Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kävelet 2h, tarvitsetko palautumista?

Vierailija
24.09.2023 |

Ikä ja paino?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse palatumista, helposti menee 3-4 tuntia esim sienimetsässä jossa myös kokoajan kyykitään ja tasapainotellaan ja ojentaudutetaan.

2 tunnin kävelylenkillä kävelen 20 kilometriä helposti.

Normaalipaino ja ikää 48 v

Kävelet 10km/h vauhtia?

Eikös 10km/h ole jo hölkkää? Itse kävelen todella reippaalla vauhdilla 7 km/h.

Vierailija
22/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä palautuminen edes tapahtuu?

Syömällä maissikakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihaksille, mutta jalkapohjille kyllä. Se pari tuntia kävelyä menee vielä ihan mukavasti mutta sen jälkeen alkaa jalkapohjissa tuntua.

Olen istumatyöläinen ja muutenkin istun usein, en ole tottunut seisomaan usean tunnin putkia kerrallaan.

Vierailija
24/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse palatumista, helposti menee 3-4 tuntia esim sienimetsässä jossa myös kokoajan kyykitään ja tasapainotellaan ja ojentaudutetaan.

Sun kävelyvauhti on 10 km tunnissa? Okei...  kiinnostais tietää, miten nopeasti juokset 10 km lenkkejä? 

Puoleen tuntiin menee helposti. Jos juoksisin täysillä nii varmaan 20 minuuttia

Vierailija
25/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet 10km/h vauhtia?

Taas joku mamma kävelee helposti 10 km siinä ajassa missä moni kuntoilija joutuu juoksemaan saman matkan tuohon aikaan päästäkseen :D

Olen nopea kävelijä. Vaikka olen lyhyt, 149 cm pitkä. Minulle tuo on ihan normaali kävelyvauhti kun haluan kuntoilla. Hidas kävelyvauhti ei nosta kuntoa. Olen hämmästynyt että tuota ei uskota??? Miten huonokuntoisia toiset on jos tuo vaikuttaa epäuskottavalta!? Saan myös edelleen 48 vuotiaana spagaatin harjoittelematta. Ihan normaalia joillekin.

Vierailija
26/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla taas nuo oman elämänsä sankarikävelijät... 😉

Kyllä, tarvitsen lepuutusta, plantaarifaskiitti ärtyilee.

Vierailija
27/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet 10km/h vauhtia?

Höpö höpö.

Vierailija
28/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse palautumista 2h kävelyn jälkeen. 48v, 100kg/165cm. Kävelen päivittäin enemmän.

Vierailija
29/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet 10km/h vauhtia?

Taas joku mamma kävelee helposti 10 km siinä ajassa missä moni kuntoilija joutuu juoksemaan saman matkan tuohon aikaan päästäkseen :D

Olen nopea kävelijä. Vaikka olen lyhyt, 149 cm pitkä. Minulle tuo on ihan normaali kävelyvauhti kun haluan kuntoilla. Hidas kävelyvauhti ei nosta kuntoa. Olen hämmästynyt että tuota ei uskota??? Miten huonokuntoisia toiset on jos tuo vaikuttaa epäuskottavalta!? Saan myös edelleen 48 vuotiaana spagaatin harjoittelematta. Ihan normaalia joillekin.

Voit verrata sitä vaikka Cooper-tuloksiin. Ne ovat juoksua.

Vierailija
30/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa mammojen googlettaa naisten 10 km juoksun Suomen ja maailman ennätykset ennen kuin kerrotaan omista normaaleista kävelylenkeistä :D 

Vierailija
31/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömällä maissikakkuja.

Miksi?

Vierailija
32/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjia kävelijöitä täällä, armeijan marssivauhtikin vain noin 3-5 km/h.

Mun aikaan oli se 6 km/h. Pikamarssi 5km / 30min.

Oma kävelynopeus oli joskus ~ 6 km / 45min, jääkärireppu selässä, abt. tyhjä, mut se pelkkä reppu painoi jo lähes 4kg. (keskustasta/bussiasemalta lähiöön tuo n. 6 km).

Enkä tarkoita lesoilla, nuo tuli vaan itsestään. Ja sitäpaitsi, nuoret naiset pyyhki musta ohi :)

t. m58v

Vierailija
33/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet 10km/h vauhtia?

Joo joo, kaikki uskoo että joku pygmi tikkaa töppöjaloillaan 10 km kävellen siinä ajassa missä hyväkuntoiset ihmiset juoksevat sen.

Täällä on ihan oikeasti kuntoilevia ihmisiä, joten tuollaiset kalavaleet eivät yksinkertaisesti mene läpi.

Vierailija
34/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon patikoinut rinkka selässä 5 päivässä yhteensä 95 km. Keskivauhti oli 3 km/tunnissa. Palauduin useamman päivän reissun jälkeen. Olen 55-vuotias, enkä ole koskaan ollut urheilija enkä kovakuntoinen. 

Vierailija
35/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelet 10km/h vauhtia?

Kai osallistut sitten ihan kilpailuihinkin? Tuolla ajalla nimittäin olisit aika kärjessä ihan SM-kisoissakin. Siinä mielessä kuulostaa hiukan epäuskottavalta että joku pääsee ihan normaalilla kävelyllä samaan vauhtiin.

Vierailija
36/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Sari Essayah?

Vierailija
37/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömällä maissikakkuja.

Miksi?

Ks. Anna Liljeroos -ketju.

Vierailija
38/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kävelet 10 kilometrin tuntinopeudella. Minua sanotaan nopeaksi kävelijäksi kun kävelen noin 6 km/h, suurin osa ihmisistä kävelee huomattavasti hitaammin.

Vierailija
39/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 51 ja paino noin 50, bmi 19. En tarvitse mitään palautumista vain kahden tunnin kävelystä.

Vierailija
40/106 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Sari Essayah?

Ota minut reppu selkään Essayah

Käytä mua viinakaupassa

Sun kanssa me varmasti kerätään

Oot niin hiton hyvä kävelemään

T. Jope