Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun teillä on tylsää?

Vierailija
24.09.2023 |

Mitä teette kun teillä on tylsää? Itse vähän yksinäinen näin viikonloppuisin kun ei ole kavereita ja olen paljon omissa oloissani. Töissä tulee käytyä, mutta palkka menee lähinnä opintolainan lyhennykseen.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen netissä ja selaan somea. Kirjoittelen täällä ja toisinaan käyn kahvilla lähiympäristössä. Melko turhanpäiväistä ajanvietettä, mutta näissä olosuhteissa tällä tavoin ja tulevaisuudessa mielekkäämmin.

Vierailija
2/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin päädyn yleensä tänne 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelyllä metsässä tai kirjastossa selailemassa kirjoja. Joskus käyn huvikseni kauppakeskuksessa katsomassa vaatteita, vaikka en ostakaan mitään.

Vierailija
4/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä, aion olla rasittava

Vierailija
5/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin roikun netissä. Ja muuten netistähän tähänkin ongelmaan ratkaisu löytyy https://vuodenmies.com/mita-tehda-kun-on-tylsaa/ siinä 50 ideaa mitä tehdä jos on tylsää

Vierailija
6/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tiktokissa hauskoja videoita, Netflixistä jotain tai roikun täällä.

Vierailija
7/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tai juon.

Tai katselen peilistä syömisestä ja juomisesta kasvanutta vatsaani.

Vierailija
8/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tylsää koskaan.

Vierailija
9/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sellaista hetkeä. Av:lla roikun silloin, kun pitäisi olla tekemässä jotain, mutta en jaksa.

Vierailija
10/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen tekoälyn kanssa 🙂

Vierailija
11/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsillä jotain, viimeksi opettelinnyoutuben kautta villasukan tekoa. Mukaaa, kun oppii ja aivot saa tekemistä. Ja huippufiilis, kun onnistuin. Joskus otan jonkun piirrustustutoriaalin ja opettelin viimeksi piirtämään ihmisen silmän lyijykynällä. En oikeasti osaa piirtää, mutta onnistuin ohjeen kanssa. Yritin myös leipoa, se ei kyllä onnistunut, mutta mulla oli hauskaa. Siivoilen kaappeja, putasailen nurkkia tai pesaisen ikkunoita. Ulkoilen, jos huvittaa, käyn salilla, jos innostaa. Joskus vain köllötän, mutta harvoin.

Vierailija
12/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen tekoälyn kanssa 🙂

Kuullostaa surulliselta, mutta tuohonhan sosiaalinen elämä on menossa. Kohta kaikilla on virtuaali tekoäly poika- ja tyttöystävät jotka miellyttävät juuri oikealla tavalla ja ovat juuri täydellisen näköisiä.

Vierailija
13/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden salille, fiilis sen jälkeen on aina hyvä.

Vierailija
14/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden yksin ulos kävelee satoi tai paisto,oli helle tai pakkanen.Auttaa mieleen.

Vierailija
15/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se r-sana.

16/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin kissan kanssa, pesen lattioita, notkun täällä, etsin kadonneita tavaroita, katson komeaa Roy Blackiä youtubesta, kun hän laulaa romanttisia laulujaan.

Vierailija
17/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ihminen on sosiaalinen olento, kuka kaipaa toisten omalaatusten seuraa. Erakkot, ketkä nauttivat yksinolosta, on yleensä muutenkin kehnoja sosiaalitaitoja omaavia tai suorastaan egoisteja, narssissistejä kehittykseltä. On normaali, jos on kumppani, perhe läsnä. Aivoissa kehittynylle ihmiselle ei ole hyvää yksin olla. Siksi eristäyttyttään entistä enemmään, ollaan huoneessa ja roikuttaan nettipalstoilla, sen sijaan etta tutustuttais toisiin kahvilassa, puistossa, kadulla. Ja ei sitää nykyajalla enää uskaallakin tehdä, kun ympärillä on niin henkisesti sairaaita, mutta kenestä ei osaa ensisilmäyksellä sitä lukea, koska ovat hyviä näyttelijöitä, teeskenteliä ja joskus myös keinotekoisesti uskottavasti ystävällisiä, että parempi juostaa niistä karkuun. Siksi täytyy kehittää oma koti tämmöiseksi omannäköiseksi, missä viihtyä ja että olisi mahdollinen harrastaa sitä, mistä tykkää. Lukea, katsoa tv, pelata peleja, käsityöt, piirtäminen, lemmikkieläimet, musikki, netissa toistensa kanssa kommunikkoiminen. Onnelliset, kenellä on vielä normaalit naapurit, että olisi mahdollinen silloin- tällöin kaffettaa ja vaihtaa kuulumisia. Kyllä normaali ihminen toisen seuraa kaipaa.

Vierailija
18/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilen täällä.

Vierailija
19/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen nettiin tappelemaan muiden kanssa

Vierailija
20/78 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska viimeksi olisi ollut tylsää.

Teen paljon omia juttuja yksin, kunnostan huonekaluja, laitan kotia kuntoon, häärään puutarhassa, maalailen, katson leffoja, sarjoja, käyn lenkillä, luen, ... Miten ihmisellä voi olla tylsää ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme