Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä teitä lakkasi kiinnostamasta Mäkkärin ruoka?

Vierailija
24.09.2023 |

Minua vasta nelikymppisenä. En syönyt usein, mutta nyt en ollenkaan. Ehkä yksi burgeri kahdessa vuodessa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut koskaan. Lapsuudenperheessäni suhtauduttiin negatiivisesti pikaruokaan, ja lapsuuteni aikana kävin muistaakseni kerran mäkissä. Suhtautuminen tarttui minuunkin, ja nyt liki kolmekymppisenä olen käynyt pikaruokaravintoloissa kaikkiaan varmasti alle 10 kertaa.

Vierailija
22/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana, en yhtään muista, että miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajan alettua vierotuin. Hyvä säästö, kun perheelle ostaa, kului siihen rahaa.

Olin noin 55 silloin.

Vierailija
24/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 90 vuotias erittäin varakas ns hienopieru, minä rakastin käydä hesessä, aina jos tarvi käydä asioilla enemmänkin hese oli se mihin lopetettiin, mun mies meinas alkuun kuolla häpeästä mutta sekin tykkäs lopulta, ei kuollut häpeään vaan viina vei.

Enää en käy kun nykyään siellä on niin vaikea tunnelma kun lapsiperheet käyvät katsomassa hintoja ja kääntymässä pois, edes rikas ei ole niin tyhmä että maksaa siitä sonnasta saman hinnan kun luksus pizzasta samalla katsellen nälkäisiä lapsia, kuvottava paikka nykyään mut muistot on kivat.

Vierailija
25/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 1990-luvulla, kun kaipailin kasvisahmpurilaisen perään ja vastaus oli, että ei ole eikä tule. sama vastaus taisi olla hesburgerissa

Vierailija
26/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pikaruokakaetjujen ruuat ole koskaan olleet erityisen kiinnostavia vaikka oli aika jolloin kävin ueinkin hakemassa pikaruokaa kotiin vietäväksi.

Vierailija
27/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä. Tajusi millaista höttöä se on, nälkä tunnin päästä.. Sama minkä määrän mättää. 

Vierailija
28/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun Amerikan reissun jälkeen söin ensimmäisen Mäkkärin aterian Suomessa. Ikää oli n. 19v. Olen joskus sen jälkeenkin syönyt jotain Mäkkärin tuotteita, kun olen kaupungilla ollut. Mutta ainut syy siihen on ollut se, että oli nälkä ja kiire, ja Mäkkäri on "osunut kohdalle".

Vierailija
29/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä alkanut kiinnostaa, ikää vähän alle 50 v.

Vierailija
30/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan edes  astunut sisään paikkakuntamme McDonald's ravintolaan ,tai tilannut sen tuotteita eikä ole koskaan edes tehnyt mieli niitä. 

Vierailija
31/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyn hakemassa pari hampparia.

M45

Vierailija
32/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 53v joten sitä sukupolvea että en ole (luojankiitos) koskaan tottunutkaan syömään missään hampurilaispaikassa.

Sellaista nälkää ei ole että menisin johonkin mäkkäriin tai ajaisin autokaistalle hakemaan jonkun aterian.

Viimeiseen 3 v olen syönyt Nesteen huoltsikalla 1x jonku pekonihampparin ja ranskiksrt. Ranskalaiset oli ihan hyviä mutta aterian jälkeen mahani möyrysi ja röyhtäilin vielä 6h aterian jälkee (jota ei tapahdu normaalisti koskaan ruoan jälkeen). Nyt taas muistan etten syö sitä moskaa koskaan.

Olet sairas

Vierailija
33/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä voisin käydä, jos tässä kaupungissa se olisi 😂

Vierailija
34/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus esiteininä. Ei ollut samaa hohtoa kuin lapsena. Toki välillä tulee ostettua mäkistä siinä missä muutakin pikaruokaa. Olen 43.

Vierailija
35/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea 'Amerikan lahja maailmalle'...

Vierailija
36/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pikkukaupungissamme oli vain grillikioskeja. Myöhemmin tulivat tutuksi Carrolls ja Hesburger. Mäkkärillä en ole koskaan käynyt. Viimeisin syömäni hampurilainen on ollut Burger Kingistä. Olisinkohan ollut 40 v. Tästä on jo useampi vuosi.

Vierailija
37/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kiinnostanut.

Kävin viimeksi tuollaisessa pikaruokalassa vähintään 10 vuotta sitten.

Vierailija
38/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi mäggäri sotki ranskalaisensa muusi-ranskalaisiin ja sitten alettiin vähentää ja huonontaa lisukeita ja lopuksi laatu sakkasi. Vain näkääni syön ei herkutteluun. 1-3 hampparia vuodessa. 

Vierailija
39/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on vaan parempia paikkoja nykyään, niin ei tule enää ostettua mäkkäriä. Mäkkäri oli aikoinaan se halpa paikka, mistä sai hetken himoruokaa, mutta ei se enää ole niin edullista ja kuten mainittu, on paljon enemmän ruokapaikkoja nykyään kuin esim 20v sitten.

Vierailija
40/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen syönyt. Olen nyt 48-vuotias. Ei maistu enää hyvälle. Liian rasvaista ja jotenkin ravintoköyhää höttöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän