Minkä ikäisenä teitä lakkasi kiinnostamasta Mäkkärin ruoka?
Minua vasta nelikymppisenä. En syönyt usein, mutta nyt en ollenkaan. Ehkä yksi burgeri kahdessa vuodessa.
Kommentit (68)
Kun kuulin pihvien tulevan Puolasta, eläinten kohtelu on siellä aika ala-arvosta.
Kun tajusin syöväni samalla rahalla itsepaistamaani naudan sisäfileetä valkosipuliperuloilla.
En ole ikinä syönyt Mäkkärin ruokaa. Hesburgerissa olen käynyt varmaan sellaiset 2-4 kertaa (viimeisin käynti 18 vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menin töihin Mäkkäriin. Vihasin työtäni niin paljon, että eipä sen jälkeen ole kiinnostanut pahemmin astua tuohon puljuun. Hyvin harvoin olen käynyt sen jälkeen Mäkissä, ainoastaan silloin jos ei mitään muuta ruokapaikkaa ole lähettyvillä.
Saavatko Mäkkärin työntekijät syödä luontaisetuna hampurilaisia? Kun olin nuorena opiskelijana kesätöissä jäätelöä valmistavassa meijerissä, siellä sai varastomiehenä syödä varsin vapaasti firman tuotteita enkä ollut suinkaan ainoa. Henkilökunnalle myytiin myös edullisempia pakkauksia kotiin asti vietäviksi.
Minäkin olen kuullut tarinoita kesän syöneistä, jotka ovat lihonnneet useita kiloja.
Menin 11vuotiaana yksin McDonaldsiin ja ostin juustohampurilaisen joka itkettää minua vielläkin paskojen työntekijöiden takia (itkin äsken).
Aukasin juustohampurilaisen ja juusto jäi kiinni sämpylään kuin halusin tutkia sitä ensimmäisen haukkaisun jälkeen koska se maistui kylmältä ja paskalta.
Olin tullut 11vuotiaana kotikaupunkiin yksin ja halusin hemmotella itseäni.
Valitin työntekijöille mutta en niin vaativasti miten olisi pitänyt, minun olisi pitänyt saada toinen juustohamppari lämpimänä.
Olen pommin varma siitä että illuminati oli tämän paskahampurilaisen takana ja kirosin omassa ajatuksessa koko illuminatin niin että he saavat viellä taatusti jokupäivä syödä heidän valmistamia paskahampurilaisia kylmänä itse
HaistakaáVittu illuminati petturit!
Muukalaisille annatte kyllä peuraanlihasta tehtyä hampparia mutta ette normaaleille kansalaisille!
HaistaVittú imperialistinen globalisaatioählämit!
Vierailija kirjoitti:
Menin 11vuotiaana yksin McDonaldsiin ja ostin juustohampurilaisen joka itkettää minua vielläkin paskojen työntekijöiden takia (itkin äsken).
Aukasin juustohampurilaisen ja juusto jäi kiinni sämpylään kuin halusin tutkia sitä ensimmäisen haukkaisun jälkeen koska se maistui kylmältä ja paskalta.
Olin tullut 11vuotiaana kotikaupunkiin yksin ja halusin hemmotella itseäni.
Valitin työntekijöille mutta en niin vaativasti miten olisi pitänyt, minun olisi pitänyt saada toinen juustohamppari lämpimänä.
Olen pommin varma siitä että illuminati oli tämän paskahampurilaisen takana ja kirosin omassa ajatuksessa koko illuminatin niin että he saavat viellä taatusti jokupäivä syödä heidän valmistamia paskahampurilaisia kylmänä itse
HaistakaáVittu illuminati petturit!
Muukalaisille annatte kyllä peuraanlihasta tehtyä hampparia mutta ette normaaleille kansalaisille!HaistaVittú imperialistinen globalisaatioählämit!
Jos ja kun juusto ei ole sulaa ja se juusto jää hampurilaisen sämpylään kiinni olematta sulaa, VIELLÄ Mc Donaldsissa paikanpäällä, niin silloin on kyllä joku realismiin pohjautuva salaliittoteoria kyseessä, illuminateista
Vapaamuurarille ei tulisi kysymykseenkään tälläistä!
I.E. De Facto!
Pitäisi tupakka-askien tapaan painattaa varoituskuvat niihin mäkkärin laatikoihin siitä mitä roskaruoka-addiktio voi pahimmillaan saada aikaan.
Malleja kehoista löytyisi sieltä 'rapakon takaa' varmasti paljon ja runsain mitoin . (kenenkään kasvoja ei tietenkään tarvitsisi olla -pelkkä kehomallikuva riittäisi. )