Mieheni on toimitusjohtaja. Miksi se ärsyttää sinua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No sä hoet kuin joku maikkarin chatin puhuva pää.
Toimitusjohtajatoimitusjohtajatoimitusjohtajajohtajatoimitustoimitus
Terv. Puhuva pää🤯🤯🤯🤯
Mieheni oli toimitusjohtaja ja hyvin ahdistunut työstään. Oli helpotus kaikille kun hän sai lähtöpassit työstään ja löysi sopivamman työn itselleen. Talouteemme tämä ei juuri vaikuttanut.
No, kun se aina vonkaa. Uskois jo, ettei kiinnosta.
T. Miehesi sihteeri
No kerropa yrityksen ja toimarin nimi, saa vähän tietoa millainen puulaaki on kyseessä
Pirusti ärsyttää, ihan sikana. Eilen ärsytti kun Mensan jäsen kyseli että ärsyttääkö - kyllä. Kaks päivää ärsyttänyt. Ja nyt vielä tämä , voi kiesus , nyt keittää ja kunnolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja huomenna ärsyttää ... ja ylihuomenna yhtäpaljon!!!!! Voi p------ että ärsyttää!!!!
Äidilläni on vihreät sukat.
Miksi se kiinnostaisi ketään?
Kysyn vaan
Hetkinen... itselläni on pöytälaatikkofirma jolla ei ole koskaan ollut niin mitään toimintaa.
Minäkin olen siis toimitusjohtaja!
Kadehditteko siis minuakin? Älkää valehdelko! Toivoisitte takuulla elämänne olevan yhtä upeaa kuin minulla.
Olen hallituksen puheenjohtaja, joka näyttää ovea surkeille toimitusjohtajille. Seuraava sisään....
Miehesi ei ärsytä, mutta on varmasti sen verran viisas ymmärtääkseen jonkin ajan kuluttua olla olematta miehesi.
Ärsyttääkö se ajatus sinua?
Tulin vaan kommentoimaan että sinä ja miehesi olette maailman yhdentekevimpiä ihmisiä.