet ja kolmannessa kengät?
Kommentit (57)
Korkealaatuisia kenkiä, vaatteita ja kankaita.
Tuo lista niitä rahanrei istä Ja osoitteet minne meidän rahat uppos?
Olisin onnesta soikea, jos saisin Asiago-juustoa ja Ramazzotti Amaroa. Tämä jälkimmäinen on ihan täydellinen "jälkkärijuoma" jäillä.
Se on totta, että kaikilla on tavaraa aika paljon. En oikein koskaan ole myöskään ymmärtänyt tuliaisiksi tuotavia matkamuistoja. Itselleni yleensä ostan jonkun sellaisen, mutta ei siinä ole mitään pointtia, jos joku muu tuo. Sinuna toisin jotain italialaista syötävää tai/ja juotavaa.
Tuo mulle Colosseum, olen aina halunnut sellaisen.
parempi, että pysyt siellä. täällä on lakkoja nyt paljon ja asiat voivat olla hankalasti saatavilla, kutenjulkinenn liikenne, palvelut ja ehkä taksitkin
Parmesania ja limoncelloa, kiitos!
Voi kun olisit ystäväni! Kannattaa kysäistä niiltä, joille olet tuliaisia tuomassa.
Haribon lakurullia. Niitä ei löydy suomesta mistään ja Italiassa niitä roikkuu joka kaupassa.
Mitäköhän keksit huomiseksi????
Jään odottelemaan..
.
Minulle Lavazza Sperlari-karkkeja, kiitos!
Tuo ananasta ja homejuustoa pizzan tekoa varten.