Maailman ihanimmat piikkipallovalot tulevat täksi jouluksi uustuotantona myyntiin <3
Ne ihanista ihanimmat! Olen kaivannut niitä siitä asti kun menivät rikki.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan kun muilla oli nuo piikkipallot, meillä oli joulukellon muotoiset valot, muuten samanlaiset. Tallessa on ja toimii, alkuperäispakkauksissaan ja varalamppuineen :)
Mulla on myös nuo samat joulukellon muotoiset valot, kierrekannallisilla polttimoilla.
Voi ei, samiksilla pilasit hänen tunteensa ainutlaatuisuudesta :(
Lapsen silmin oli ainutlaatuista, kun muilla oli piikkipallot ja itsellä joulukellot. Ole huoleti, muistoista siis kysymys vain. Ei ole pilattu mitään.
Meidän koulukavereilla ei taas kellään muulla ollut piikkipallovaloja :D
Onko joku nähnyt normimarketeissa noita vielä?
Naapurissa oli nuo joulukuusessa 70-luvulla. Ai kuinka kadehdin moista ylellisyyttä.
Meillä oli vain oikeat kynttilät pidikkeissään, ja niitä piti vahtia etteivät kallistu ja valuta talia lattialle tai sytytä koko kuusta tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa oli nuo joulukuusessa 70-luvulla. Ai kuinka kadehdin moista ylellisyyttä.
Meillä oli vain oikeat kynttilät pidikkeissään, ja niitä piti vahtia etteivät kallistu ja valuta talia lattialle tai sytytä koko kuusta tuleen.
Kyllä ne oikeat kynttilät ovat sitä aitoa ylellisyyttä :)
Mulle nuo ovat kruunut :D
Vanhemmillani oli nämä valot. Kun muutin omaan kotiin, vein valot mukanani. Ikävä kyllä valot kuumeni niin paljon, ettei uskaltanut käyttää. Heitin pois, kruunut otin kuitenkin säilöön. Ehdottomasti ostan uudet valot tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Mulle nuo ovat kruunut :D
Vanhemmillani oli nämä valot. Kun muutin omaan kotiin, vein valot mukanani. Ikävä kyllä valot kuumeni niin paljon, ettei uskaltanut käyttää. Heitin pois, kruunut otin kuitenkin säilöön. Ehdottomasti ostan uudet valot tilalle!
Minulla on myös muutamia "tähtipäitä" säilössä, mutta eivät sopineet muihin valosarjoihini. Tuo on kyllä totta, että vanhoilla valoilla oli tapana kuumua.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko piikkitähtiä?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-retrot-jouluvalot-sinullakin-o…
Ai nuo! Muistan nuo kyllä, kiitti linkistä.
OMG! Pakko saada nuo valot. Muistan vieläkin kuinka kipeää tekee astua irronneen piikkipallon päälle.
*tahtoo valot*
Mullakin ollut, totta kai kun olen -71 vuosimallia, mutta mä sanoin niitä kyllä tähdiksi. Moniväritähdiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä ihan legendaariset. Ihanat, kun laittoi lastenhuoneisiin joulua.
Kamalat! Inhoan kaikkia värillisiä jouluvaloja, ne on niin wt. Näitä näki pitkään juuri niissä huonommissa lähiöissä.
Oletteko saaneet vielä mistään? Itse en ole kaupoissa vielä törmännyt noihin.
Minä jäin jonoon odottelemaan omiani.
Tänään yritin netistä etsiä, mutta kaikkialla loppu. Eikö nää ole vielä tulleet myyntiin vai joko tosiaan kaikki meni?
Vierailija kirjoitti:
Tänään yritin netistä etsiä, mutta kaikkialla loppu. Eikö nää ole vielä tulleet myyntiin vai joko tosiaan kaikki meni?
Nyt on kirkkaita valkoisia cittarissa. En ole vielä värillisiä löytänyt.
Ei ne ole enää samat. Värittömässä versiossa on ruma, kylmä sininen valo. Värillisessä on kirkkaat ledit, ei tule sellaista kaunista, pehmeää hohdetta kuiten kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
mikä hitto on piikkipallo...
Söpö koronavirus?
Lapsen silmin oli ainutlaatuista, kun muilla oli piikkipallot ja itsellä joulukellot. Ole huoleti, muistoista siis kysymys vain. Ei ole pilattu mitään.