Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS.FI: "Business Finlandin entisen työntekijän syytetään kavaltaneen miljoonia euroja veronmaksajien rahaa. Hän eli Yhdysvalloissa luksuselämää."

Vierailija
24.09.2023 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009814959.html

Ja sitten ihmetellään, kun verorahat eivät meinaa riittää Suomessa...
Olen sanaton ja suorastaan vihainen veronmaksaja 🤢🥴🤡🤬👿👽

Kommentit (1090)

Vierailija
261/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, siksi tämä on voinut jatkua niin pitkään ja jatkuu edelleen tulevaisuudessakin. Kaikki puolueet on sotkettu siihen mukaan.

Vierailija
262/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kavaltaa miljoonia niin pääsee kuin koira veräjästä. Kymppitonnien perään vielä kysellään, mutta miljoonien kohdalla vain levitellään käsiä, että sinne ne meni eikä takaisin saada. Asiaa ei ehkä haluta penkoa, ettei rouva paljasta muita samoin toimivia. Olisi noloa, jos julkisuuteen paljastuisi kyseessä olleen normaali toimintatapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtion lompakon käyttö pitäisi "nollata". Rahavirtojen kulku tarkistaa ja korjata.

Vierailija
264/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, on turha tähän nyt karkeasti yrittää sotkea päivänpolttavaa puoluepolitiikkaa. Kyse on toisen tason asiasta.

265/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Nämä tekemänsä rikokset muuten vanhenevat pian, jos jo 2018 tehdyt. Poliisin tutkintakynnys ei silloin ylity eikä syyttäjä voi syyttää.

Niin miksi tätä on viivytetty näin kauan? Tämä keissi nyt todella haisee.

Aivan yleistä nykyään. Sitä nimitetään poliisien tutkinnantapoksi. Ovat niin laiskoja etteivät viitsi tutkia. Etenkin Länsi-Uudenmaan poliisilaitos ei ole vuosikymmeneen tutkinut yhtään mitään.

Lahjottuja myös.

Vierailija
266/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitäisi saada siellä jenkeissä otsikoihin muijan naaman kera.

Vierailija
267/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tästä jutusta nyt näkee SELKEÄSTI että useampikin hyvinpalkattu tyyppi ei osaa yhtään mitään, ei tiedä mitä tekee, ei ole vastuussa yhtään mistään. Heilutaan vain jossain "toimistossa" ja kuukausipalkka juoksee.

Ainoa keino nähdä mitkä työt oikeasti pitää tehdä on että jokainen lakkaa tekemästä mitään, ja sitten poimitaan töihin ne joita kaivataan, ja niille maksetaan eniten. Menisi ihan häränpyllyä koko yhteiskunta ja turhakkeet pikkupomot paljastuisivat.

Voi helevetti siis mitä sontaa tämä koko keissi.

Vierailija
268/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtion lompakon käyttö pitäisi "nollata". Rahavirtojen kulku tarkistaa ja korjata.

Uskon että puolet valtion työntekijöistä ovat turhanheilujia. Suojatyöpaikoissa ihme rahanjakelutoimistoissa.

Vierailija
269/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business Finland pitäisi lakkauttaa.

Vierailija
270/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti kestä tätä. Olen kihissyt kiukusta koko päivän. Pahinta on, ettei Suomessa ole isoa uskottavaa puoluetta, jota voisi siirtyä äänestämään, kun tämä korruptionpeittely näyttää ulottuvan kaikkiin.

Vierailija
271/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäpä jos lopetettaisiin näiden firmojen pyörittäminen verovaroin. Pitäkää yritystoiminta erillään, selvästi liian leväperäistä rahan käyttö. Menköön verorahat maan välttämättömään infraan.

Ja siinäkin on tarkistamisen varaa.

Oikeasti, vanhustenhoitoon ei meinaa rahat riittää ja sitten joku muija persustelee vuosikausia, vie koko suvun lomalle? Järkyttävä psykopaatti.

Vierailija
272/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti kestä tätä. Olen kihissyt kiukusta koko päivän. Pahinta on, ettei Suomessa ole isoa uskottavaa puoluetta, jota voisi siirtyä äänestämään, kun tämä korruptionpeittely näyttää ulottuvan kaikkiin.

Tarvitaan joku ihan uusi puolue, järjellisten ihmisten puolue. "Maalaisjärkipuolue."

Vierailija
273/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkiä lisää naamaan kokoomus!

Mitä järkeä syyttää kokoomusta koko ketjun verran, kun jokainen vähänkään asioita seuraava ja lukutaitoinen ymmärtää, että avainhenkilöt ovat olleet kepulaisia.

Henkilökohtaisesti uskon, että tuohon vyyhteen on sitoutettu ihmisiä yli puoluerajojen niin, ettei kukaan uskalla alkaa penkoa sitä, mm se vohreälle poliitikolle myönnetty miljoonien tuki.

Alkoiko kokoomuspersuja kuumottamaan?

Vierailija
274/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita vähän lisää, että äidin pää tulisi kuntoon ja että meillä olisi taas hauskaa.

https://www.gofundme.com/f/26cjvpsfc0

Vierailija
275/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta unetonta yötä olenkaan viettänyt, kun olen pienyrittäjänä yrittänyt raapia verottajan armottomasti vaatimia rahoja kokoon. Nämä taas heittelevät sitä samaa rahaa mitään kyselemättä ympäriinsä. Loppukäyttäjä lentää bisnesluokassa semmoisiin paikkoihin mihin minä en tulisi ikinä pääsemään.

Vierailija
276/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business Finland tais lapioida miljoonua myös ilmastokeikari Vartialle ? Nekin rahat vassarit hukkas taivaan tuuliin.

Vierailija
277/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimii kokoomusväki.

Vierailija
278/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetänkin Petterille työhakemuksen tonne valvontatehtäviin. Eikä tämä ollut edes vitsi. Kohta lähtee sähköposti. Kyselen, että voisko suositella mua kun olen just jäänyt työttömäksi ja haluaisin heti mennä töihin. 😎

Lähetä Wille Rydmanille (ps). Business Finlandin valvonta kuuluu hallituksessa hänelle.

Ja nyt on Willellä tuhannen taalan paikka maksaa kokoomukselle potut pottuina.

Vierailija
279/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Business Finland pitäisi lakkauttaa.

Ei nauti kansan luottamusta. Tämän toiminta pitää alasajaa ja noin osaamattomat ihmiset työkkärin pompoteltaviksi.

Vierailija
280/1090 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tästä jutusta nyt näkee SELKEÄSTI että useampikin hyvinpalkattu tyyppi ei osaa yhtään mitään, ei tiedä mitä tekee, ei ole vastuussa yhtään mistään. Heilutaan vain jossain "toimistossa" ja kuukausipalkka juoksee.

Ainoa keino nähdä mitkä työt oikeasti pitää tehdä on että jokainen lakkaa tekemästä mitään, ja sitten poimitaan töihin ne joita kaivataan, ja niille maksetaan eniten. Menisi ihan häränpyllyä koko yhteiskunta ja turhakkeet pikkupomot paljastuisivat.

Voi helevetti siis mitä sontaa tämä koko keissi.

Ei tällaista ole kuin julkisella. Ei mikään oikea yritys voi pitää työpaikkoja, joissa pyöritellään peukaloita ja tuhlataan rahaa.

Mutta verovaroilla näitä elätetään näköjään sitäkin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi