Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis apua... (haluttaa liikaa)

Vierailija
26.09.2023 |

Siinähän se ongelmani. Ikää 48 ja viimeiset kolme päivää panettanut aivan liikaa. Tänään aamu alkoi oman käden avustuksella pidemmän kaavan mukaan. Siitä pari tunia myöhemmin oli pakko avata lelulaatikko. Tästä puolen tunnin päästä uusi panetus. Ei jaksaisi enää, mutta olo on tosi tukala ilman. Naapurissa tehdään remonttia ja siellä ramppaa remonttimiehiä koko ajan. Ei tee hyvää kuulla miehen ääntä tässä tilassa. Lähdin sitten pakoon kellariin, koska siellä ei ole koskana ketään, niin eikös sinne tullut sitten naapurin rmeontin vuoksi kaksi sähkömiestä. Lukittauduin sitten kerhohuoneeseen puoleksi tunniksi, että olo paranisi ja kas kun olin palaamassa kotiin, niin rappuun oli kantamassa muuttokuormaa 3 miestä. Kävelin omassa kerroksessa ja naapurin mies tuli juttelemaan. Oli pakko sanoa että nyt on vähän huono olo, että käykö että jutellaan vaikka huomenna. Voisiko miehet pitää tänään oikeasti vaikka jonkun kotiinjäämislakon, tai huomenna ettei teitä tarvi nähdä.

ei tarvi vinoilla sitten vastauksissa, oikeasti tällaisia panetuspäiviä tulee mulle pari vuodessa ja on yhtä hlvttiä. Oma ns. hätämies on nyt sitten ulkomailla, joten pitääkö tässä mennä nyt oikeasti jonnekin someen hakemaan sseuraa vai miten tän panetuksen tunteen saa pois, kun mikään ei auta. Ei se, että ei koske, ei se, että koskee.

Onko tämä yleistä kaikille naisille vai onko mulla joku aivokasvain (mustaa huumoria). kohta pitää varmaan mennä psykiatrille pyytämään ihanmitävaanlääkettä, joka tappaa seksihalut

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit vaikka tienata tuolla.

Vierailija
2/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit vaikka tienata tuolla.

no tänään ainaki olis tullu hyvät rahat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos vaikka antaisit jonkun vetää sua viikseen.

Mutta mieti nyt itsekin! 48v ja vielä pitää päästä panee kuin teini!

Vähän järkeä

Vierailija
4/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia lääkkeitä ei anneta. Parannukseksi ehdotetaan avointa suhdetta ja polyamoriaa. Suosittelen.

Vierailija
5/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän järkeä

enpä voi sille mitään, että minulla on korkea libido, sellaiseksi minut on evoluutio luonut

(en sitten tajunnut, mitä tarkoittaa viikseen vetäminen, ihan vain sivuhuomautuksena)

Vierailija
6/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia lääkkeitä ei anneta. Parannukseksi ehdotetaan avointa suhdetta ja polyamoriaa. Suosittelen.

voisi ehkä toimia minun kohdallani, kiitos, että muistutit minua tästä suhde-elämän puolesta.

Vierailija
7/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän järkeä

enpä voi sille mitään, että minulla on korkea libido, sellaiseksi minut on evoluutio luonut

(en sitten tajunnut, mitä tarkoittaa viikseen vetäminen, ihan vain sivuhuomautuksena)

70-80 luvulla kun naisilla oli vielä aah niin ihana pimppikarvoitus niin puhuttiin viikseen vetämisestä eki panemisesta .

Vierailija
8/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisi ehkä toimia minun kohdallani, kiitos, että muistutit minua tästä suhde-elämän puolesta.

Sinne sitten vaan. Munaa saat ihan varmasti.

Vierailija
9/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistähän polyamorisia voisi löytää varmimmin? tai monisuhteisia

Vierailija
10/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistähän polyamorisia voisi löytää varmimmin? tai monisuhteisia

Facebookista, discordista ja tinderistä.

Vierailija
11/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINDEEER, laita halusi kuvaukseen ja valitse "hupia vähäksi aikaa" niin ehdit saada huomiseksi vaikka kymmenen itse valitsemaasi ehdokasta luoksesi!

Ps. kokemusta on

Vierailija
12/40 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TINDEEER, laita halusi kuvaukseen ja valitse "hupia vähäksi aikaa" niin ehdit saada huomiseksi vaikka kymmenen itse valitsemaasi ehdokasta luoksesi!

Ps. kokemusta on

en oikeastaan halua yhden yön suhteita, että taidan alkaa tästä sovitella itseäni pysyvämpään monisuhteeseen, kun tun nykyisn kumppanin kanssa on jo nyt avoimet ovet ja vapaus

kiitos vinkeistä, pitää alkaa asennella sovelluksia, tinderiä en ehkä jaksa

Vierailija
13/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. kokemusta on

en oikeastaan halua yhden yön suhteita, että taidan alkaa tästä sovitella itseäni pysyvämpään monisuhteeseen, kun tun nykyisn kumppanin kanssa on jo nyt avoimet ovet ja vapaus

Onnea yritykseen. Noissa kuvioissa sattuu yleensä ja pahasti. Kannattaa katsoa terveen itsekkyyden hengessä ettei sinuun.

Vierailija
14/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu kaupan ilmoitustaululle. Siitä repäisevät sitten puhelinnumerot mukaansa ne jotka tarvitsevat

Vierailija
15/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain pari kertaa vuodessa. Mulla toi on jatkuva tilanne aina viikkoja kerrallaan. Niin että se oikeesti vaikuttaa elämään ja käytökseen. Aivan v**** paskaa tämmönen. Ois helpompi kun halut vaan kuolis pois.n35

Vierailija
16/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain pari kertaa vuodessa. Mulla toi on jatkuva tilanne aina viikkoja kerrallaan. Niin että se oikeesti vaikuttaa elämään ja käytökseen. Aivan v**** paskaa tämmönen. Ois helpompi kun halut vaan kuolis pois.n35

Et ole ainut, naisena tuo on vaan helpompaa kun seksiä saa helposti.

Vierailija
17/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on isot halut ja ne pilaavat elämän. Usein haluaisin itse kuolla pois näiden takia. Vihaan itseäni ja elämääni näiden takia.

Peetu
18/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudeltamaalta oleva 52v sinkkumies kaipaa läheisyyttä ja seksiäkin.. Savuton ja luotettava. Auto on. Kik on paparouc

P

Vierailija
19/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. kokemusta on

Tämä. Itse tilaan Tinderistä parin kuukauden välein jonkun random miehen panemaan minua.

Vierailija
20/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. kokemusta on

Onnea yritykseen. Noissa kuvioissa sattuu yleensä ja pahasti. Kannattaa katsoa terveen itsekkyyden hengessä ettei sinuun.

totta on se, että kaikki ihmiset eivät ole luotettavia ja toiset jopa vaarallisia. En usko, että se on kiinni monisuhteisuudesta tai polyamorisuudesta. Omat pahimmat kokemukseni miehistä ovat tulleet monosuhteisilta.  Sen verran monta seksuaalista häirintää olen saanut vastaanottaa etten osaisi nyt heti antaa lukumäärää, jos joku kysyisi ja kaikki (oletettavasti toki, koska kaikkien suhteisuutta en kysellyt)  monosuhteisilta. Onneksi osaan pitää kiinni omista rajoistani eikä niitä rikota ilman lupaani, tai sitten selvitellään asia virallisiakin teitä pitkin.