Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis apua... (haluttaa liikaa)

Vierailija
26.09.2023 |

Siinähän se ongelmani. Ikää 48 ja viimeiset kolme päivää panettanut aivan liikaa. Tänään aamu alkoi oman käden avustuksella pidemmän kaavan mukaan. Siitä pari tunia myöhemmin oli pakko avata lelulaatikko. Tästä puolen tunnin päästä uusi panetus. Ei jaksaisi enää, mutta olo on tosi tukala ilman. Naapurissa tehdään remonttia ja siellä ramppaa remonttimiehiä koko ajan. Ei tee hyvää kuulla miehen ääntä tässä tilassa. Lähdin sitten pakoon kellariin, koska siellä ei ole koskana ketään, niin eikös sinne tullut sitten naapurin rmeontin vuoksi kaksi sähkömiestä. Lukittauduin sitten kerhohuoneeseen puoleksi tunniksi, että olo paranisi ja kas kun olin palaamassa kotiin, niin rappuun oli kantamassa muuttokuormaa 3 miestä. Kävelin omassa kerroksessa ja naapurin mies tuli juttelemaan. Oli pakko sanoa että nyt on vähän huono olo, että käykö että jutellaan vaikka huomenna. Voisiko miehet pitää tänään oikeasti vaikka jonkun kotiinjäämislakon, tai huomenna ettei teitä tarvi nähdä.

ei tarvi vinoilla sitten vastauksissa, oikeasti tällaisia panetuspäiviä tulee mulle pari vuodessa ja on yhtä hlvttiä. Oma ns. hätämies on nyt sitten ulkomailla, joten pitääkö tässä mennä nyt oikeasti jonnekin someen hakemaan sseuraa vai miten tän panetuksen tunteen saa pois, kun mikään ei auta. Ei se, että ei koske, ei se, että koskee.

Onko tämä yleistä kaikille naisille vai onko mulla joku aivokasvain (mustaa huumoria). kohta pitää varmaan mennä psykiatrille pyytämään ihanmitävaanlääkettä, joka tappaa seksihalut

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lappu kaupan ilmoitustaululle. Siitä repäisevät sitten puhelinnumerot mukaansa ne jotka tarvitsevat

joo jos haluaisin yhden yön suhteita. Niitä varten kyllä on parempi sitten käydä vaikka yökerhossa kuin kaupan ilmoitustaululla. Ainakin täällä meidän kaupan alueella käy vähän liikaa huimausaineisia enkä nyt ihan toivoisi heiltä minkäänlaisia yhteydenottoa missään asiassa.

Vierailija
22/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain pari kertaa vuodessa. Mulla toi on jatkuva tilanne aina viikkoja kerrallaan. Niin että se oikeesti vaikuttaa elämään ja käytökseen. Aivan v**** paskaa tämmönen. Ois helpompi kun halut vaan kuolis pois.n35

Vaikkei minulla ole noin pahaa tilannetta niin jotenkin tajuan oikein hyvin tuon negatiivisenkin puolen asiassa. Ja se, että keholle ei sitten riitä oikeasti mikään muu kuin se paneminen miehen kanssa (ainakaan minulla), niin sitten kun tämä panetus iskee, niin sitä oikeasti tekisi joskus mieli ihan vain itkeä kun panettaa niin paljon. Se on joskus myös suurta tuskaa, kun paikat tykyttää eikä mikään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on isot halut ja ne pilaavat elämän. Usein haluaisin itse kuolla pois näiden takia. Vihaan itseäni ja elämääni näiden takia.

mikähän systeemi meidän halukkaiden naisten taustalla oikein on. Onko meillä enemmän hermopäätteitä alakerrassa vai suuremmat hormonivaihtelut.

Vierailija
24/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla kaikki kolot käytettävissä?

Vierailija
25/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain pari kertaa vuodessa. Mulla toi on jatkuva tilanne aina viikkoja kerrallaan. Niin että se oikeesti vaikuttaa elämään ja käytökseen. Aivan v**** paskaa tämmönen. Ois helpompi kun halut vaan kuolis pois.n35

Et ole ainut, naisena tuo on vaan helpompaa kun seksiä saa helposti.

Seksiä saa joo helposti, mutta mikä siinä on että ku tapaan jonkun, nuoria miehiä tai vanhempaa niin aina nopea räpellys ja pano ohi ennen ku kunnolla alkaakaan. Ja ku nainen valmiiks sairaan kiimainen nii on entistä turhautuneempi. Ja lelut turhia, niillä joo saa äkkiä mutta se ei oo yhtään sama asia ku seksi miehen kanssa. Otat pari orkkuu nii viiden min päästä taas hirveetä himot. Mielummin otan miehen kuka kestää jotain vaikka en sais panossa orkkuakaan.

Vierailija
26/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei minulla ole noin pahaa tilannetta niin jotenkin tajuan oikein hyvin tuon negatiivisenkin puolen asiassa. Ja se, että keholle ei sitten riitä oikeasti mikään muu kuin se paneminen miehen kanssa (ainakaan minulla), niin sitten kun tämä panetus iskee, niin sitä oikeasti tekisi joskus mieli ihan vain itkeä kun panettaa niin paljon. Se on joskus myös suurta tuskaa, kun paikat tykyttää eikä mikään auta.

Joo mulla ei lelut auta. Niillä saa helposti mutta ku se ei oo yhtään sama asia. Heti taas panettaa. Jatkuva kierre. Seksiä ei vaan mikään korvaa. Tää on niin turhauttavaa.

Vierailija
27/40 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekkin mukavaa kun on himojen ORJA.

Vierailija
28/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyl oo kivaa. Ja mun kohdalla voi tosiaan sanoo niim ku välillä himot vie mua enkä oo itseni herra. Ajaa pahimmillaan tilanteisiin mitä en ennen ees kuvitellut tekeväni. Oli ennemminkin sata pros nou noy

Vierailija
29/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

himojen orja on ihminen, joka on täysin himojensa vietävissä. Ei sellainen, joka osaa niistäkin huolimatta säilyttää edes jonkinlaisen kontrollin niihin.

Vierailija
30/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset toki voivat saada seksiä helpommin kuin miehet, mutta jos vähän ajattelet naisen maailmaa seksin suhteen, niin tilanne ei aina olekaan niin helppo. 

Vierailija
31/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia naisia olemassa... vaikea uskoa

Vierailija
32/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset toki voivat saada seksiä helpommin kuin miehet, mutta jos vähän ajattelet naisen maailmaa seksin suhteen, niin tilanne ei aina olekaan niin helppo. 

Mene tinderiin ja huomaa miten saat vuorokaudessa 2000 tykkäystä. Miehillä voi helposti mennä kuukausia ilman ainuttakaan. Ihan turha kitistä tuollaisesta.

Vierailija
33/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene tinderiin ja huomaa miten saat vuorokaudessa 2000 tykkäystä. Miehillä voi helposti mennä kuukausia ilman ainuttakaan. Ihan turha kitistä tuollaisesta.

Ai turha kitistä ku miltei joka mies kenen Kaa koittaa seksiä on ihan turhia ja huonoja jotka vois jättää välistä. Ketkä ei välitä naisen nautinnosta ja nopeasti homma vaan ohi. Jotka ei todellakaan mee jatkoon. Kotonaki saa turhan seksin ei sitä kaipaisi muualla.

Vierailija
34/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tinderiin en mee. Xussa oon ollu ja joo tykkäyksiä tulee kyllä kaiken ikäisiltä, 19-50v. Mutta ei se auta tähän loputtomaan himoon ja saamaan hyvää seksiä. Ei niillä tykkäyksillä tee mitään.

Vierailija
35/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis sinun mielestäsi o turha kitistä seksuaalisesta häirinnästä, raiskauksen läheltäpititilanteesta (luojan kiitos ei ole raiskattu), stalkkaamisesta, vainoamisesta jne? Tajuatko yhtään millaisessa maailmassa naiset joutuvat elämään ja miten se tietoisuus vaikuttaa naiseen ja miksi se on PAKKO ottaa huomioon parivalinnassa, ihan vaikka ap:nkin tapaisessa? Minä olen tinderissä, tai olin kerran ja huomasin, että tykkäyksiä ei todellakaan voi jaella, koska siellä on sairaitakin miehiä, jotka tulkitsevat ne väärin tai sitten ovat sellaisia, joiden pitäisi profiilissaan jo kirjoittaa, että ovat vaarallisia s-rikollisia, että jos et halua tietojasi minulle, niin älä tykkää.

Vierailija
36/40 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai turha kitistä ku miltei joka mies kenen Kaa koittaa seksiä on ihan turhia ja huonoja jotka vois jättää välistä. Ketkä ei välitä naisen nautinnosta ja nopeasti homma vaan ohi. Jotka ei todellakaan mee jatkoon. Kotonaki saa turhan seksin ei sitä kaipaisi muualla.

Joopa joo. Miehen pitäisi osata lukea ajatukset ja osata miellyttää juuri haluamallasi tavalla. Ei ihme ettet hyvää seksiä saa.

Peetu
37/40 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu täti

P

Vierailija
38/40 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et sitten himassa nojaa pesukoneen reunaan sen linkousvaiheessa kun sillä saa irtoamaan orkun hyvin helposti

Vierailija
39/40 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täältä apu löytyy panetukseen. Kirottu olkoon se mies joka ei kiimaista naista auta !

Mistäpäin oot ?

Terv. joppe56@yahoo.com 

Vierailija
40/40 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä niin tulen mielelläni auttamaan :)

Samsung11856@gmail.com