Mitä teette kun teillä on tylsää?
Mitä teette kun teillä on tylsää? Itse vähän yksinäinen näin viikonloppuisin kun ei ole kavereita ja olen paljon omissa oloissani. Töissä tulee käytyä, mutta palkka menee lähinnä opintolainan lyhennykseen.
Kommentit (78)
Ryyppään ja rällään, isken naisia ja leikin Tauskia!
Syön jotain tylsyyteen (ja se näkyy lantiolla)
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan tylsää. Aina on paljon mielenkiintoista tekemistä ettei jouda tylsyyttä edes miettimään.[/quote
Minullakaan ei ole koskaan elämässäni ollut tylsää. Kumma, että jotkut tuota kommenttia alapeukuttavat. Ovatko alapeukuttajat kateellisia kun heillä on harva se päivä tylsää? Miksi ihmeessä jotkut järjestävät elämänsä siten, että siitä tulee tylsää, sehän on täydellistä haaskausta kun elämä on lyhyt kuin lapsen paita.
En vaan jaksaisi tuijottaa nettiä tuntitolkulla, pelata jotain turhanaikaisia pelejä yöhön asti. Mitähän niistäkin saa itselleen? Eläkkeellä oleva työkaveri katsoo 12 tuntia telkkaria päivässä. En millään voisi pysyä paikallani tai istumassa koko päivää. Pari kertaa päivässä katson nettiä puolisen tuntia, luen uutisia ja joskus katson tänne palstalle. Sitten taas liikkeelle ja äkkiä. Älypuhelimen viestit ärsyttävät aivan tarpeeksi, en viitseisi edes niihin vastata.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Makaan silmät kiinni ja toivon että nukahdan niin aika menee nopeammin. Joskus toimii joskus ei
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
mitä ihmettä?