Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen yrittäjät: Seuraavaksi on puututtava sunnuntain tuplapalkkaan

Vierailija
25.09.2023 |

Nyt kun on saatu ek:n oppipoika Petteri pääministeriksi ja kokoomuksen puudeli Purra valtiovarainministeriksi, on pää auki työntekijöiden maahanpolkemisessa.

Kommentit (902)

Vierailija
661/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niillä, jotka eivät kuulu liittoon, voidaan poistaa TES-palkat, eiköstä joo?

Yleissitovuudesta pitäisi ehdottomasti luopua. Minä työtön voisin napata paikan tarjoamalla työpanostani hieman edullisempaan hintaan kuin esim. paperiliittolainen.

Ja joku tarjoaa sitten vielä vähemmän ... pian maksatte siitä, että saatte istua sorvin edessä, mutta sitähän sinä EK:n apina et tainnut osata ajatella, ethän?

Maksaako ne muuten iltalisät trollaamisesta?

Hih hih... oletpa kiukkuinen!

Vierailija
662/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä kaiken pitäisi olla sunnuntaisin auki? Kiinni vain, kyllä ennenkin ehdittiin asioista arkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleissitovuudesta pitäisi ehdottomasti luopua. Minä työtön voisin napata paikan tarjoamalla työpanostani hieman edullisempaan hintaan kuin esim. paperiliittolainen.

Siellähän yrität yksinäsi pyörittää paperikonetta...

Ja kun rulla putoaa ja pyörii sun ylitsesi, niin ei oo ketään töissä 112:ssakaan kun on sunnuntai ;D

Vierailija
664/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku tarjoaa sitten vielä vähemmän ... pian maksatte siitä, että saatte istua sorvin edessä, mutta sitähän sinä EK:n apina et tainnut osata ajatella, ethän?

Maksaako ne muuten iltalisät trollaamisesta?

Mitähän sanoisit, jos Li ehdottaisi pääomatulojen veroprosentin nostamista. Hihihi.

Rahaahan se vain on!

Vierailija
665/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei EK:ta kiinnosta alempiarvoisten ihmisten jaksaminen. Mikael Pentikäisen kaltaiset kokkareet grillaa pihalla sunnuntaisin.

Vierailija
666/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sanoisit, jos Li ehdottaisi pääomatulojen veroprosentin nostamista. Hihihi.

Rahaahan se vain on!

Ihan suutahtamatta varmaan asiaa käsittelisin.

Vierailija
667/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei EK:ta kiinnosta alempiarvoisten ihmisten jaksaminen. Mikael Pentikäisen kaltaiset kokkareet grillaa pihalla sunnuntaisin.

Pentikäinen on keskustalainen.

Vierailija
668/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viikonloppu ja iltalisät mihinkään poistu vaikka perskokkareet kuinka onanoisi asian vuoksi.

Vierailija
669/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aika hurjaa, että Purra sanoi tänään ääneen, että voihan asioista puhua, mutta hallitusohjelma on ehdottomasti se joka määrää.

Kuka arvasi, että persut on diktaattorien mallia ajava puolue?

Purra on täysin todellisuudesta irtaantunut, kuten persut aina. Sanelupolitiikka kun ei ole demokratiaa, mutta persut ei olekaan demokratian ystäviä.

Vierailija
670/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen työntekijät: Seuraavaksi on puututtava yritysten hurjiin voittoihin

Perusta yritys äläkä öyhötä!

Vierailija
671/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken maailman rättikaupat pitää edes olla auki sunnuntaisin? Riittää, että apteekit on.

Vierailija
672/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan lisät ja sen rahoittamista varten nostetaan hintoja viikonloppuna. Jos haluat että maksetaan lisät, niin varmasti haluat maksaa sen. Eikö niin?

Vierailija
673/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli varallisuusvero sen voisi aivan hyvin palauttaa etenkin kun on butjetti alijäämää kellään ei liene mitään sitä vastaan.

Vierailija
674/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jr-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista ei enää kuulu kirkkoon ei siten käy kirkossa Sunnuntaina. Siksi Sunnuntain pyhäkorvauksille ei ole enää perustetta.

Arkipyhät voidaan pian poistaa samasta syystä.[/quote

Tosiaan näin se on;  viikonpäivät voi myös poistaa siinä tapauksessa. Sunnuntaista tulisi silloin tavallinen

päivä, jolloin kaikki kävisivät töissä. Vai luuletko, että sunnuntaityö jäisi vain joidenkin riesaksi korvauksen poistuessa.

Su - lisä voidaan poistaa, mutta silloin su- työn on koskettava kaikkia, ihan kaikkia työntekijöitä.  Viikkovapaat voi pitää muinakin päivinä.

Ikävää tietty, että perhelliset aikuiset olisivat aika harvoin yhtä aikaa vapaalla; no lastenhoito-ongelma 

poistuisi sitten myös.   

Käyt ihan silloin töissä miten sinä olet työaikasi työnantajasi kanssa sopinut. Töissä käynti ei ole velvollisuus. Se on vapaaehtoista. Jokainen valitsee itse miten elämänsä järjestää.

Vierailija
675/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän moni tuntuu olevan sellaisessa työssä, jossa voi itse sanella minä päivinä työskentelee! En minä ainakaan voi valita työpäiviä tai -vuoroja vaan on pääosin mentävä silloin, kun työnantaja määrää. Ei tulisi kuuloonkaan, että yhtäkkiä ilmottaisin, etten suostu tekemään esim. Maanantaisin töitä.

Vierailija
676/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän moni tuntuu olevan sellaisessa työssä, jossa voi itse sanella minä päivinä työskentelee! En minä ainakaan voi valita työpäiviä tai -vuoroja vaan on pääosin mentävä silloin, kun työnantaja määrää. Ei tulisi kuuloonkaan, että yhtäkkiä ilmottaisin, etten suostu tekemään esim. Maanantaisin töitä.

Vuokratyö on tuonut tullessaan kaikenlaista. Myös keikkailun.

Vierailija
677/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli varallisuusvero sen voisi aivan hyvin palauttaa etenkin kun on butjetti alijäämää kellään ei liene mitään sitä vastaan.

Köyhätkö sitä varallisuusveroa maksavat toisilleen?

Jos olet yhtään taloutta seurannut niin varmasti olet huomannut että raha pakenee kiintyvällä vauhdilla Suomesta ja yrityksiä myydään ulkomaille. Maastapoistumisvero on vielä vauhdittanut rahan poistumista.

Vierailija
678/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITES PAPERI- ja SELLUTEHTAAT??! Ajetaanko alas aina sunnuntaisin??? Vetäkää nyt jo käteen!!!

Aivan loistava idea. Kellään mitään hyviä linkkejä?

Kerropa tuo Jussi Pesoselle ja Nalle Wahlroosille!!! Loppuu sinunkin sossutukien maksaminen!! 😅😂🤣😂🏻

Vierailija
679/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen työntekijät: Seuraavaksi on puututtava yritysten hurjiin voittoihin

Ja voittojen ja osinkojen kevyeen verotukseen, jokainen yrityksestään osinkoja nostava tietää sen.

Vierailija
680/902 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla on jo nyt todella huonot lisät. Juhlapyhät vain normi sunnuntai korvauksella, ei ole kolminkertainen kuten monella muulla. Iltavuoroista ei saa lisiä heti vuoron alusta vaan vasta klo 18 jälkeen ehkä reilun euron tunnissa. Peräti reilu parikymppiä kuussa tekee. Arkiyöt myös puoli ilmaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi