Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun teillä on tylsää?

Vierailija
24.09.2023 |

Mitä teette kun teillä on tylsää? Itse vähän yksinäinen näin viikonloppuisin kun ei ole kavereita ja olen paljon omissa oloissani. Töissä tulee käytyä, mutta palkka menee lähinnä opintolainan lyhennykseen.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, niin hakeudu ihmisten pariin. Nuorena pitää vielä etsiä seuraa.

Vierailija
22/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tylsää, pitää oppia sietämään sitä,

myös lapsille tärkeä taito.

Piirrä, lue, kävele tai sitten mieti elämää syvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan tylsää. Aina on paljon mielenkiintoista tekemistä ettei jouda tylsyyttä edes miettimään.

Vierailija
24/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen käsillä jotain, viimeksi opettelin youtuben kautta villasukan tekoa. Mukavaa, kun oppii ja aivot saa tekemistä. Ja huippufiilis, kun onnistuin. Joskus otan jonkun piirrustustutoriaalin ja opettelin viimeksi piirtämään ihmisen silmän lyijykynällä. En oikeasti osaa piirtää, mutta onnistuin ohjeen kanssa. Yritin myös leipoa, se ei kyllä onnistunut, mutta mulla oli hauskaa. Siivoilen kaappeja, putasailen nurkkia tai pesaisen ikkunoita. Ulkoilen, jos huvittaa, käyn salilla, jos innostaa. Joskus vain köllötän, mutta harvoin.

Piti oikein lukea kahteen kertaan, ihan kuin kirjoittamani, paitsi, että olen tehnyt villasukkia jo vuosia. Itsellänikin ollut hyllyllä pitkään piirustuskirja, josta olen opetellut silmän piirtämistä, ja pesaisin ikkunat viime viikolla ja tänään menossa salille.

25/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Grantschesteriä. Roy Blackin kappaleista suosittelisin Geträumt. Varsinkin sitä versiota, jossa saa palkinnon, koska puoli tuntia siitä, meni kalastusmökilleen ja tappoi itsensä. Voi olla vaikeaa uskoa, kun on niin onnellisen oloinen videolla, mutta ehkä oli helpottunut, kun päätös oli tehty ja tiesi pian vapautuvansa kaikesta kurjasta.

Vierailija
26/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näprään kännyllä pelaillen tai tällä palstalla olen tai sitten katson elokuvia töllöstä.

Vierailija
27/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen tekoälyn kanssa 🙂

AI teillä on skabat vai?

Vierailija
28/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun TikTokissa.

Vierailija
29/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä, lähden pitkälle kävelylle, luen kirjoja, katson jotain sarjaa netissä, luen mangaa.

N. 37

Vierailija
30/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ulos. Kävelen tuttuja tai tuntemattomia reittejä.

Metsäkin ja metsäpolut ovat lähelläni.

Ei mikään muu voi tuoda tasapainoa minulle eniten kuin ulkoilu ja kävely luonnossa.

Vierailija
31/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menen nettiin tappelemaan muiden kanssa

Sama, itse teen provoilu ketjuja ja nauran maha kippurassa :D:D

Vierailija
32/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan teräviä.

Vierailija
33/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken edellä kerrottujen lisäksi voi tehdä kryptoja, sanahakuja ja sanaristikoita. Askarrella värikkäistä aikakauslehtikuvista ja kontaktimuovista postikortteja, päällystää pahvilaatikoita. Suunnitella unelmatalon tai -asunnon. Tutkia netissä ja kirjata itselleen ylös edullisimmat ja terveellisimmät ruokatarvikkeet ja hankkia niitä varastoonkin. Piirtää, maalata, värittää aikuisten väritystehtäviä. Tehdä tauluja aiemmin mainituilla tavoilla. Virkata isoilla koukuilla muovipusseista ja Kotinarusta mattoja parvekkeelle tms. Suunnitella kotia tai asuntoa viihtyisämmäksi, lisäämällä pöytäliina, matto, tyynyjä, kasveja tai silkkikasveja, verhoja jne. Näitä saa kirpputoreilta. Tarjoutua koiranhoitajaksi tai ulkoiluttajaksi. Apusiivoojaksi.  Sopia opiskelukaverin kanssa säännöllisistä lenkki- ja retkeilyajoista.

Vierailija
34/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn thai hieronnassa se piristää ja tulee kiva ja kevyt olo.

Vierailija
35/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy  tanssikurssi ja harrasta vaikka lavatansseja tms. Joskus isossa työpaikassa on joku samanhenkinen, joka voi innostua samantyyppisistä tekemisistä, kysy mukaan. Tai ala opiskella vapaa-aikanasi vaikka kieliä, arvosanoja, keittiötaitoja tai kodinhoitoa, mitä tahansa, koska siitä on aina hyötyä. Opettele tekemään tai neulomaan hattuja ja päähineitä, huiveja ja isoja villaviittoja.

Vierailija
36/78 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene bisselle

Vierailija
37/78 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto up

Vierailija
38/78 |